ole Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 Здравейте колеги. Имам следния проблем. Взех една US А4ка фейс преди време и я постагям. Не палеше защото по думи на собственика изгоряла бензинова помпа. Така и се оказа, след смяна заработи. Чуваха се някакви шумове от веригата на обтегача някой повдигач някоя ролка ама нормално щото колата беше седяла без да се кара и пали много време.Направих цялостно обслужване всичко смених по мотора вкл верига и обтегач. Всичко е на белези проверено 999 пъти. Обаче върти все едно няма компресия и не пали. Ако въртя мотора на ръка се върти нормално.Идеи? Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 Сигурен ли си, че "върти все едно няма компресия". За такова нещо си има коморесомер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Правил ли си диагностика? Грешки някакви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Е по звука мога да кажа че така върти. Само на първи цилиндър мернах компресията, нещо около 5 беше За грешки не съм я гледал.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Да не си забравил някоя букса(примерно на комутатора) откачена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Мотора е ATW, блок от AEB, глава с малки портове и Ел. дросел, SAI, но без ел. обтегач.Единсвеното не свързано е sai помпата, няма комутатор.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Е закачи я, виж дали има грешки. Горивната помпа чуваш ли я? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2019 Ще я закача довечера. Помпата се чува.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 Прочетох я, имаше един тон грешки, разнородни, но след като ги изчистих повече не се появиха.Свалих всички повдигачи и всичките до един бяха "празни", явно не задържаха масло. Свалих всички повдигачи от главЪта на АЕБ-а, там всичките големи на изпускателния вал бяха твърди, направо ги плеснах на другия мотор + няколко от малките, останалите като бройка които ми трябваха ги разглобих почистих, напълних с по малко масло и сложих обратно. И другото, което направих смених маркуча при горивната помпа че беше буквално пред разпад и след известно въртене и припалване на 1-2 цилиндъра запали и заработи.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 1001прочина тръц да не чали. Иначе, браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 Къде ще ходи. Интересно ми е, че не записва грешка за SAI помпата, която изхвърлих Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 (Редактирано) Задай си въпроса, защо след толкова въртене са останали празни, въпреки, че помпата трябва да качи масло и налягане дори на стартер. Редактирано 18 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 Искаш да кажеш да меря налягане на масло? Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 (Редактирано) Да, знаеш за проблемите с цедката, оста на помпата, лонг-лайф обслужване. Редактирано 18 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Смърфа Публикувано 26 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2019 Егати сбиртока сте направи ли огледай картерната вентилация имъл съм подобен случей да дърпа въздух от там и да не пали сутрин. Стига се до 10 опита и пак не пали на 13 може да реши и да запали може и 3 опит когато и е кеф! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване