Jump to content

alexbg90

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно alexbg90

  • Рожден ден 10.07.1990

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8PA

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

alexbg90's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, продавам Дросел клапа Pierburg, сериен № 7.03703.76.0 за Audi A3 8PA, двигател 1.6 BGU бензин (102 к.с.). Изминати са едва 200-300 км с този дросел. Имах проблеми с колата и VAGCOM показваше, че проблема е в дросела. Оказа се, че грешката е съвсем другаде, като този дросел вече за мен е излишен. Това е и причината за продажбата. Цена: 300.00 (триста) лева. Възможен е лек коментар на цената. За контакт: Александър, телефон 0888 92 66 34, град Пловдив.
  2. Здравей и извинявай, че те притеснявам с този мой проблем, но съм изпаднал в безизходица. Разбрах от форума, че разбираш в детайли от А3-ките и затова се обръщам към теб с молба за помощ/съвет. Бях направил и една тема с запитване за моя проблем, но накратко: Става дума за Audi A3 8PA 2009 година, бензин 1,6 102 к.с. (старият мотор): като бях на морето излезна лампата EPC, при закачане на компютъра даде проблем "положение на дросел клапата" - смених дросела, прибрах се без проблем от морето, но пак записа същата грешка. Купих чисто нов дросел Pierburg, изкара 1-2 седмици и пак същия проблем. В отчаянието си купих оригинална Audi/VW на VDO - изминах 1000 км с нея в рамките на 1 месец и отново изби грешката - Положение на дросел клапа :( И сега положението е следното: карам 100-200 км, избива EPC на таблото, после изчезва лампата и пак се движа 100-200 км и в последствие пак избива. И така вече продължава над месец. Отидох в Madness сервиза в Пловдив и момчето като я закачи на компютъра, пак беше записало същата грешка, но му направи впечатление, че поради някаква причина компютъра постоянно се рестартира. Извинявай отново за притеснението, но вече се отчаях и не знам къде да търся проблема. Приемам всякакви съвети и насоки.

     

     

