nakata6 Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Колеги усеща се лек подскок на колата при освобождаване от директна към неутрална или паркинг,също от директна към задна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Това не трябва да го има. Сменяй маслото и се моли да изчезне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata6 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 (Редактирано) ужас,маслото е на 35000 по документи...в ауди сменяно,при преглед на окачването ми искараха че имам тампон на скоростната кутия и още някакви тампони по предницата,иначе нямам течове от скоростната кутия....... Редактирано 11 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata6 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 записах час за смяна на маслото колега,да видим какво ще стане силно се надявам да е от маслото,иначе с вървежа няма никакъв проблем но ми направи впечатление тоя подскок,само в ауди е обслужвана колата с сервизна история но не се знае дали не е прегрявано тва масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Не знам какво друго да ти кажа, колега – това е единствената евтина интервенция на Мултитроника. Всичко друго е хилядарки. Освен това ако не си първия собственик не знаеш на колко километра е колата и маслото. На моята B7 сменям 4.5-те литра които изтичат през пробката от 7-те в кутията на всеки 20 хил. км и последния път беше черно като катран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata6 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 на 175000 реални в ауди ги проверих всичко с сервизна история а маслото на автоматика е на 35000,някакъв филтър трябва ли да се сменя освен маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 При Б8 не знам какво е положението. На Б7 има филтър но е толкока скъп че аз съм решил никога да не го сменям В момента е около 10% от цената на цялата ми кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata6 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 преди 41 минути, nakata6 написа: ми искараха че имам тампон на скоростната кутия Питай ги в сервиза дали не може и това да е причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Just now, nakata6 said: Благодаря колега За филтъра най-добре виж дали фигурира в книжката с програмата на поддръжка (Maintenance Schedule). На Б7 не пише че трябва да се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata6 Публикувано 12 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Преди 18 часа, fifipaldi написа: Питай ги в сервиза дали не може и това да е причината. според тях е от скоростите без дори да я погледнат,само по мой обяснения,но аз лично мисля че е от тампона защото колата си върви без проблем,няма шум от скоростите,няма течове,нито проблем при вървежа,и затова реших маслото и тампона да сменя и после ще видим,Благодаря колега Преди 18 часа, CVT написа: За филтъра най-добре виж дали фигурира в книжката с програмата на поддръжка (Maintenance Schedule). На Б7 не пише че трябва да се сменя. ами мисля че не се сменя но по книжка дават да сменя 7 литра но незнам дали ще изтече цялото масло,доколкото знам 4.5литра изгичат само,Благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 (Редактирано) Трябват 5 или 7 литра малсо - зависи как се източва старото. През пропката изтичат само 4,5 литра така че ако искаш да смениш всичките 7 литра които са в кутията трябва да се направи със специална машина. Другата опция е да покараш малко и да го смениш пак, така че да остане само около 850 милилитра от старото. Колега, погледни и тази тема от преди 2 години. Там дискутирахме и сервизи които имат машина за източване на всичките 7 литра: цък! Редактирано 12 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata6 Публикувано 12 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 (Редактирано) доколкото знам от ауди ми казаха че производителя не препоръчва смяна с машина а с скачени съдове,поради някакви причини,в ауди не ги сменят с машина а с скачени съдове тоест от пропката,и при желание на клиента може да се смени отбово след 1000км,не се сменяло с машина заради херметизацията на кутията и можело да наруши правилната работа на кутията и да наруши налягането в нея,това ми обясниха,че се водят по препоръки на производителя на скоростната кутия,Благодаря колеги за отговорите и съветите ще пиша след смяната на маслото и тампона. Редактирано 12 Октомври 2018 от nakata6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 И аз бях чел доста в Нета че не е добре да се прави смяната с машина. А този метод със скачени съдове какво точно представлява? Нещо както източване през маркуче вкарано през пробката което стига до дъното ли? Можеш ли да ги питаш и да споделиш след смяната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Ето ти какво представлява, клипчето е за S tronic, но предполагам, че са сходни нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 (Редактирано) Това което виждам от клипчето е как постигат нужното налягане за да налеят новото масло през пробката. Просто закачат тубата по-нависоко. Моя механик си има специална масленка с ръчна помпичка за тази цел. Аз искам да разбера дали има някакъв лесен начин да се източи повече от тези 4,5 литра които изтичат през пробката. Редактирано 12 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata6 Публикувано 12 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 (Редактирано) да колега след смяната като видя как става ще пиша това ще е към вторник някъде,но предполагам че ще го вкарват с някакво балягане все пак а не с висяща туба,като ми сменяха маслото на двигателя го източиха отгоре ба двигатела а не от пропката на картера Редактирано 12 Октомври 2018 от nakata6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata6 Публикувано 16 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Колеги здравейте днес бях в Ауди,явно доста съм се филмирал или поне не съм се изразил правйлно относно проблема,първо ме посаветваха да не сменям маслото защото вече е сменяно и има още доста пробег до следващата смяна тъй като само там се обслужва,предложиха само адаптация на кутията ако остановят някаква нередност,самоче мултитроника си работи перфектно,приемчика я кара и също момчетата от сервиза и според тях всичко е абсолютно наред,даже не се наложи адаптация а само диагностика при която остановиха скъсан тампон на скоростната и още два на двигателя иначе като цяло всичко си е ок :),можеби не съм се изразил правилно или съм се филмирал защото ми е първия автомобил автоматик,Благодаря и. а вас за съветите,сега се насочвам лъм смяна на тампоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MonsterBS Публикувано 25 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 Здравейте колеги от 2 седмици съм собственик а4 2.0 тди мулти 2012 и аз имам подобен проблем,при потегляне да Д или Р тръгва бавно и ако има няква по голяма неравност или някакъв праг като подам гас и придърпва даже днес и ми угасна. Пробвах я на голямо нагорнище от място да тръгна няма проблем,в движение я натискам докрая няма проблем. Сменил съм маслото и филтъра ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liading1 Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 (Редактирано) Колега разбра ли какъв ти е проблема? Че и мойта взе така да прави.Или някой друг ако се е сблъсквал с този проблем може да сподели. Колата е 2.0tdi 143кс. мултитроник 2010 Редактирано 26 Август 2020 от liading1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 Най-вероятно съединителя за предна е за смяна. Виж тази тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liading1 Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 (Редактирано) Карах е на сервиз правиха адптации масла гледаха.. Казахами че трябва да се отваря немогат да ми кажа точно какъв е проблема. Та затова събирам малко инфо да знам какво да правя. Редактирано 26 Август 2020 от liading1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci1982@mail.bg Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 На 25.06.2019 г. at 23:19, MonsterBS написа: Здравейте колеги от 2 седмици съм собственик а4 2.0 тди мулти 2012 и аз имам подобен проблем,при потегляне да Д или Р тръгва бавно и ако има няква по голяма неравност или някакъв праг като подам гас и придърпва даже днес и ми угасна. Пробвах я на голямо нагорнище от място да тръгна няма проблем,в движение я натискам докрая няма проблем. Сменил съм маслото и филтъра ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели! Съединители Преди 15 часа, liading1 написа: Колега разбра ли какъв ти е проблема? Че и мойта взе така да прави.Или някой друг ако се е сблъсквал с този проблем може да сподели. Колата е 2.0tdi 143кс. мултитроник 2010 Смени си съединителите и ще потегля като нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liading1 Публикувано 18 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2020 Някой можели да каже свястен майстор който му е оправил проблема,че тук в Пловдив не се виждат... Идва им сложно с тази кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване