Goldie5 Публикувано 11 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2019 Здравейте имам следния проблем на Audi A4 B6 Avant 1.9Tdi 131, 6 скоростна . Проблемът е следния когато колата е с муцуната по баир на долу и при изгасено състояние се опиташ да вкараш задна си влиза но запалиш ли колата и се опиташ да вкараш задната , не става не влиза все едно зъб срещу зъб. А иначе скоростите си работят добре на равно по баир на горе си е OK , като покараш колата след малко си влиза и задната и се пооправя ,другите си работят добре . Само и единствено колата когато е по баир на долу задната не ще. Съмнявахме се горната помпа на съединителя и я сменихме и проблема си остана. Друго утре ще сменя и маслото на скоростната кутия оказва се че малко и липсва а дано е от там ама едва ли ще е . Друго проба с диагностика и преди ми е показвало че имам проблем с тампона на двигателя тоест датчика сигнализира. Ама няколко майстора казаха че той не оказва влияние на проблема. Надявам се някой да даде компетентно мнение че вече не се трае ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 11 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2019 2 hours ago, Goldie5 said: Друго утре ще сменя и маслото на скоростната кутия оказва се че малко и липсва а дано е от там ама едва ли ще е . От това е. Може и само да долееш, виж за теч преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goldie5 Публикувано 12 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Още не съм го сложил, майстора не му остана време за утре се надявам вече да го смени. Ама всеки ми казва че едва ли ще се промени нещо. Само по баир на долу се случва странно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Просто следвай съветите на Мастера и всичко ще е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biskazz Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 1. Много важно виж в ELSA колко точно и какво масло събира твоя модел скоростна кутия и налей точно колкото трябва, точно каквото трябва (най-често най-правилната и евтината алтернатива на оригиналното масло е Castrol Syntrans TRANSAXLE). Не докато протече от пробката, не докато на майстора ти му писне да налива. Колкото е предписано в ELSA. 2. Разкачи панела около скоростния лост с кожичката, виж дали ябълката директно под него лост има луфт. Виж дали ябълката, която е до скоростната кутия има луфт. Ако имаш луфтове там - отстрани ги. 8E0711118 ; 8D0711279 Това са парт номерата за под скоростния лост, понеже ги няма в ЕТКА. Другото ако е зле - ше си го намериш в етка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goldie5 Публикувано 12 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Благодаря за ценната информация ще пишa ако има напредък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goldie5 Публикувано 13 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2019 Маслото е почти е сменено,само дето не ми достигнаха 300 грама и утре ще взема още една тубичка на Castrol.оказа се че по каталог я дават с 2.2L масло. След смяната обаче ми се появи следния проблем скоростния лост се разкърца като го местиш. Незнам ще кажеш че е от ябълката , някой знаели защо става така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване