Valchaka Публикувано 19 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 На 7.10.2019 г. at 10:00, VBI написа: Помпата не върти когато няма искра по свещите (заводска защита) - провери релето на бензиновата помпа, ключа на АГУ ако се изключва помпата докато си на газ и датчика на Хол. А къде се намира релето на бензиновата помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvulev Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Имах подобен проблем заради прекалено бедна горивна смес. При мен се оправи с реглаж на изпарителя на метана . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valchaka Публикувано 19 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 (Редактирано) Казаха ми, че не идва ток колкото трябва до помпата и може да е от релето за нея Редактирано 21 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvulev Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 (Редактирано) Реле номер 10 е релето за Бензиновата помпа. Нови Релета са по 60 лева. Съвет от мен: Намери блъснато Б4 и пробвай с реле втора употреба най-напред. Аз така направих когато имах съмнение за релето за късите и дългите и правилно проблема се оказа в ключа в купето който беше оксидирал и не правеше добър контакт и си спестих едни 60 лева на вятъра Редактирано 21 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valchaka Публикувано 20 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 (Редактирано) Дали от всяко б4 става или да търся за самия модел Редактирано 21 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 преди 51 минути, vvulev написа: Реле номер 10 е релето за Бензиновата помпа. Нови Релета са по 60 лева. Съвет от мен: Намери блъснато Б4 и пробвай с реле втора употреба най-напред. Аз така направих когато имах съмнение за релето за късите и дългите и правилно проблема се оказа в ключа в купето който беше оксидирал и не правеше добър контакт и си спестих едни 60 лева на вятъра Б4 НЯМА реле за къси/дълги светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvulev Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Преди 1 час, vladi написа: Б4 НЯМА реле за къси/дълги светлини. Влади да прав си. има нещо като скоба(Bridge Connection) на номер 8 мисля че беше и като го подмених с 204 нямаше промяна и върнах скобата. Валчака. Мисля че са идентични . обикновенно има номер на релето с три цифри , гледай да съвпада. При теб сигурно е 208. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Малко разводнихме темата, но според мен е по-добре да се изяснят нещата Bridge connection е за стартера, при някои коли с автоматична кутия там има реле, също и на някои с оригинална алармена система( прекъсва се сигнала от клемореда). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valchaka Публикувано 20 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 преди 56 минути, vvulev написа: Влади да прав си. има нещо като скоба(Bridge Connection) на номер 8 мисля че беше и като го подмених с 204 нямаше промяна и върнах скобата. Валчака. Мисля че са идентични . обикновенно има номер на релето с три цифри , гледай да съвпада. При теб сигурно е 208. ще пробвам с някой втора употреба и ако. Е стане ми казаха, че може да е и до компютъра. Но не разбирам, защо сутрин ми пали на бензин а когато е горещо(следобяд) не иска да запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Едва ли проблема е в компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvulev Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 (Редактирано) Все пак врътни малко кранчето на газовата от изпарителя и виж пак ще прави ли така. При мен се оказа че при студен двигател сместа е ок , но като загрее става бедна (противно на всякаква логика) и много трудно държеше празните обороти и пушкаше във въздушният филтър над 2000 оборота ... също се изфорсирваше нагоре до 2000 оборота от само себе си. Отделно при топъл двигател много трудно палеше. Откакто и дадох да си върви с 1000-1200 оборота на празен ход загряла , се оправи и пушкането изчезна. Виж си и капачката на разширителният съд дали работи че при едно пушкане ми направи свръхналягане и отвори пукнатина в единият маркуч към радиатора с размерите на прободено от игла и ми изтече антифриза за един ден. Провери си и въздушният филтър че от пушкането може да пробие и после ще гълта доста въздух. С обикновенна метанова уредба Ланди Ренцо съм , но ми се струва че този двигател си е за инжекторно газово. Центровай я на бензин и после на газ. Редактирано 20 Октомври 2019 от vvulev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valchaka Публикувано 31 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2019 Измерихме налягането на помпата и е в норма, но когао изгася колата, веднага пада налягането. Иначе вече си пали на бензин явно понеже е студено, нямам обяснение и добавки сипвам за прочистване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valchaka Публикувано 31 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2019 Сега друг майстор ми каза, че не е от дюзите а от някакъв клапън при помпата🤔 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valchaka Публикувано 19 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 В крайна сметка ядовете бяха от новата помпа. Взех втора употреба и вече пали😊 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvulev Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 (Редактирано) Супер че си решил проблема. Някои казват че такъв проблем се появява и при духнал ламбда сензор. Редактирано 5 Декември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване