a4all Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 Здравейте, колеги. Карам А4 Б6, 1.9TDI. От скоро време при палене трябва да завъртя 3-4 пъти с ключа чак тогава пали, много трудно. Случва се и на няколко пъти да гасне колата в движение, също и при изключена скорост тресе двигателя много силно. За паленето излезна на компютъра някакъв кабел на 4ти цилиндър. Но после дава високо налягане на горивната помпа и недостиг на гориво в двигателя. Имала е някаква гарнитура на помпата, на мястото на която е било залепено със силикон, за което нямам представа как и кога се е получило. Възможно ли е някво парче да се е откъснало от силикона и да е влезнало по системата. Какви са вашите препоръки и мнения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 Съветвам те да си провериш синхронизацеята на валовете и милиграмите на празен ход преди всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване