Jump to content

Мултитроник CVT


nakata6

Recommended Posts

ужас,маслото е на 35000 по документи...в ауди сменяно,при преглед на окачването ми искараха че имам тампон на скоростната кутия и още някакви тампони по предницата,иначе нямам течове от скоростната кутия.......

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

записах час за смяна на маслото колега,да видим какво ще стане силно се надявам да е от маслото,иначе с вървежа няма никакъв проблем но ми направи впечатление тоя подскок,само в ауди е обслужвана колата с сервизна история но не се знае дали не е прегрявано тва масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво друго да ти кажа, колега – това е единствената евтина интервенция на Мултитроника. Всичко друго е хилядарки. Освен това ако не си първия собственик не знаеш на колко километра е колата и маслото. На моята B7 сменям 4.5-те литра които изтичат през пробката от 7-те в кутията на всеки 20 хил. км и последния път беше черно като катран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 175000 реални в ауди ги проверих всичко с сервизна история а маслото на автоматика е на 35000,някакъв филтър трябва ли да се сменя освен маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б8 не знам какво е положението. На Б7 има филтър но е толкока скъп че аз съм решил никога да не го сменям  В момента е около 10% от цената на цялата ми кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, nakata6 написа:

ми искараха че имам тампон на скоростната кутия

Питай ги в сервиза дали не може и това да е причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, nakata6 said:

Благодаря колега

За филтъра най-добре виж дали фигурира в книжката с програмата на поддръжка (Maintenance Schedule). На Б7 не пише че трябва да се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, fifipaldi написа:

Питай ги в сервиза дали не може и това да е причината.

според тях е от скоростите без дори да я погледнат,само по мой обяснения,но аз лично мисля че е от тампона защото колата си върви без проблем,няма шум от скоростите,няма течове,нито проблем при вървежа,и затова реших маслото и тампона да сменя и после ще видим,Благодаря колега

Преди 18 часа, CVT написа:

За филтъра най-добре виж дали фигурира в книжката с програмата на поддръжка (Maintenance Schedule). На Б7 не пише че трябва да се сменя.

ами мисля че не се сменя но по книжка дават да сменя 7 литра но незнам дали ще изтече цялото масло,доколкото знам 4.5литра изгичат само,Благодаря колега 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват 5 или 7 литра малсо - зависи как се източва старото. През пропката изтичат само 4,5 литра така че ако искаш да смениш всичките 7 литра които са в кутията трябва да се направи със специална машина. Другата опция е да покараш малко и да го смениш пак, така че да остане само около 850 милилитра от старото.

 

Колега, погледни и тази тема от преди 2 години. Там дискутирахме и сервизи които имат машина за източване на всичките 7 литра: цък!

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото знам от ауди ми казаха че производителя не препоръчва смяна с машина а с скачени съдове,поради някакви причини,в ауди не ги сменят с машина а с скачени съдове тоест от пропката,и при желание на клиента може да се смени отбово след 1000км,не се сменяло с машина заради херметизацията на кутията и можело да наруши правилната работа на кутията и да наруши налягането в нея,това ми обясниха,че се водят по препоръки на производителя на скоростната кутия,Благодаря колеги за отговорите и съветите ще пиша след смяната на маслото и тампона.

Редактирано от nakata6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях чел доста в Нета че не е добре да се прави смяната с машина. А този метод със скачени съдове какво точно представлява? Нещо както източване през маркуче вкарано през пробката което стига до дъното ли? Можеш ли да ги питаш и да споделиш след смяната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което виждам от клипчето е как постигат нужното налягане за да налеят новото масло през пробката. Просто закачат тубата по-нависоко. Моя механик си има специална масленка с ръчна помпичка за тази цел.

 

Аз искам да разбера дали има някакъв лесен начин да се източи повече от тези 4,5 литра които изтичат през пробката.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега след смяната като видя как става ще пиша това ще е към вторник някъде,но предполагам че ще го вкарват с някакво балягане все пак а не с висяща туба,като ми сменяха маслото на двигателя го източиха отгоре ба двигатела а не от пропката на картера

Редактирано от nakata6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте днес бях в Ауди,явно доста съм се филмирал или поне не съм се изразил правйлно относно проблема,първо ме посаветваха да не сменям маслото защото вече е сменяно и има още доста пробег до следващата смяна тъй като само там се обслужва,предложиха само адаптация на кутията ако остановят някаква нередност,самоче мултитроника си работи перфектно,приемчика я кара и също момчетата от сервиза и според тях всичко е абсолютно наред,даже не се наложи адаптация а само диагностика при която остановиха скъсан тампон на скоростната и още два на двигателя иначе като цяло всичко си е ок :),можеби не съм се изразил правилно или съм се филмирал защото ми е първия автомобил автоматик,Благодаря и. а вас за съветите,сега се насочвам лъм смяна на тампоните :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте колеги от 2 седмици съм собственик а4 2.0 тди мулти 2012 и аз имам подобен проблем,при потегляне да Д или Р тръгва бавно и ако има няква по голяма неравност или някакъв праг като подам гас и придърпва даже днес и ми угасна. Пробвах я на голямо нагорнище от място да тръгна няма проблем,в движение я натискам докрая няма проблем. Сменил съм маслото и филтъра ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колега разбра ли какъв ти е проблема?  Че и мойта взе така да прави.Или някой друг ако се е сблъсквал с този проблем може да сподели. Колата е 2.0tdi 143кс. мултитроник 2010 

Редактирано от liading1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах е на сервиз правиха адптации масла гледаха.. Казахами че трябва да се отваря немогат да ми кажа точно какъв е проблема. Та затова събирам малко инфо да знам какво да правя. 

Редактирано от liading1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.06.2019 г. at 23:19, MonsterBS написа:

Здравейте колеги от 2 седмици съм собственик а4 2.0 тди мулти 2012 и аз имам подобен проблем,при потегляне да Д или Р тръгва бавно и ако има няква по голяма неравност или някакъв праг като подам гас и придърпва даже днес и ми угасна. Пробвах я на голямо нагорнище от място да тръгна няма проблем,в движение я натискам докрая няма проблем. Сменил съм маслото и филтъра ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели!

Съединители

 

Преди 15 часа, liading1 написа:

Колега разбра ли какъв ти е проблема?  Че и мойта взе така да прави.Или някой друг ако се е сблъсквал с този проблем може да сподели. Колата е 2.0tdi 143кс. мултитроник 2010 

Смени си съединителите и ще потегля като нова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...