Jump to content

Оттечка от усилвателя


baniole

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем като заключа колата отвътре бутона на аварийноте продължава да свети и има оттечка, която изтощава акумулатора но след като изключа оптичния кабел от усилвателя след като заключа колата всичко изгасва и няма никаква консумация на ток. Веднага щом включа оптичния кабел пак има консумация. Audi A6 4F усилвателя е BECKER

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш ще ти дам усилвател да пробваш

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се изключва ако всичко е нормално за около 1 минута, даже като пусна оптичния кабел в уселвателя си се оправя и си гасне но след няколко часа пак не ще да изключи и товари акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

00384 - optical Databus ми изписва като грешка. Аз като изключа и включа усилвателя той че работи и ще се изключва всичко но след 1 ден трябва пак да правя тази процедура така, че и да сложа твоя усилвател няма как да го хвана на момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оптиката на усилвагеля е проблем, затова ти казвам, ако искаш ела да сложим моят, и ако всичко е ОК, ще се разберем за цена

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега видях, че е не е от усилвателя от другаде идва проблема, и без усилвател пак не ше да загасне. И да взема твоя няма да се оправи.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

диагностика на оптичният кръг правил ли си?

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Радио или навигация! Това са модулите които най-често правят този приблем. Не махай оптиката, а захранващата букса. Модул по модул. Така ще разбереш кой точно е.

 

Не питай старило, питай патило... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като махне захранването, ще му дава грешка на оптиката, г-н патило. За модулите не си прав, може да са и битоните, а тях без да ги смени няма как да разбере 

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като махне захранването ще заключи колата и ще види дали заспива, какво го грее грешката на оптиката? А и усилвателя има CP!

Редактирано от fxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо за бутоните няма ли да ме нахраниш [emoji6]

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те "храня", сори ако така ти се е сторило, но не разбирам защо за модулите не съм прав? И да, може и да е от самия ММИ, но както казах, по-лесно и достъпно е да започне от задните модули.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...