  3. Да разкажа как се разви цялата ситуация: Купих 3-та дросел клапа, но оригинална на Audi/VW - втора ръка, марка VDO. Вече 3 седмици карам и то вече изминах голям километраж и нямам никакви проблеми. Реално за мен остава питанката - все на менте части ли съм попадал, или просто колата си търси оригиналната?
  4. Здравейте отново. За съжаление, моята сага с дросел клапата продължава. Целият проблем тръгна на морето - стигнах до майсторите и като я закачиха излезна като проблем "Механичен проблем на дросел клапа". Сменихме я с китайска ENGITECH дросел, всичко беше точно, но минах около 400-500 км и отново светна EPC и Check. Вече отидох при моите майстори, отново закачане на VAG COM и отново излезна като грешка Дросел клапата. Предположихме, че китайската може да е менте и я сменихме с Pierburg (която струва около 600 лева) - минах пак около 300-400 км и отново изби този проблем Направихме пълна проверка на ел. инсталацията и по нея всичко е наред. Можете ли да дадете няккави насоки, дали е възможно тази грешка да е следствие на някакъв друг проблем? Важно уточнение е, че частите, които купихме са чисто нови, а не втора ръка. При всяко поставяне на нова дроселова клапа, след това е извършена и адаптация.
  5. Здравейте, момчета. Пристигнах на морето безпроблемно... И като решихме да се разходим с колата, светна EPC и checka. Закарах я до най-близкия майстор и като я закачи на компютър каза, че е дросел клапата. Подлежи ли на почистване или трябва да се слага нова? Ауди А3 8PA 1,6 бензин 102 к.с., старият мотор, 2009 година е колата. Благодаря предварително за информацията
  6. Здравейте! От скоро съм горд собственик на Ауди А3 8PA, 2009 година, 1.6 бензин 102 к.с. (старият двигател). До тук съм много доволен от колата, но като цяло е с по-спартанско оборудване и екстрите... липсват. Дадох не малко пари, при наличие на толкова малко екстри, но колата е страшно запазена. И сега искам да добавя мултиволан като екстра, но не съм наясно дали ще се получи в моя случай. Купих си мултимедия Pioneer (прикачвам снимки да се види какво представлява). В един момент се бях отчаял, че няма да мога да поставя мултиволан, но като се разрових в схемата и с радост установих, че има Wired remote input - Connect to steering wheel control interface (видно от снимката на схемата). Въпросите ми са следните: 1) Възможна ли е цялата процедура с моя волан - четирилъчев? 2) Как мога да разбера какъв номер ми е модула и дали е съвместим за мултиволан? 3) Ще ми създаде ли проблем относно модула за еърбега? Доколкото видях от по-предните постове, А3 8P Sportback е с двустепенен AIRBAG. Преди покупката на автомобила, закачихме колата към VAG COM и излезна, че серийните номера на еърбеците са оригинални (не знам дали е от значение) 4) Съвместими ли са модули/slip ring от А3-ки с десен волан, има ли значение? 5) Какво друго ми е нужно и дали въобще е възможно свързването на мултиволан към тази мултимедия Pioneer? 6) При потенциално успешна внедряване на мултиволана, ще мога да ли да си сменям песните от него, като слушам музика от usb входа (флашка) Готов съм и да отида при човек, който си разбира от работата и разбира се, да си платя. Аз съм от Пловдив, но не ми пречи при предварителна уговорка да попътувам. Имам и още едно питане, искам да си вържа и камера за заден ход към мултимедията, приемам мнения относно покупката на камера. Разрових се в интернет и попаднах на следните два варианта: 1) https://www.eldibg.com/kamera-za-zaden-hod-za-Audi - 149 лева 2) https://www.autopower.bg/камера-за-задно-виждане-за-audi-a4-а5-а6-q5-tt-camaudia472-тунинг-audi-tt.html - 65 лева Благодаря предварително и се извинявам, ако има неточности от моя страна, не съм напълно наясно с целия процес.
  7. Здравейте отново и благодаря на bsdnikolov за информацията. Изправен съм пред дилема - дали направо да не си сложа мултимедия или Audi concert, но това ще го измисля в движение Имам още две питанки за колата (Audi A3 8PA Sportback 1,6 бензин, 102 к.с.): 1. След смяната на собствеността узнах, че в талона никъде не пише за Евро стандарта (а знам, че колата е Евро 4). На данъчните има ли друг вариант за доказване на този Евро стандарт, освен издаване на бележка от оторизиран сервиз на Ауди? 2. При покупката на колата, автоджамбазина ми е оставил един мъъъничък акумулатор. Знаете ли какъв се води по каталог за този модел Ауди? Какви Ампери и Ампер/часове да търся? Четох по-назад в темата, че в бележката под багажника пише тази информация, затова я прикачам.
  8. Здравейте, колеги! От една седмица съм горд собственик на Ауди А3 Sportback 8PA 2009 година. Колата е 1,6 бензин, старият мотор. Тези дни с интерес ще започна да чета цялата тема, защото определено ще има какво да науча. А сега имам един конкретен въпрос, относно Audi Concert, тъй като колата я взех с допълнително вграден панел, на което е сложено най-обикновен cd-player SONY. Та въпросът ми е: за какво да внимавам - конкретни размери, код на Audi concerta? Четат ли mp3 и дали има AUX вход? Набелязал съм конкретно тези три екземпляра от olx: https://www.olx.bg/ad/audi-concert-2-cd-player-za-kola-CID360-ID7KxUr.html#b32f4a2cac https://www.olx.bg/ad/audi-concert-2-za-a3-8p-CID360-ID7xeu6.html#b32f4a2cac https://www.olx.bg/ad/avto-radio-s-cd-blaupunkt-audi-concert-eutt-za-audi-tt-2011g-CID360-ID7E4Aa.html#b32f4a2cac (при този е хубаво, че е от Пловдив, но дали става от Audi TT?) Скоро ще нащращам снимки на моето возило. За тази една седмица мога да кажа само добри думи, обожавам я тази кола и тази марка Утре ще й направя пълно обслужване - масла, ремъци, водна помпа, дискове и накладки и колата я взех със продупчен радиатор, който ще се смени.
  9. Явно вече се събират доста мнения, че като цяло колата е здрава и надеждна. Конкретно за този екземпляр, който показах аз в горния пост ме спира това, че не е климатроник - наистина не мога да го повярвам това, все пак става дума за кола 2010 година. Това е може би единствената "екстра", която търся аз. Другите ми критерии са сравнително нормална за поддръжка. А именно и тук ми идва и конкретният въпрос: тегава ли е поддръжката? Доколкото разбирам точно за този двигател с ръчни скорости, не е нещо фрапантно от финансова гледна точка. Питам, защото на някои мои познати като им кажа, че е Ауди и "ах-ват", че ще е по-скъпо... Вече много време си търся нов-стар автомобил и май в крайна сметка ще се спра на това Ауди с този мотор.
  10. Добро описание! Ще го имам в предвид, даже по-скоро ще го подмина този А все пак, нещо по-конкретно за този модел Ауди А3 1,6 стария мотор? (нямам в предвид от обявата, а по принцип)
  11. Здравейте! Ориентирал съм се към покупка на Ауди А3, бензин 1,6 мотор (НЕ FSI) - идеята е монтиране на газов инжекцион. Изчетох много хубаво тази тема и стигнах до извода, че колата е сравнително здрава и не много скъпа за обслужване (и недай си Боже не е много скъпо при някой по-сериозен ремонт)? Спрял съм се и на един конкретен автомобил (пише, че е S-line - ясно е, че не е :D) https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11547044008939982 Изглежда много намазана отвън, даже малко различна и затова бих искал по-експертно мнение. А вътре е малко опощена (не успях да повярвам, че не е климатроник, а обикновен климатик). Счупен е и подлакътникът (разбрах, че е често срещано). Карам основно градско и от време на време извънградско - не съм любител на високите скорости и не ми е нужна много мощна кола. Благодаря предварително за съветите!
×
×
  • Create New...