nickgaidarov Публикувано 6 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2019 Морската грес действително не е високотемпературна, но все пак безпроблемно работи до около 140 градуса, което в случая е напълно достатъчно. Капиш, Дапчо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2019 Ами не, не е достатъчно, щото не е добра когато опечеш дисковете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 6 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2019 Никоя грес не е предвидена да работи в аварийни ситуации, Дапчо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2019 Преди 2 часа, nickgaidarov написа: Никоя грес не е предвидена да работи в аварийни ситуации, Дапчо. Значи процеса на спиране е аварийна ситуация....Опитай пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 6 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2019 (Редактирано) При спиране температурата на НИЩО по колата не достига 140 градуса, Дапчо. Да, при зверско каране и спиране температурата на дисковете може да стигне и до 500 градуса, но това е изключение и е кратковременно, а и спирачните дискове са монтирани ВЪРХУ главината и нямат директен контакт с греста. А и подобно каране и спиране спокойно може да се приеме като аварийна ситуация, докато при нормално каране и спиране температурата на дисковете е около 100 градуса. И сОпри се малко, сега е интересно да видим НИКО какво ще отговори за греста, която видните матричари като него използват най-често... P.S. НИКО, както винаги подобни въпроси от моя страна са риторични, и ако до 15 минути не отговориш, ще го напиша аз. Ако отговори тесният специалист обаче, ще бъде по-авторитетно някак си... Редактирано 6 Юни 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2019 (Редактирано) Гайда пак си бювнал една камара с глупости. Да ти кажа, че съм слагал такава грес и изтече от Самоков до София... Пък ти си ляляй на воля. Редактирано 6 Юни 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 6 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2019 А на другите защо не им изтича, Дапчо? Ето и верният отговор на въпроса каква грес най-често използват матричарите като НИКО: "Ами която е най-наблизо!" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadow_bobi Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 При джиповете, предните главини с хъбове са с два насрещни конусни лагера и не са капсуловани. През дълъг период от време на тяхната експлоатация се налага да се дозатягат аксиално и тогава се догресират. Има различна грес специализирана за лагери и е въпрос на избор и наличност. https://www.prospeed.bg/shop/gres-htpl-za-lageri-na-glavini-816 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване