FanatikaTm

Members
  • Content Count

    372
  • Joined

  • Last visited

About FanatikaTm

  • Rank
    User
  • Birthday 01/25/1991

Друго

  • Kaра
    audi a4 b7 3.0 233hp

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

692 profile views
  1. @CVT ясно благодаря за отговора..... На следващата партида ще се включа Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  2. Г/д колко време чакате Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  3. Здравейте колеги, Някой може ли на лично да разкаже как се прави поръчка, кога и други подробности че съм много зле с руския а не всичко е на EN Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  4. Незнам каква кола е ама 245/45/18 гаранция няма да стане Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  5. @BECKO кажи тогава къде могат да се тестват дюзи ??? Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  6. @NIKO така ми казваше пича .... Много сложни ги обясни това беше простото обяснение Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  7. Забравих да кажа ако имаш лоша дюза течаща не трябва да се прави активна регенерация!!! Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  8. По принцип трябва да гледаш следните неща: При студен двигател стойностите на канали 13-14 При топъл двигател стойностите на канали 13-14. Стойностите на канали 72,73,74,75,76,77 В зависимост от стойностите при 72-77 и стойностите на 13-14 при студен и топъл двигател може г/д да се каже ако има проблем някъде. Ако имаш дпф на канал 104 може да видиш стойностите. Първата стойност е за колко масло има в дпф-а (тук го брой на км) втората стойност е % по спецификация с саждите в дпф-а третата стойност е актуалните % на сажди в дпф-а който се мерат с датчик посредством измерване налягането преси дпф-а и след него последната стойност е км. след последна регенрация. Дпф при тоя модел се състой от 2 части FAP и DPF като FAP-a е филтър наподобяваш пита който при регенерация възпалява дизела за да се изгорят саждите в дпф-а. Регенерацията протича по следния начин: Когато компютъра прецени че критериите са спазени той влиза в регенерация и когато буталото се качва да изхвърли изгорелите газове дюзата прави леки впръсквания за да премине гориво към дпф-а. Регенерациите са пасивни и активни. При пасивната регенерация колата сама си прави регенерация след като достигне нужните критерии. Активната регенерация се активира примерно през VCDS и колата трябва да е загряла да е на място пуска се регенерацията и колата сама вдига 2000 оборота пуска двата вентилатора и това продължава г/д 20-40 мин Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  9. @mshbul дюзата беше заминала тя се беше стопила леко отпред но повярвай само с нафта толкова реско няма как да стане трябва и масло.... Иначе интересното което срещнах в един чужд. форум е че човек с същата кола се оплакваше от същото закарал масло за тест и се оказало че няма нафта или антифриз в маслото но все пак му се покачвало. Аз исках да си правя тест попитах в една фирма и ми казаха че теста е към 150-160 лв праща се в швейцария и това е за наличие на гориво метал и антифриз. С човека говорихме 30 мин та и повече и той обясни как ако маслото не е по спецификация или не е наред молекулата му може да се раздели и съответно да си увеличи размера но не чак толкова много и т.н .... Като цяло нямам решение и не мога да намеря такова Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  10. Доста рових гледах и се чудих от къде е и какво е но още нямам решение ... при смяна на маслото вместо 8,200 или по малко масло източих към 9,800 така че това за меренето по наклон доста от давна просто си го избих от главата. И за това смяташ да сваля сваля двигателя като вече събирам информация за спецификации на бутала, ризи, сегменти, лагери и всичко друго което може да се сети човек. Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  11. Дали сегментите са грешни не мога да кажа но ризите са измерени заедно с буталата и всичко е в нормите като има една нова риза и ново бутало на 4-ти цилиндър... Някъде във Варна стана това... След зимата ще свалям двигателя сам и ще проверя всичко дали е в спецификация Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  12. С условията който карам не е ... Проверено е в няколко форума Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  13. Има дпф който скоро беше почистен и г.д на 300-450 км прави регенерация Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  14. Взех я от швейцария ... И това стана след 1 седмица ... Само от нафта трудно става трябва и турбото да хвърля масло ... Иначе е дошла с това но симптоми нямаше а тогава не разбирах толкова иначе на диагностика по данните може да се хване Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
  15. А това беше причината за ремонт на двигателя при което се смениха всички сегменти и бяха проверени дюзите Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk