Jump to content

При загрят двигател не държи обороти и на газ и на бензин.


PETAR SS

Recommended Posts

Здравейте.Наскоро смених кспачка и палец на моето Б4 ADA мотор,защото като подавах рязко газ то забиваше и гърмеше и на газ и бензин.Оказа се че графита на капачкат е бил изпечен защото като го пипнах и се разпадна.Та смених капачката и палеца и като е студен двигаъеля добре но загрее ли започват проблемите мудно вървене и нестабилни обороти особено на газ.И ме съмнява да не е бобината защото след бая обикаляне в горещоро из града и тя бая се беше сгорещила.Та въпроса ми е дали е възможно да е от нея или е нещо друго по тока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моятa B4 ADA смених кабелите за свещите, че бяха оригиналните и вече бяха яко напукани. А малко след това явно окончателно ми се прецака и комутатора на бобината. След като сложих втора ръка от друга кола, всичко заспа. Купил съм си и нов, след като и тоя замине. След това смених капачка и палец, че и те бяха стари.

 

Виж си кабелите. Ако не са те, може да е комутатора. Твоя предполагам е като моя:

https://www.autopower.bg/включващо-устройство-комутатор--запалителна-система-huco-audi-80-avant-8c-b4-1.6-e-138050-g455c38-i20076750.html

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря ти колега.Следващото което ще сменя е бобината с комутатора,и тогава ако не се оправи незнам.Сигурно на вторични.

 

Да пали без проблем.Регулатора на налягането е сменен с нов.

Да пали без проблеми като е загрята.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...