К.Rusev Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Здравейте,колеги след смяна на кардан колата тресе между тези километри по-надоло и нагоре няма проблем според вас от какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 От кардана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 3 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 (Редактирано) Нещо по-специално при смяната да има?Махнах стария сложих този и направо с старите болтове. Редактирано 6 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Лагера нов ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 3 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 (Редактирано) Не как мога да прехвърля моя?Защото ми се струва че въобще не може той кардана е едно цяло. Редактирано 6 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Достатъчно е да забравиш една от ламаринките и кардана е вече разбалансиран. Провери внимателно всичките ли ламаринки са по местата, както и болтовете. Също дали всички болтове са оригиналните и с еднаква дължина. По кардана често има точково заварени балансни ламаринки, огледайте добре за следи от заварки, може да е паднала тежест. Лагера се сменя, като кардана се разглоби, има зегерка вътре в едната вилка, която държи кръстачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 3 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Just now, batista said: след като слагаш друг кардан задължително се балансира Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Къде мога да го балансирам колега? 1 hour ago, NIKO said: Достатъчно е да забравиш една от ламаринките и кардана е вече разбалансиран. Провери внимателно всичките ли ламаринки са по местата, както и болтовете. Също дали всички болтове са оригиналните и с еднаква дължина. По кардана често има точково заварени балансни ламаринки, огледайте добре за следи от заварки, може да е паднала тежест. Лагера се сменя, като кардана се разглоби, има зегерка вътре в едната вилка, която държи кръстачката. Ще проверя утре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 3 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 (Редактирано) От Бургас съм,колега и ми идва малко далеко.Тук никаква идея нямам къде правят баланс. Редактирано 6 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 Преди 5 часа, batista написа: след като слагаш друг кардан задължително се балансира С риск да обидя, ще кажа че това е пълна глупост, кардана е заводски балансиран и няма абсолютно никаква нужда от балансировка, освен ако не е бил разглобван и събран погрешно, т.е. има разминаване в шлиците. Престанете да давате неправилни и безмисленоскъпи за изпълнение "съвети". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 Да видя някъде да е споменаван някакъв ремонт на "новия" кардан, че да му се прави баланс? Свален от кола без проблеми, всеки един кардан се монтира на друга без никакви излишни магии и балансировки. Прочети внимателно какво го съветвам колегата и тогава скачай с бутонките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 6 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2018 Забравен беше един болт,колеги,проблема е решен.Мерси за съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 (Редактирано) Зададох въпрос, злобата е в нечие въображение. Точно защото се помага, е хубаво да се чете внимателно и да се разбира написаното. И пак да повторим - кардан НЕ СЕ балансира, ако няма ясна индикация за паднала тежест, или съмнение за разместване на шлиците. Дори и при смяна на "кръстачката" не е необходимо, стига същата да е качествена и най-вече качествено монтирана. Всичко друго е излишни пари в джоба на балансьорите. Редактирано 7 Март 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 На 4.03.2018 г. at 1:49, NIKO написа: .......... са по местата, както и болтовете. Преди 4 часа, К.Rusev написа: Забравен беше един болт,колеги,проблема е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xerion Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Аз имам подобен проблем само че при мен се появява тресене при ускорение за няколко секунди и между 90 и 100 км. Дали причината е в кардана или може би е вътрешно каре или по-лошо хидрото на автомата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thugmc1 Публикувано 12 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 с просто око дали може да се види дали някоя от тежестите липсва? и от там да идва дебаланса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване