Gostrex Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Колата е А3 2001ва 1,8т АУМ.Още откакто я взех след престой над 3-4 часа педала на спирачките се втвърдява.Последва опростяване на системата, премахване на помпичката за усилване на вакуума, прекарване на маркуч директно от колектора до сервоапарата, както на по-старите модели с този двигател, три пъти смяна на обратен клапан и все си е така без никакво изменение.В момента всичко от колектора до сервоапарата е сменено включително и гумичката и коляното, които влизат в сервоапарата.Маркуча е армиран с двойна оплетка дават го да издържа до 20 атмосфери, но положението пак е същото.Интересно ми е някой друг сблъсквал ли се е с такъв проблем преди да прочета присъдата на сервото.Иначе при запален двигател си работи нормално, спирачките са перфектни, единственото което прави впечатление е, че след като се изгаси има вакуум за 1-2 натискания и педала рязко се втвърдява, а другата ми кола с 1,9тди има вакуум за поне 3-4 натискания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дроб съм Публикувано 10 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 През същото минах и аз, на С3 8Л. За съжаление няма друг виновник, освен сервото. Смених го и сега имам спирачки на изгасен двигател дори след 9-10 часа престой (преди след 30тина минути вече нямах нищо, преди да запаля). Смяната е куца, обезвъздушаването след това граничи с невъзможното, но това е положението. Аз срещнах сериозен проблем при избирането на правилното серво за моята кола, тъй че съвет от мен - задължително се докопай до лепенката с ОЕМ номера на самото серво. При мен се падаше точно зад АБС помпата, тоест нулев шанс за прочитане без да го извадя от мястото му... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 10 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 ОЕМ ли купува или заместител?От сега ми се струва, че цената на заводското няма да е приятна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дроб съм Публикувано 10 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 (Редактирано) Взех АТЕ, но с уговорката, че в крайна сметка не уцелих модела. Основната разлика беше, че няма ЕСП датчик, което не беше болка за умиране лично за мен, тъй като първата работа след като взех колата ми беше да разкарам ЕСП-то софтуерно. Сервото ми излезе 260 лева с отстъпки, мисля че към 300-330 лева му беше редовата цена. Разлика в поведението на спирачките няма. Иначе по номер на оригиналното цените започваха от 500 лева, това отново за АТЕ. Редактирано 10 Декември 2019 от Дроб съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване