Jump to content

EGR


Bobch000

Recommended Posts

Здравейте колеги, накой знае ли при спиране на АГРа и махане на клапата която може да попадне в турбото задължително ли се маха и водния радиатор на самия АГР 3тди BKN 204кс. И каква е причината да го махат радиатора. 

Редактирано от Bobch000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо искаш да го махаш въобще ?
При мен клапата беше отишла при актуатора махнах я като свалих турбото взех един ЕГР почистих го нагласих го и сега си бачка без ядове. Но ако решиш се маха всичко слага се тапа при турбото, тапа при въздушния колектор и маркучите на ЕГР кулера се съединяват

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Искам да го махна защото въпросната клапа дрънчи, ако не се лъжа някъде четох, че на един колега му е счупила турбото, става въпрос за 3тди

Редактирано от Bobch000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как ти се счупи мойта беше на две парчета и беше запънала при геометрията. А да ти се счупи нещо не е наред.... При мен турбото преди да го сменя не е било наред и тая клапа постоянно като луда се е мятала. А мойто мнение за махането на ЕГР не е ок по няколко причини (който причини са глупави според една камара хора) ще замърсяваш повече въздуха, зимата ЕГР-а вдига по бързо температурата на двигателя а и смятам че скоро ще почнат на прегледите да гледат тия неща и доста хора ще изстрадат. 5101be83c84f198556784f6fdbc80000.jpg

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 1 от причините да питам дали може да остане радиатора на егр е, че нейскам да правя байпас м/у 2те глави със маркуч който сиг доста ще се нагрява.Иначе си прав за екологията и още повече че като махнеш радиатора и се спре егр колата ще загрява по бавно.Според теб няма шанс да стане само със затапване без да махам радиаторчето. И затапването от към турбото става със специална тапа или да изрежа една от от 3 4мм ламарина както правят повечето.И ако има вариант да остане радиатора затапването може ли да стане като сваля турбото и съответно там се постави тапата и следователно от пред да се затапи входа на газовете след кото да го изключа и софтуерно

Редактирано от Bobch000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или махаш всичко или нищо ... А за охладителя няма да се нагрява кой знае колко ама трябва да сложиш метална тръба и си имаше схема как да се свърже защото има 4 маркуча

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...