Bobch000 Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, накой знае ли при спиране на АГРа и махане на клапата която може да попадне в турбото задължително ли се маха и водния радиатор на самия АГР 3тди BKN 204кс. И каква е причината да го махат радиатора. Редактирано 9 Април 2020 от Bobch000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Защо искаш да го махаш въобще ?При мен клапата беше отишла при актуатора махнах я като свалих турбото взех един ЕГР почистих го нагласих го и сега си бачка без ядове. Но ако решиш се маха всичко слага се тапа при турбото, тапа при въздушния колектор и маркучите на ЕГР кулера се съединяватSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobch000 Публикувано 9 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 (Редактирано) Искам да го махна защото въпросната клапа дрънчи, ако не се лъжа някъде четох, че на един колега му е счупила турбото, става въпрос за 3тди Редактирано 9 Април 2020 от Bobch000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Зависи как ти се счупи мойта беше на две парчета и беше запънала при геометрията. А да ти се счупи нещо не е наред.... При мен турбото преди да го сменя не е било наред и тая клапа постоянно като луда се е мятала. А мойто мнение за махането на ЕГР не е ок по няколко причини (който причини са глупави според една камара хора) ще замърсяваш повече въздуха, зимата ЕГР-а вдига по бързо температурата на двигателя а и смятам че скоро ще почнат на прегледите да гледат тия неща и доста хора ще изстрадат. Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobch000 Публикувано 9 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 (Редактирано) 1 от причините да питам дали може да остане радиатора на егр е, че нейскам да правя байпас м/у 2те глави със маркуч който сиг доста ще се нагрява.Иначе си прав за екологията и още повече че като махнеш радиатора и се спре егр колата ще загрява по бавно.Според теб няма шанс да стане само със затапване без да махам радиаторчето. И затапването от към турбото става със специална тапа или да изрежа една от от 3 4мм ламарина както правят повечето.И ако има вариант да остане радиатора затапването може ли да стане като сваля турбото и съответно там се постави тапата и следователно от пред да се затапи входа на газовете след кото да го изключа и софтуерно Редактирано 9 Април 2020 от Bobch000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Или махаш всичко или нищо ... А за охладителя няма да се нагрява кой знае колко ама трябва да сложиш метална тръба и си имаше схема как да се свърже защото има 4 маркуча Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване