Л. Кехайов Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Здравейте колеги. От известно време имам този проблем с вакум помпата. Или по-точно теч на масло от нея. Сменях гарнитурите на помпата с нови, спря да тече от там, а почна от едно силиконово пръстенче на капачката. Смених и него и след един месец пак започна. Когато смених маслото на колата казах на тези от сервиза да оправят и този проблем, но те само притегнали болтовете и вследствие, на които прецакаха резбата на един от тези три болта. Оправих си го сам смених отново всичко, дори сложих и силикон. Но около месец след това пак протече. По принцип с разхода на масло от двигателя нямам проблем, а и съм запознат проблема им. Но при мен разхода идва от вакум помпата. Точно под нея е катализатора и когато капне масло го изпарява и го вкарва в купето, когато работи вентилацията. Ще може ли някой да ми даде съвет как да процедирам или да пробвам със смяна на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 6 Май 2020 Доклад Share Публикувано 6 Май 2020 Явно не си обезмаслил хубаво преди да намажеш силикона. Другият вариант е да не е качествен силикона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Л. Кехайов Публикувано 6 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2020 Днес разбрах защо пак го прави. Тези идиоти от сервиза са развалили резбата и на другия болт. Сега пак наново сваляне, нов болт и направа на резба. Аман от некадърни майстори. Направих си го сам. Е, само викнах стругар за резбата, но дано вече не тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване