Jump to content

Окачване Б3


Nikola_

Recommended Posts

Здравейте,

 

Става дума за Ауди 80 Б3, 91-ва година, 90 коня, PM двигател.

 

Наскоро подмених 4-те пружини и 4-те амортисьора с чисто нови Каяба (чувал съм, че те май са оригиналните?) с надеждата да подобря стабилност, возия и т.н. За съжаление нищо особено не се промени, а някои неща сякаш се влошиха:

1. Колата вози твърдо и ме кара да спадам гумите до 1.9 бара, за да е поносимо. Усещат се най-малки кръпки по пътя, които въобще не се регистрират от голф 3 например... Каябата ли е виновна или са си така тия коли? Има ли надежда да се подобри возията с подмяна на предните амортисьори например и с какви?

2. Колата застана още повече като кораб, а това беше една от причините да сменя и пружините. Отпред се вирна повече отколкото съм виждал на която и да е 80-ка и се питам какъв е проблема с пружините. Моделът им, ако не се лъжа е kyb rh1183.

 

Излишно е да казвам, че и стабилността също не се подобри особено, но това не ме изненада :D Амортисьорите са маслени и всичко е купено от Интеркарс.

 

Ще съм благодарен да чуя мнения.

 

Поздрави,

Никола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, а на старите пружини какво им е, за да ги сменяш. Щом колата се е вирнала доста, според мене новите пружини са доста по-твърди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Nikola_ написа:

Ще съм благодарен да чуя мнения.

 

Мнение: другият път си пазарувай подходящи части. 

Маслени амортисьори са отживелица, пружините са тези, които "вирват/свалят" кошника и съответно дават отражение на "возията", твърда/нормална/мека. Амортисьорите се грижат за "плуването" главно.

По ВИН се пазаруват оригинални като характеристики части, а не на принципа "дай един коНплект окачване, пък квото стане".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах за смяна предни протекли амортисьори и отделно колата беше клекнала отзад. Затова реших да сменя всичко. Всичко е избирано по каталог като от Каяба това беше единственият модел пружини.  Не очаквах да има несъответствия, но ето че има. Затова питам тука, ако някой е слагал такива пружини на Каяба да каже дали се е получило нещо подобно. При натиск отпред пружината + амортисьора не дават въобще впечатление да са твърди, даже напротив.

Чувал съм, че за Б3 са по-удачни маслените амортисьори, за да е по-комфортна или бъркам ?

 

Поздрави,

Никола

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой знае ли какви са оригиналните пружини и амортисьори за Б3 ? Тези Каяба пружини примерно се слагат и на по-тежки коли като Ауди 90 2.3 та моята може и затова да стои толкова високо.

 

По въпроса с амортисьорите: Тия коли имат сякаш фабричен луфт на тампона на амортисьора към купето. Газовите амортисьори действат двупосочно тоест ще оказват съпротивление и при свиване на пружината. В тоя момент, заради този луфт в тампона, очаквам да лопа още по-силно и неприятно. Освен това лагера на амортисьора май не е предвиден за газови амортисьори. Има ли нещо такова ?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...