Jump to content

Не пали :D 1.8T


ole

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам следния проблем. Взех една US А4ка фейс преди време и я постагям. Не палеше защото по думи на собственика изгоряла бензинова помпа. Така и се оказа, след смяна заработи. Чуваха се някакви шумове от веригата на обтегача някой повдигач някоя ролка ама нормално щото колата беше седяла без да се кара и пали много време.

Направих цялостно обслужване всичко смених по мотора вкл верига и обтегач. Всичко е на белези проверено 999 пъти. Обаче върти все едно няма компресия и не пали. Ако въртя мотора на ръка се върти нормално.

Идеи?

 

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че "върти все едно няма компресия".

За такова нещо си има коморесомер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е по звука мога да кажа че така върти. Само на първи цилиндър мернах компресията, нещо около 5 беше :hilezh:
За грешки не съм я гледал.

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е ATW, блок от AEB, глава с малки портове и Ел. дросел, SAI, но без ел. обтегач.
Единсвеното не свързано е sai помпата, няма комутатор.

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох я, имаше един тон грешки, разнородни, но след като ги изчистих повече не се появиха.
Свалих всички повдигачи и всичките до един бяха "празни", явно не задържаха масло. Свалих всички повдигачи от главЪта на АЕБ-а, там всичките големи на изпускателния вал бяха твърди, направо ги плеснах на другия мотор + няколко от малките, останалите като бройка които ми трябваха ги разглобих почистих, напълних с по малко масло и сложих обратно. И другото, което направих смених маркуча при горивната помпа че беше буквално пред разпад и след известно въртене и припалване на 1-2 цилиндъра запали и заработи.

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ще ходи. Интересно ми е, че не записва грешка за SAI помпата, която изхвърлих :D

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задай си въпроса, защо след толкова въртене са останали празни, въпреки, че помпата трябва да качи масло и налягане дори на стартер.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знаеш за проблемите с цедката, оста на помпата, лонг-лайф обслужване.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Егати сбиртока сте направи ли :) огледай картерната вентилация имъл съм подобен случей да дърпа въздух от там и да не пали сутрин. Стига се до 10 опита и пак не пали на 13 може да реши и да запали може и 3 опит когато и е кеф!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...