N.Martev Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Здравейте, историята накратко : 1-ви ден смяна на маслото с филтрите, път София-Бургас. 2-ри ден-сутринта тръгване, 8 км градско и спиране, след обед тръгване обратно и след 5 км - хоп - "Спрете двигателя и проверете нивото на маслото", Спиране, доливане 1 литър, палене и пак същото. На следващия ден - палене на двигателя (студен) - няма мигане, свирене, температурата на охл.система качва на 60 градуса и отново лампата на маслото.. Закачане на някаква програмка на приятел - налягането на маслото е ниско. Някой дали се е сблъсквал с подобен проблем ? Поздрави на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Почисти картера и съответно цедката в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 26 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Благодаря за мнението. На студено масло дава 2 бара, когато загрее малко пода и светва лампата.. Картера е свален и цедката и какво имаше в картера... една метална пластина и силконови топчета и нещо като нагар ..... Маслото е на 440 км, а е черно, но поне си е там Вече се чудя изобщо какво става. В сервиза ще разглобят помпата и ще я почистят и ще я закачат отново, за да видим дали ще се оправи проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Това е ефектът от дъглите интервали за смяна на масло които залагат VAG групата.След почиставане ще работи перфектно! Топчетата и нагара присъстваха и при моята а4-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 26 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Нормално ли е маслото да е черно на толкова малко километри ? ... а за тази метална пластина направо съм объркан Преди колата е минавала през сервизна акция 15D6, но все пак .... ламаринка в картера е леко смущаващо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Какво е маслото ?По-принцип TFSI или двигатели с директно впръскване потъмняват по-бързо маслото.Относно пластината ,може да се е отделила от помпата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 26 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Маслото е "лонг лайф" на VAG 504.00 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 (Редактирано) Препоръчвам ти да сменяш маслото на 8-9 или 10к км макс за да се измие хубаво двигателя!Също така лятото ползвай 5W40 например Kroon oil ,Bardahl или Ravenol Редактирано 26 Септември 2018 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 26 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Гледам по книжката, че колата е карана и с Кастрол 5W30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Написах ти моята препоръка ,прецени си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 26 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Благодаря за мнението. Когато я сглобят ще пиша отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 28 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 ....лошо, отново не качва налягане.... Насочвам се към смяна на помпа..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 На колко км е колата и сменяна ли е верига на резпределителните валове ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 2 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 160 000, минавала е сервизна акция 15D6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 Тази акция е само за обтегача. Чуваш ли тропане от към задната страна на двигателя ?По-принцип веригата се сменя на тези километи или 7години.Тя играе роля за налягането. Предложи на майстора ти да смени масления филтър с друг ,например knecht .Може да има промяна. И пиши как се развиват нещата. Допълнителна информация http://www.wasamotor.se/tfsi-oil-pressure/index.php/oil-pressure-issues Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 4 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 Смениха маслото и сложиха друг филтър, но не се оправя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 10 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2018 Сменихме помпата и се орави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 10 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2018 Нова ли взе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Martev Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Да, но снощи пак светна и долях малко масло и се оправи. Сега ще се покара и ще се види как е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване