Slate Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 (Редактирано) Здравейте колеги,става въпрос за Сеат Леон 1p 2.0tdi с код на двигателя "BKD".Колата я взех на скоро и забелязах,че след по-дълъг престой пали трудно , например като я оставя за 14-15 часа и като тръдна да паля,въртя на стартер понякога 2 секунди понякога много повече,случвало се е един 2пъти по 1 2 минути въртя на стартер и едвам пали.Веднага след като колата запали моторът се тресе много и пуши адски много бял дим,мирише на сурова нафта.Като поработи така 30 40 секунди спира и да пуши и да тресе.След това цял ден няма никакъв проблем с паленето , от време на време притриса леко.Карах я на майстор замерихме дюзите и се оказа ,че втора дюза забива на 2.5 и работи след това на много неравномерни стойности, другите дюзи бяха с добри показатели.Реших да сменим само нея без да пращаме другите на стенд,след смяна на въпросната дюза и закачане на компютър всички стойности на всички дюзи бяха с много добри показатели.Такаа обаче след 2 дни престой след това тръгвам да паля и пак същия проблем. Някои от вас зблъсквал ли се е с този проблем и от какво може да е? Колата пипа антифриза и бях казал на майстора да погледне и намери ,че проблемът е в спукан радиятор а не в главата. Редактирано 23 Септември 2018 от Slate Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 24 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2018 Имаш ли теч на нафта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slate Публикувано 24 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2018 Не , не съм забелязал да има теч на нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 Щом нямаш течове ми хрумва само да е от пръстените на дюзите, поне при мен беше това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slate Публикувано 25 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 (Редактирано) Днес отворих капака и забелязах , че един от маркучите които излиза от горивния филтър е целият в нафта, възможно ли е от това да е проблема?Ще го сменя тези дни и да видим ще стискам палци да е от него. Редактирано 25 Септември 2018 от Slate Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_4e Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 Ако видимо тече може би, ама само ако ти е омазнен няма да е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 къде ли и какво ли не правех по този проблем ... единствено със софтуерна намеса оправих проблема.Пиши на Л.С да ти кажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 18 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2018 На 25.9.2018 г. at 14:14, maxell0120 написа: Щом нямаш течове ми хрумва само да е от пръстените на дюзите, поне при мен беше това. От къде взе пръстени за дюзите. Според мен аз имам такъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slate Публикувано 1 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 Днес след престой на колата без да е палена 3 седмици и с откачени клеми на акомулатора ,колата запали от раз. В момента съм в чужбина и пращам един приятел да я препалва през 2 3 седмици. Като се прибера ще свалим 3те останали дюзи за стенд да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване