Anatoli.vasilev Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 Здравейте колеги нов съм във форума извинявам се предварително ако збъркал някъде Проблема ми е следния докато си карам по магистралата с 140-150 на темпомат започна да ми мига лампата за подгрева и колата мина в авариен режим много бавно набира колата а6 олроуд 3.0 тди 2010 240 к Записаната грешка е P2463 други грешки няма колата се доста на дълго и в случая бях минал към 700 и нещо км Въпроса ми е дали ще се оправи с принудителна регенерация и от какво може да е маслото се сменя на 10 000 км и е мотул 5w30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 вижте датчика за налягането при дпф-а дали не е думнал. След това я покарай с над 3200 оборота за 10 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli.vasilev Публикувано 14 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 Утре ще го проверя и ще споделя резултатите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 (Редактирано) Щом е станало при висока скорост няма да помогне принудителна. и след дълго каране трябва да се изчистил, а не да се препълни. Или е адски пълен и няма спасение или нещо не наред по датчици и т.н. Виж наистина какво дава за налягането да не дава някакви високи стойности и затова да решава, че е пълен. На място трябва да е 0-15, нормално каране 20-60, под пълен товар минава 100, 120. Дай и преди колко км е имало регенерация, суут масс колко е изчислено и измерено. Редактирано 14 Юни 2020 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli.vasilev Публикувано 15 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 Проблема е решен нов датчик за налягането и към 15 км при 3500 оборота Датчика беше заминал сега всичко е нормално благодаря за помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Йосиф23 Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 А какъв датчик на налягане си сменил (дпф или на гориво) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 на дпф датчика, той обикновено прави проблем и затова и се задръстват обикновено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli.vasilev Публикувано 15 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 На дпф е за диференциалното налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 И какви показания даваше този датчик? ДПФ-ът не е пълен, а го е давал пълен ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli.vasilev Публикувано 15 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване