Rattleshirt Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 Здравейте колеги, колата е А4 Б5, 1.9 ТДИ, код на мотора AFN. Преди време бях решил да надуя малко колата и малко по малко започнах да събирам частите. За момента има монтирана хибридна турбина и съединител, малко отзад напред, но по-една или друга причина засега е само това. Турбото е хибрид на база 1749v, с ковани перки и т.н. Правена е от авторитетен майстор. По негови думи държи 1.8 без проблем. Налягането в момента е 1.15 (това е от чипа на Адлер), още не съм правил настройки, които да са адекватни на новият сетъп. И сега притеснението ми - тъй като не карам колата много-много, днес реших да пътувам до Пловдив с нея и обратно, при подаване на газ на трета и четвърта буквално чувам турбото как надува от 1800 до 2500 оборота се чува все едно помпиш автомобилна гума. Веднага се осъмних в спукан маркуч или изпуснала скоба, но жената дава газ, аз стискам маркучите никъде не виждам да изпуска, а само се издуват. Замислих се дали самото турбо не изпуска, около него няма нито омаслено, нито се усеща изпускане на налягане. От кулера също не виждам да се случва нещо нередно. Колата не пуши нищо, нито черно, нито бяло, нито синьо, сиво... само горещ въздух при форсиране. ( при спукан маркуч пуши черно, до колкото знам.) Загуба на мощност няма, единствено колата стана доста лагава с това турбо, което е нормално без настройки. Сега въпросът ми е към колеги с такива турбини, нормално ли е това? или да продължавам да търся дупки по турбо пътищата? Благодаря на включилите се. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 Аз от около 5 месеца съм с подобен хибрид(само че на 2.0 TDI) и мога да ти кажа да приключиш с търсенето на дупки- общо взето, чува се по този специфичен начин, особено ако колата е без катализатор. Свиква се, даже в един момент ти става симпатично Иначе, напълно е нормално да е доста лагава без нужния ремап. Но и по принцип след мапване, с хибридна турбина на нашите дърти дизеЙли, колата е една идея по-лагава, но пък ти бие приятен шут в средните и високите обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rattleshirt Публикувано 5 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 Благодаря за отговора, колега! Точно това ми беше идеята да дадат мнение хора, които карат с такъв или подобни хибриди. Прерових какви ли не теми и тук и във ФВ клуб, но всички са за свирене, свистене и други проблематики, загуба на мощност, пушеци, но при мен е само това и тъй като не я бях изкарвал извънградско (а и не бях давал газ, в града няма къде), чак сега разбрах за тази подробност, която се е получила след смяната на турбото. Колата няма катализатор, наистина. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 Няма да се плашиш, всичко е наред - вече като покараш известно време след новото ремапване(съответно и с по-високо налягане), тогава може да прегледаш за някакви дупки по маркучите и тръбите. При мен жертви паднаха една от ЕГР тръбите и една от тръбите, които излизат от кулера, но това са нормални неща за коли, които се карат на по-високо налягане и общо взето не си знаят километрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rattleshirt Публикувано 7 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2019 Благодаря за коментарите, Vantage. Със сигурност най-добрият вариант е да сменя всички турбопътища с алуминиеви тръби, но тъй като обичам да се цапам аз, а нямам необходимата кадърност да преправя всичко ще я оставя така. Едва ли ще се надува повече от 1.6, надявам се сток маркучите да издържат... ако не издържат ще ги сменям. Ти на какво налягане караш, ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 Честно казано не знам на какво налягане съм в момента, но маперът каза, че е безопасно и не е надута до край. На пролет може би ще бутнеме някои неща и тогава ще разбера. Иначе, моторът е 2.0 TDI 140 к.с. и на едното дино даде 202 к.с/ 435 нютона, а на dynojet-а на Адлер показа 217 к.с/ 494 нютона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване