Jump to content

Проблем с дисплея на B6


brumbo

Recommended Posts

Здравейте,

 

От скоро наблюдавам странен проблем с дисплея на B6 1.9 AWX. По принцип е цветен, но в момента показва само еин цвят - бяло. Целия стои бял и тук там има линии. Дали може да се оправи или да търся друго табло/дисплей? Някой сблъсквал ли се е с това чудо?

Редактирано от brumbo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е най-вероятно в лентовия кабел на дисплея или гнездото му. Когато този кабел е изключен напълно, цветния дисплей на Б6/Б7-ците показва чисто бял екран. 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да стане чисто бял правеше други номера. Например - цветовете се инвертираха т.е всичко жълто беше синьо, фона бял и т.н. Но се оправяше понякога. После почнаха разни трептения и така до сега - чисто бял. Все пак, мисля че проблема стана пролетта. Беше ми паднал акумулатора и не можах да запаля. Горе/долу от тогава са проблемите. Нещо повече - вчера паля колата оборотомера се задържа на нулата 5,6 секунди и датата и часа се върнаха на заводските настройки - 2001 г. Може би таблото си заминава нещо.. не знам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте , да използвам тази тема , за да не отварям нова - при опит за смяна на централния ФИС дисплей ( неуспешно, защото не съм бил поръчал правилния ) , след като сглобих таблото отново се появи проблем с малките дисплейчета при скоростомера и оборотомера- сега показват само червени чертички.Преди това си работеха.Отворих го пак , махнах им рамките , видях за какво иде реч, но незнам какво се е случило.Дали съм ги разместил или нещо друго.Пробвах да ги наместя , но все същия резултат.Те лягат на едни гумени стенички , които най вероятно са връзката им с платката, но дали трябва да са залепени някакси към дисплея или просто той си ляга върху тях.Някакви идеи ?? Контактен спрей ??

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те се държат от едни метални рамки, които трябва да се натиснат докато щракнат. Ако не са щракнали, няма натиск върху гумичките (които представляват лентов кабел) и святкат само малка част от сегментите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, видях.Прищракаха , но седят леко хлабави.Може да стисна малко металните щипки на рамката, да седи по стегнато, ако успея.А отзад на зелената букса на кои пинове мога да пусна евентуално  12 волта, за да не го сглабям и разглабям и постоянно да го качвам на колата, за да видя ефекта ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да стоят хлабави. Ако гумичките не са под постоянен натиск няма добър контакт. Рамките трябва да щракнат на 4 места всяка.

За да го захраниш от зелената букса: Пин 2 и 3 са плюс, 18 и 19 са минус.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те имат ли номерация ? Откъде на къде се броят , ако нямат.Ти беше писал в една тема да се изреже картонче и да се слоьи между рамката и дисплея по ръбовете , да уплътнява по-добре.Може и така да направя , ако не стане само с рамката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номерата са написани на буксата. Няма нужда от картончета, просто не са щракнали отвсякъде.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, всичко стана идеално. Както спомена, наистина не бяха прищракали хубаво рамките да дисплея.Явно ме е било страх , да не счупя дисплеите.Сега всичко вече е ок.Голямо благодаря за съпорта и помощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...