Dizelaki Публикувано 22 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2018 Здравейте колеги от известно време се заимах с ауди 1.9 131коня и имам следните проблеми. Когато взех колата преди да я обслужва ме беше шубе да и раздава газчица но след обслужването започнах да я по натискам и турбината започна да влиза в авариен режим и си казах а турбината е за чистене(понеже имам голф афн и знам за какво става въпрос) ичистенето става със сваляне та свалих аз турбината разглобих, изшкурих лопатки всичко абе с две думи светна. Зглобих и всичко точно върви не забива и така един месец и после пак забиване аварийни режими и пак сваляне пак почистване макар че не беше мръсна. Качих я пак и така пак един месец. Даже сега ми излизаше маркуча който идва от кулера. Та въпроса ми е може ли от задръстен катализатор да прави тези проблеми и може ли този проблем да се реши с водордно почистване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dizelaki Публикувано 23 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2018 Пропуснах да кажа че след като забие веднага светва чека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 27 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2018 Не мисля, че ще прави пренадуване от катализатор, напротив. Трябва да се закачи на компютър, много е вероятно да трябва да се регулира или клапана N75 да не работи коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Не виждам логика да работи известно време и след това да се сдухва, ако проблема е в настройка на каквото и да е. ЕГР клапана гледал ли си? Колата пуши ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dizelaki Публикувано 5 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2019 След много гледане и ходене по майстори се оказа че чугуна каде лягат лопатките на геометрията има лек ръб и там влиза нагар прави конец и лопатките заклинват и не искат да се движат. Може би ще ми трябва друга топла час. Ако имате идей от каде мога да взема споделете. Махнах катализатор, не е запушен, чист Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 6 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2019 Ма как, катализатора се маха и като намалее нафтата в резервоара. После го дишаме това е, как никой не го проумява... Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване