Jump to content

Съвет за дублиране на плюсовия кабел от алтернатора


acpa4o

Recommended Posts

Здравейте, реших да дублирам плюсовият кабел от алтернатора. Бях писал в една друга тема за проблема и ще го цитирам тук.

 

 Извинявам се на колегата че ще ползвам темата му, но и аз си мисля че имам проблем със зареждането. А4 Б8 1.8 ТФСИ е колата. Днес направих замерване и зареждаше  12.9-13.3 V , нарочно измерих първо отпред на клемите за зареждане, а после и директно на акумулатора и стойностите бяха идентични. След това измерих от плюса на алтернатора излиза 14.7V, и падът на напрежение на плюсовия кабел от алтернатора до + клемата за зареждане ми даде 0.7-0.8 V като варира различно и е стигало до 1.3-1.5 V, а пада на минуса ми е 0V. Това нормално ли е? Възможно ли е този пад да е от батери мениджмънта?

 

Взел съм кабел 16 кв.мм и искам да ви питам мога ли да хвана единия край от плюса на алтернатора, а другия край на шините под кората на чистачките където е изведен плюса за зареждане, тъй като имам едно свободно място там. Ще стане ли така или трябва директно до акумулатора в багажника да се опъва кабел. Може ли да направя някой проблем на колата ако направя това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих само за проба, пуснах кабела от +  на алтернатора до плюсовите изводи под чистачките. Преди да го пусна измерих 13.1-13.4V, след свързването на допълнителния кабел напрежението скочи на 14.2-14.3V  без консуматори и с консуматори почти не се промени. Изглежда добре, но аз се опасявам че по този начин "изолирам"(изключвам)  батери мениджмънта ИЛИ ГРЕША. Защото си мисля че винаги ще зарежда с 14+ волта, без значение дали се е заредил акумулатора, а доколкото съм чел тук във форума този мениджмънт променя това напрежение според това колко е зареден. Съжелявам ако съм написал глупости,  но си признавам че не познавам достатъчно още тези коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как минава кабела.

Ако от алтернатора отива първо на клемите под капака ти ще дублираш преди регулатора, който, ако го има е при акумулатора. И няма да е проблем.

Предполагам, че е така направено.

 

Но ако захраниш направо плюсовата клема на акумулатора ще стане каквото се опасяваш. Тая кола има ли батери мениджър? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...