Jump to content

BKD загуба на мощност


Simeon_V

Recommended Posts

Здравейте :)

Първо искам да уточня че колата не  е 8P модификацията, а 1К1 Golf, но двигателя и принципа на работа е същия, така че бих се радвал да споделите мнения.

Колата я имам от две години и нещо, но досега не съм имал проблеми с мощност, ускорение така нататъка. Случвало се е за този период да влезе 1-2 пъти в авариен режим, по принцип винаги си е правила леки пикове турбината, но се коригираше.

 

От известно време няма въобще мощност при по-високите предавки и най вече над 90-100 км/ч, а почне ли да се изкачва по баир, пада скоростта, натискам педала и нищо не върви , най-много да влезе пак в сервизен режим. На 2-ра предавка ускорява0   доволно, на 3-та почва да се замисля, а на 4-та, 5-а и 6-та го няма никакъв и то най-вече след 2к оборота.

Дебитомера е проверен, дава високи стойности, а като го откача от буксата съвсем спира да върви и на 2-ра. Помислих си че е от кутията до акумулатора която управлява вакуумите. Пробвах с две различни (втора ръка, свалени работещи) и никаква разлика.

Следващото нещо в което се усъмних е геометрията. Проверих лостчето се движи, има достатъчен ход, разместих го хубаво, сега се чува повече развъртането на турбината в ниските обороти. Проверих и актуатора, задържа вакуума.

Друго което пробвах е да карам със затапени вакуумни маркучи на EGR-ра, пак никаква разлика, само където в града светна чека. При подаване на повече газ не излизат никакви пушеци.

 

Прикачил съм един лог файл. Знам че трябва да се прави на пълна газ с изреждане на скоростите, но не смея да го натискам прекалено много сега. Вижда се как пренадува, интересното е че това винаги става над 2к оборота.

Нямам други грешки освен тази която се появява като пренадуе. Нямам и обяснение от какво се поражда тази загуба на мощност

 

Не знам какво друго да прегледам. Може ли проблема да идва от горивната система.

Благодаря :)

LOG-01-010-01111-xxx.xlsx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях си го помислил като вариант и това. Как може да се провери.

В действителност доста карам градско и може да се е запушил. Само с каране на високи обороти ли се продухва по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен проблема ти е изцяло в турбината! Първо започва да влиза от време на време в авариен режим и впоследствие умира! Ето един интересен и образователен клип как работи турбото ;)

https://www.youtube.com/watch?v=lLL8N2jbBrM

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...