Jump to content

Загуба на вакуум в сервоусилвателя


Gostrex

Recommended Posts

Колата е А3 2001ва 1,8т АУМ.Още откакто я взех след престой над 3-4 часа педала на спирачките се втвърдява.Последва опростяване на системата, премахване на помпичката за усилване на вакуума, прекарване на маркуч директно от колектора до сервоапарата, както на по-старите модели с този двигател, три пъти смяна на обратен клапан и все си е така без никакво изменение.В момента всичко от колектора до сервоапарата е сменено включително и гумичката и коляното, които влизат в сервоапарата.Маркуча е армиран с двойна оплетка дават го да издържа до 20 атмосфери, но положението пак е същото.Интересно ми е някой друг сблъсквал ли се е с такъв проблем преди да прочета присъдата на сервото.Иначе при запален двигател си работи нормално, спирачките са перфектни, единственото което прави впечатление е, че след като се изгаси има вакуум за 1-2 натискания и педала рязко се втвърдява, а другата ми кола с 1,9тди има вакуум за поне 3-4 натискания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През същото минах и аз, на С3 8Л. За съжаление няма друг виновник, освен сервото. Смених го и сега имам спирачки на изгасен двигател дори след 9-10 часа престой (преди след 30тина минути вече нямах нищо, преди да запаля). Смяната е куца, обезвъздушаването след това граничи с невъзможното, но това е положението. Аз срещнах сериозен проблем при избирането на правилното серво за моята кола, тъй че съвет от мен - задължително се докопай до лепенката с ОЕМ номера на самото серво. При мен се падаше точно зад АБС помпата, тоест нулев шанс за прочитане без да го извадя от мястото му...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех АТЕ, но с уговорката, че в крайна сметка не уцелих модела. Основната разлика беше, че няма ЕСП датчик, което не беше болка за умиране лично за мен, тъй като първата работа след като взех колата ми беше да разкарам ЕСП-то софтуерно. Сервото ми излезе 260 лева с отстъпки, мисля че към 300-330 лева му беше редовата цена. Разлика в поведението на спирачките няма. Иначе по номер на оригиналното цените започваха от 500 лева, това отново за АТЕ.

Редактирано от Дроб съм
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...