nnnn1 Публикувано 6 Май 2018 Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 Здравейте,карам Ауди б4,115 коня,93 г.,АБК,с газова уредба,запалва на бензин.но не може да увеличи обороти колкото и газ да давам.Потеглям бавно,започват да намаляват оборотите,аха всеки момент да загасне,извднъж се вдигат оборотите,пак изминава 20-тина метра,и пак намаляват оборотите...и така докато загрее ,минава на газ автоматично,и още малко като загрее започва да се форсира и си върви нормално...по магистралата си вдига 140 км...Моля за съвет..благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 6 Май 2018 Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 Може да са много неща. Пробвал ли си само на бензин как е след като загрее? Пак ли не може да се изфорсира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnnn1 Публикувано 6 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 като загрее върви добре и на газ и на бензин,предполагам че е някой температурен датчик,но не съм специалист..май ще се ходи на сервиз да се закачи на компютър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 6 Май 2018 Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 От датчик едва ли ще прави такъв проблем. Но ако можеш, премери го на студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnnn1 Публикувано 6 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 за кой датчик говориш,къде се намира..иначе смених свещите,въздушния филтър,поръчах и ще сменя и бензиновия...дано да се оправи.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 6 Май 2018 Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 Синия датчик на пластмасовият тройник. От тази тема Цитат Проверка на датчика на температурата -сваляме буксата на синия температурен датчик -свързваме омметър към клемите на датчика -измерваме съпротивлението на датчика спрямо температурата на охлаждащата течност,като сравняваме данните с диаграмата/на нея е показана графиката на промяна на съпротивлението на синия температурен датчик и на датчика за температурата на всмуквания въздух в зависимост от температурата/0 C 5 - 6 kOm 20 C 2,25 - 3 kOm 30 C 1,5 - 2 kOm 40 C 1 - 1,5 kOm 60 C 550 - 675 Om 80 C 275 - 375 Om 100 C 175 - 225 Om Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnnn1 Публикувано 8 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 мерси,ще го измеря,или направо ще го сменя че по едно време не ми показваше температурата на охл. течност на таблото..а вчера като беше загряла колата и нормално вървеше , спрях за по кафе и като потеглих- -загуби мощност -и на газ и на бензин ..карах бавно на аварийки- 1 или 2 км, и после се отпуши.. ще пиша като сменя датчика какво става, а тук ще се поровя дали аз ще мога сам да го сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Преди 7 часа, nnnn1 написа: че по едно време не ми показваше температурата на охл. течност на таблото.. За това отговаря сивият датчик, но най-често проблема е в таблото. Ти прегледай синият. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване