alexbg90 Публикувано 25 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2019 Здравейте, момчета. Пристигнах на морето безпроблемно... И като решихме да се разходим с колата, светна EPC и checka. Закарах я до най-близкия майстор и като я закачи на компютър каза, че е дросел клапата. Подлежи ли на почистване или трябва да се слага нова? Ауди А3 8PA 1,6 бензин 102 к.с., старият мотор, 2009 година е колата. Благодаря предварително за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexbg90 Публикувано 17 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 (Редактирано) Здравейте отново. За съжаление, моята сага с дросел клапата продължава. Целият проблем тръгна на морето - стигнах до майсторите и като я закачиха излезна като проблем "Механичен проблем на дросел клапа". Сменихме я с китайска ENGITECH дросел, всичко беше точно, но минах около 400-500 км и отново светна EPC и Check. Вече отидох при моите майстори, отново закачане на VAG COM и отново излезна като грешка Дросел клапата. Предположихме, че китайската може да е менте и я сменихме с Pierburg (която струва около 600 лева) - минах пак около 300-400 км и отново изби този проблем Направихме пълна проверка на ел. инсталацията и по нея всичко е наред. Можете ли да дадете няккави насоки, дали е възможно тази грешка да е следствие на някакъв друг проблем? Важно уточнение е, че частите, които купихме са чисто нови, а не втора ръка. При всяко поставяне на нова дроселова клапа, след това е извършена и адаптация. Редактирано 17 Септември 2019 от alexbg90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allex Публикувано 20 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2019 (Редактирано) Направи една бърза проверка за състоянието на бушон N8 в моторния отсег 10 ампера е бушона. Пффф... Може и да не е N8 при бензиновия двигател, нека светилата в областта да помогнат кой е предпазителя за дросела. Редактирано 20 Септември 2019 от allex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexbg90 Публикувано 8 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 Да разкажа как се разви цялата ситуация: Купих 3-та дросел клапа, но оригинална на Audi/VW - втора ръка, марка VDO. Вече 3 седмици карам и то вече изминах голям километраж и нямам никакви проблеми. Реално за мен остава питанката - все на менте части ли съм попадал, или просто колата си търси оригиналната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karadjov_77 Публикувано 22 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2019 На 17.09.2019 г. at 18:07, alexbg90 написа: ENGITECH Купих и поставих същата,опцията за да направиш адаптация не работи,изписва error.Вие как я направихте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 Еngitech са най-голямите боклуци с извинение . Както казва колега понякога не минава и адаптацията. Другото , което е ,че след смяна на дросел клапа , задължително се прави адаптация . Говорим за бензинови коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karadjov_77 Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 (Редактирано) На 28.12.2019 г. at 10:07, POPCORN написа: Моята е дизел,каква е разликата с дроселите за адаптация.Защото не мога да направя и си я карам така върви си иначе. Редактирано 1 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 (Редактирано) На 28.12.2019 г. at 13:56, karadjov_77 написа: Aдаптация на дросела се прави само на бензинови коли . На Дизелови не . При бензина всеки път като се маха или като се почиства или като е паднал акумулатора се прави адаптация на дросела . При дизеловите коли играе роля предимно за палене и гасене. При тях адаптация няма. Виж като се направи адаптация на бензинова кола може да не иска да държи обороти или да претриса , а може и да не иска да пали Редактирано 1 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karadjov_77 Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 Значи всичко е наред с дросела,благодаря колега!Можеш ли да,изразиш мнение за стоиностите на дюзите дали са във норма,защото мисе покачи разхода определено,а все още няма миносови температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 (Редактирано) На 28.12.2019 г. at 16:21, karadjov_77 написа: по тези стойности , които виждам дюзите са перфектни. Дюзите е хубаво да се гледат обаче на топъл двигател . Но от това , което виждам не би трябвало да се притесняваш за тях термостата отваря ли ? Редактирано 1 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karadjov_77 Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 Не знаех за топъл двигател,на студен ги замерих!Градско колата достига бързо 90 градоса,след което на извън градско пада на около 70 и там стои стрелката.Парното от време на време почва да духа хладко,когато си пожелае пак топло.Така е вече от месец.Термостата ли е,или е нещо за обезвъздушаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 Така . Стрелката винаги отива по-бърьо на 90 градуса от водата. Това , чр е на 90 градуса незначи , че водата е. Направи си пример с диагностиката и ше видиш . Стрешката отиде ли веднъж на 90 градуса не трябва да пада по никаква причина. Хубаво е да ср закачи на диагностика . Ако нвма грешки най-вероятно си за термостат. Ако на празен ход качва температура и при постоянно каране на една опредрлена температура пада значи термостата е прецакан . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване