Jump to content

Ауди 80 Б4 Ада 1.6Е гърми на газ и трудно пали


Recommended Posts

На 7.10.2019 г. at 10:00, VBI написа:

Помпата не върти когато няма искра по свещите (заводска защита) - провери релето на бензиновата помпа, ключа на АГУ ако се изключва помпата докато си на газ и датчика на Хол.

А къде се намира релето на бензиновата помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имах подобен проблем заради прекалено бедна горивна смес. При мен се оправи с реглаж на изпарителя на метана .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми, че не идва ток колкото трябва до помпата и може да е от релето за нея

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реле номер 10 е релето за Бензиновата помпа. Нови Релета са по 60 лева. 

Съвет от мен:  Намери блъснато Б4 и пробвай с реле втора употреба най-напред. Аз така направих когато имах съмнение за релето за късите и дългите и правилно проблема се оказа в ключа в купето който беше оксидирал и не правеше добър контакт и си спестих едни 60 лева на вятъра :)

relay.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали от всяко б4 става или да търся за самия модел

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, vvulev написа:

Реле номер 10 е релето за Бензиновата помпа. Нови Релета са по 60 лева. 

Съвет от мен:  Намери блъснато Б4 и пробвай с реле втора употреба най-напред. Аз така направих когато имах съмнение за релето за късите и дългите и правилно проблема се оказа в ключа в купето който беше оксидирал и не правеше добър контакт и си спестих едни 60 лева на вятъра :)

relay.jpg

Б4 НЯМА реле за къси/дълги светлини. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vladi написа:

Б4 НЯМА реле за къси/дълги светлини. 

Влади да прав си. има нещо като скоба(Bridge Connection) на номер 8 мисля че беше и като го подмених с 204 нямаше промяна и върнах скобата.

Валчака. Мисля че са идентични . обикновенно има номер на релето с три цифри , гледай да съвпада. При теб сигурно е 208.

 

DaveTsRS2FuseBoxShowingDiagnosticPlugs.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко разводнихме темата, но според мен е по-добре да се изяснят нещата :) Bridge connection е за стартера, при някои коли с автоматична кутия там има реле, също и на някои с оригинална алармена система( прекъсва се сигнала от клемореда).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, vvulev написа:

Влади да прав си. има нещо като скоба(Bridge Connection) на номер 8 мисля че беше и като го подмених с 204 нямаше промяна и върнах скобата.

Валчака. Мисля че са идентични . обикновенно има номер на релето с три цифри , гледай да съвпада. При теб сигурно е 208.

 

DaveTsRS2FuseBoxShowingDiagnosticPlugs.jpg

IMG_20191020_111606.thumb.jpg.4c85d8e7e438c7fa83804ae8476cd664.jpgще пробвам с някой втора употреба и ако. Е стане ми казаха, че може да е и до компютъра. Но не разбирам, защо сутрин ми пали на бензин а когато е горещо(следобяд) не иска да запали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак врътни малко кранчето на газовата от изпарителя и виж пак ще прави ли така. При мен се оказа че при студен двигател сместа е ок , но като загрее става бедна (противно на всякаква логика)  и много трудно държеше празните обороти и пушкаше във въздушният филтър над 2000 оборота ... също се изфорсирваше нагоре до 2000 оборота от само себе си. Отделно при топъл двигател много трудно палеше. Откакто и дадох да си върви с 1000-1200 оборота на празен ход загряла , се оправи и пушкането изчезна. Виж си и капачката на разширителният съд дали работи че при едно пушкане ми направи свръхналягане и отвори пукнатина в единият маркуч към радиатора с размерите на прободено от игла и ми изтече антифриза за един ден. Провери си и въздушният филтър че от пушкането може да пробие и после ще гълта доста въздух. С обикновенна метанова уредба Ланди Ренцо съм , но ми се струва че този двигател си е за инжекторно газово. Центровай я на бензин и после на газ.

Редактирано от vvulev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 Измерихме налягането на помпата и е в норма, но когао изгася колата, веднага пада налягането. Иначе вече си пали на бензин явно понеже е студено, нямам обяснение и добавки сипвам за прочистване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Супер че си решил проблема. Някои казват че такъв проблем се появява и при духнал ламбда сензор.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...