Jump to content

besuchen77

Members
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно besuchen77

  • Рожден ден 31 Декември

Друго

  • Kaра
    Ауди А4, 1.9 тди, Б7

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Плевен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

besuchen77's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. besuchen77

    Накладки

    Ами ако има прекъснати или окислени кабели на предните тогава , не би ли трябвало диагностиката да ги хване ? Защото предните ми не са износени и в случая, не може да е от това. И има ли вероятност датчика на спирачната течност да не е наред. Ниивото в момента е по средата между мин и макс.
  2. besuchen77

    Накладки

    Здравейте , не можах да разбера следното - светла ли лампата , ако задните се износят ? При мен проблема е следният- лампата светна , погледнах ги , задните вдясно ги нямаше никакви, вляво, горе-долу, отпред са си ок.Задните ги смениха , лампата обаче си свети.Пуснах диагностика - грешки няма. Сега какво следва ? Как се гаси ? Благодаря.
  3. besuchen77

    Течаща рейка

    Здравей колега , пробвай с добавка за хидравлика на ЛУКАС.По-леките и течове ги оправя.
  4. besuchen77

    Audi Concert

    Здравейте колеги, ще използвам тази тема, за да не отварям нова.Имам проблем с сд плеър концерт на аудито.Взех друго оригинално, защото моето прескачаше, когато слушам дискове.Набавих си код от ибей , обаче сега забелязвам , че от волана мога само да увеличавам и намалявам, а не мога да сменям песните.На радио е по същия начин- скрола на волана за смяна на станциите не работи.Със старото нямаше проблеми.Щях по принцип да му сменя само механиката, обаче се оказа различна от на моя.Затова ги размених.Дали някой е имал сходен проблем ? Благодаря предварително.
  5. Аз съм на твърдо 10 в града, само на къси разстояния- 5-6 км на ден , само студена почти.На дълго между 5,5 - 6 някъде.Но я карам като служебна.
  6. Да, съгласен съм с теб , колега.Наистина е така, доста хора имат проблеми с термостатите.Явно съм уцелил този път.
  7. Да , но аз го взех за 17 лв ( с отстъпки ) и проблема пак се оправи.Така, че ако има някой познат , който се занимава с авточасти и му има доверие, защо да купува оригинален.
  8. Виж и термостата на колко градуса отваря , някои отварят по рано - за по-топлите страни.Колегата горе е прав- сега всяка сутрин карам жената на работа - 3-4 км и на връщане , вече е на 90 градуса. И аз преди няколко месеца сменях термостат, взех го от тех-ко, че не дигаше повече от 60 градуса.Откакто го смених , стана идеално.бързо загрява и парно имам още докато не е отлепила стрелката.
  9. Здравейте , и аз имам въпрос относно подгрева на лявото огледало.Дясното нагрява без проблем, лявото не иска.Свалих го , премерих с мултицета , верига има - писка.Премерих колко волта идват до огледалото чрез буксите и там варира межу нула и 3-4-5 волта, като се мени постоянно.Бихте ли ме насочили къде евентуално да търся проблема.Преди това почистих буксите с шкурка, контактен спрей.Тези на огледалото си бяха ок.Дали има някъде прекъснат кабел може би ?Двете огледала на един бушон ли са с подгрева на задното стъкло ? Благодаря предварително.
  10. besuchen77

    VAG-COM

    Здравейте колеги , бих искал малко помощ относно кабел за диагностика от алиекспрес ,версия 12,12 Инсталирах всичко,като е описано, спрян дефендър, нямам антивирусна, но не иска да немери програмата ,при всеки опит ми излиза съобщение - ross-tech usb interface not found. usb library version 03.01.2019 Някой има ли предства откъде идва проблема Иначе след това закачвам делфито и всичко е ок, Интернета беше изключен по време на опитите Благодаря предварително
  11. за да изгасне трябва да се приключи теста , както спомена колегата. Играх го вече този филм - при мен модула на ЕСП -то се беше скапал.
  12. точно.И аз ония дни изчистих всичко и почти съм я сглобил.С продухване пак не стана, въпреки че я карам като служебна :).Сега ще видя дали е било от турбото или от Н75 клапана, защото само те останаха от възможните причини с пренадуването.
  13. Да , знам ги колега.Бил съм преди и при тях, но още когато бяха срещу Фолксваген.Благодаря.
  14. Здравей колега, кой е този майстор в Плевен ? Или къде се намира горе-долу в Плевен ? Благодаря предварително.
  15. Здравей, при мен положението е същото , само че пренадува.Нарочно , когато спря пак турбото не я изгасих и карах до нас така, за да видя каква грешка ще даде.Излезе -16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition). Мисля да пробвам първо с чистене на турбото, защото смених всички вакуумни маркучи.Клапанът няма как да го хванеш според мен, ако на моменти отказва, защото ако изобщо не работи , няма да върви като хората. Да не би пък при теб да остава отворена геометрията поради замърсяване и затова да става така.При мен , както си я търбуша и изведнъж турбото спира и колкото и да натискаш педала, няма никакво напрежение, все едно няма турбо.Гася, паля и пак тръгва.
×
×
  • Create New...