Jump to content

Проблем с палене сутрин


Krisko_92

Recommended Posts

Акумулатор

Свещи

Дюзи

Подкачваща помпа

Тандем помпа

Лошо гориво

Все мръсни думи.

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подгревни свещи или пикаещи дюзи

може и акумулатор, виж го колко е стар - колегата горе е изброил заподозрените. 

Добре е и да опишеш какво визираш под проблем - не пали, върти много време и тогава пали, пали, но тресе и пуши здраво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз имам такъв проблем на 2,5 тди 163кс - трудно пали сутрин, тресе и прекъсва около 4-5 секунди и пуши синьо-сивкав пушек като на неизгоряла нафта. Вероятно са дюзи, но може ли да се проверят без да се свалят? Или само демонтаж и стенд е начина за проба? И ако не са те - кое е следващото за проверка по веригата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно пикаещи дюзи имаш - има метод на колбите и се вижда колко нафта връщат.

Подгревните свещи също са вариант, провери ги тях, ако е по-лесно. Но и те искат сваляне за истинско тестване, а свалиш ли ги, направо ги сменяй, сумата е малка, а няма да греят като нови, ако не си ги сменял ти лично.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са свещи според мен, защото го прави и на плюсови температури от рода на 8-10 градуса, когато подгрева не трябва да се включва. :nixweiss: Ще я карам на майстор другия месец сигурно, та исках да чуя и друго мнение, за да съм подготвен и да не ме пускат по пързалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...