Jump to content

Raziell

Members
  • Posts

    470
  • Joined

  • Last visited

About Raziell

  • Birthday 04/10/1987

Друго

  • Kaра
    B7 2.0ТQ 250HP

Контакти

  • ICQ
    0
  • Skype
    powerman2.o

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

3,140 profile views

Raziell's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. При мен си остана този проблем след сменени нагладки и дискове АТЕ със среден ръб.Може би трябва пълна профилактика на челюстите. Колата е с ZF 6HP19.
  2. Преди 3 години смених всички с ZF Sachs , в момента ляв преден тропа и пак ще сменям предните.
  3. И При мен дигиталния километраж заработи.Добре е, че има още хора ,които да се занимават с този стар хардуер:)
  4. Запушена цедка на маслената помпа.
  5. Оригиналното VAG масло е ТОП баркоч.(не става). Препоръчвам Ravenol 5W30 VMP ,след като ти изтече гаранцията и все още притежаваш колата .
  6. Ако всичко е направено кадърно , няма какво толкова да се повреди . Сменяш маслото максимим на 8х км и следиш състоянието на hpfp cam follower на всеки 50х км.
  7. За да се премахне този удар,първо трябва всички тампнони на двигателя(три) и скоростната кутия (два) да са изрядни.
  8. С ОЕМ 0W30 двигателя ще ти е по-шумен и 15к интервал на смяна само за извънградско каране , препоръчвам 5W30 VMP на Ravenol.
  9. От минута 16, гледай какви трябва да са стойностите за налягане на маслото.
  10. На баща ми B9 Quattro (150х км)също е изразено това жужене при напълно навит ляв или десен волан. Мой приятел с 4F 3.2Quattrо с обсолютно същото поведение. До като при мен с B7 Tiptronic ,преди години и с B5 това e по-леко изразено. Според мен е от значение колко дълго е шасито за тази аномалия.
  11. Това с първата предавка е нормално за всеки автомат ,ще свикнеш.Карам с ремап на двигателя и нов софтуер за ZF 6HP19 може би над 2 години вече и съм доволен от услугата на колегата.С новия софтуер ще имаш повече синхрон между двигателя и кутията.За повече информация се обади - Стефан - 0888846849
  12. Зимата когато е студено ,вибрациите ще ти се усилят поради стария каучук на тампоните.За да ги минимизираш сменяш всички тампони на мотора и автомата.Също така най-вероятно си с стара(първа) версия на софтуера на автомата.Колегатa @kpematopможе да ти налее нова версия която е доста по-адекватна за 2.0TFSI.Стария софтуер при мен имаше поведение като за дизелов двигател(при нормално градско шофиране изреждаше предавките под 2х об,сега около 2.100 - повече комфорт ,по-хубав звук)
  13. Миналата седмица взех за 35кв стая - https://www.technopolis.bg/en/Invertеr/Inverter-HAIER-AS50S2SF1FA-CW-1U50S2SJ2FA/p/650508 и съм доволен, външното и вътрешното тяло са доста тихи.Мога да го управлявам от разстояние(outdoor)
  14. Благодаря за коментарите, най-верятно това ще е мотора.
×
×
  • Create New...