A защо точно от габаритите искаш да вземеш захранване? Обикновенно модулите за дневни светлини следят точно габаритите и като ги включиш модула се изключва.
Синият датчик който си очертал е температурният. Ако е скапан ще лъже компа за температурата и може да получиш описаните от теб симптоми. Ако можеш да боравиш с мултицет във форума има графика на стойностите на датчика при различна температура. Ако не можеш- купи нов. Не е скъп.
При мен имаше подобно нещо. Като я запаля студена започваше да се тресе, не работи равномерно и понякога гаснеше. Смених бензиновият инжектор на цилинтъра в който ми записваще мисфайъри и се оправи.
П.П беше точно като при @kurty след като свалих инжектора го мерих и беше прекъснал. Почукнах го малко на бюрото и се оправи.
1.8T да го направиш 250-300коня, ще трябва да дадеш още толкова колкото най-верояно ще струва А3ката -може и повече. Ако сам си човъркаш може и да има някакъв смисъл като хоби.
Ако сега караш 80ка, 1.8Т само с чип ще ти се струва забавна
Ако случиш на читава бройка няма да съжаляваш. Да, на 20 години станаха вече, но са сполучливи и ако не са изтормозени няма да ти късат нервите. Това не значи, че периодично няма да правиш нещо, но идеята е да не виси постоянно в сервиза.
Средният ми разход с около 50/50 градско/вън е около 11газ
Сложи и литър на 100 бензин.
Окачване от 400лв нагоре комплект.
Амортисьори около 100-140лв.
Свещи около 15лв броя.
Ако се наложи ремонт на турбина към 400лв
Масло и филтри около 150лв
Датчици разни 30-40-50-60 и т.н лева.
Ремонт на хидравлична рейка около 250лв
Съединител 250лв
Без труд са тези цени.
Това се сещам на прима виста.
Карам такава към 7г. Ако имаш други въпроси питай.