Jump to content

FanatikaTm

Members
  • Мнения

    470
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно FanatikaTm

  • Рожден ден 25.01.1991

Друго

  • Kaра
    audi a4 b7 3.0 233hp

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1355 профилни разглеждания

FanatikaTm's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги дайте мнение! Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  2. Някой сменявал ли е шестограма на маслената помпа на такава кола??? Има ли вариант оста да е заминала вместо шестограма ??? 200 лв за тая ос!!! Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  3. Двигателя вънка и водача вънка. Как е заминал нямам идея а е сменян преди 70к км. Сега мисля да сложа вериги да зацепя и да направя тест на цилиндрите за компресия. Ще сменям всички вериги обтегачи и водачи. Водачите и обтегача на голямата верига ще взема оригинални. Горните обтегачи какви да слагам ??? Swag, febi или друго? И трябва да смена шестограма на маслената помпа че има голям луфт. Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  4. Предполагам компресията тук се мери през подгревните свещи ? И колко налягане трябва да има на цилиндър ? Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  5. Мога ли да мера компресия при положение че е избягала центровката ? Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  6. Може ли цена на комплект вериги обтегачи и водачи за Ауди а4 б7 3.0 233конв 2006 г Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  7. Някой знае ли цена на оригинални вериги ? Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  8. Здравейте колеги, Нещо се е счупило на голямата верига която е от коляновия вал. Зацепването на горните валове върви заедно но когато зацепя коляновия вал горните валове бягат на снимката се вижда. Предполагам че водача или обтегача на колямата верига е заминал. Какви са вариантите нещо да се е счупило ? Пръ въртене на вала няма трудност като да го спира счупен клапан!!! Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  9. Здравейте колеги, Пробвах с нов датчик пробвай и с втора ръка върти не пали и си изкарва грешката за коляновия вал!!! Какво може да е станало че да прави така ? Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  10. Океу ще ви ослушам ... Бош ли да взема ? Това е стария Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  11. Ще пробвам с втора ръка защото е 15 лв Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  12. Здравейте колеги, Колата е а4 б7 3.0 тди 233 коня. Днес запалих колата от магазина до нас и нямаше мощност, спрях и реших пак да в запаля да я преместя и няма палене. Върти като дива качва малко оборотите и нищо. Първоначално нямаше никаква грешка. Реших да откача акумулатора за 10 Мин и пак пробвах да запали но вече имаше грешка за датчика на коляновия вал. Спирането до магазина беше за да взема батерия за ключа и първо си мислих че това може да е проблема. Като цяло видях къде е датчика и мога да го сменя, а като за начало поръчай датчик втора ръка да съм сигурен че е от там проблема. Въпроса ми е може ли загубата на мощност да е била от датчика който е тръгвал да се преебва или да мисля нещо друго ? Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  13. FanatikaTm

    Динамо б7

    Привет, За съжаление color MFA така и не дойде. GPS-а е изключен единственото което е добавено е дигитален чейнджър. Иначе съм слагал оригинална аларма и имам две сирени. Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  14. FanatikaTm

    Динамо б7

    Сега моя мултицет е зле или аз откачам... Ето няколко снимки... Там където показва 0.11 е ако го оставя на 10А Ако го сменя мултицета на 20мА показва между 0.56 и 0.64. Когато сваля бушон номер 15 пада на 0.04. Я кажете къде бъркам Sent from my 22031116BG using Tapatalk
  15. FanatikaTm

    Динамо б7

    Чаках 2 - 3 мин ... Повече ли трябва ? Sent from my 22031116BG using Tapatalk
×
×
  • Create New...