Rrr Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 Здравейте. Колата е ауди а4 b7 3.0tdi 204 коня. Колеги, моля за спешна помощ. От 2-3 седмици забелязвам, че имам капки масло на земята точно по средата на двигателя. Постовия ремък и перката са доста омаслени. Закарах колата в сервиз /намирам се в Англия в момента/ и след половин ден престой ми казаха, че почти 99% проблема е в кулера на масления филтър. Разбира се ми обявиха, че ремонта с новия кулер ще ми струват 650 паунда ~ 1400лв. Никак не ми е опция. Смятам, че кулера е доста здрав и трудно би се спукал...имам съмнение дали е възможно течът на масло да е от входящите/изходящи тръбички към кулера. Все още не съм отворил, утре смятам да разглабям, но ако някой може да помогне с инструкции или да ми даде съвет ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 Ако не е пукнат, има един О-пръстен, изпича се с времето, като свалиш ще се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rrr Публикувано 15 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 И аз мисля, че е нещо от този род. Имаш ли идея достъпа до кулера как е? Или някакви инструкции да ми дадеш ако си го правил Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 (Редактирано) На този мотор не и не знам как е, правил съм го на 1.8Т, там задължително пада смукателния колектор, иначе си е мъка. По принцип се почва от точене на антифриза, тогава се продължава с каквито и да било демонтажи. Вероятно в тубата има нещо по въпроса, напускани са маса DIY по какви ли не въпроси и проблеми. Редактирано 15 Декември 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 (Редактирано) Чек малко ,на 1.8т има гумено оплътнение на масления кулер, което се подменя и не се сваля смукателния колектор и не се точи антифриза! Предполагам на 3.0 ще е така! Редактирано 15 Декември 2018 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rrr Публикувано 15 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 Благодаря. Утре ще пробвам и ще пиша с инфо ако мога и аз да съм полезен на някого. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 Сваляш турбото, нафтовата помпа и едната вихрова клапа. Гарнитурите и О пръстените са около 100 паунда. Цял ден работа, ако си сръчен в ръцете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване