Venci1982@mail.bg Публикувано 21 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2020 Здравейте, колата е а4 2009г. 2.0 тди 143 к.с.мултитроник 8 степени. Проблемът е че когато пред гумите има препятствие колата не тръгва с нормално подаване на газ а с много повече и то много рязко дори и изгася по някой път, същото го прави и при наклон но рядко,на задна няма никакви проблеми потегля перфектно навсякъде. Не записва грешки и при всички други режими работи много добре Съмненията ми са за съединители, но ако някой е имал подобен проблем да пише как го е решил. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Съединителя за предна е износен. Мисля че Мишо може да ти го смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onas Публикувано 12 Август 2020 Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 Намерихте ли проблема, моята има същия проблем? Обслужена е кутията, и ми казаха, че са сменени съединителите и маслото. Но имало проблем с нялягането, това дава на диагностиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radimos Публикувано 17 Август 2020 Доклад Share Публикувано 17 Август 2020 Здравейте колеги,има ли развитие по проблема..Аз имам същия и незнам от какво е. Колата е на 220000км.На 164000 е сменяван маховик.В момента е за смяна на маслото на кутията и за това питам ..не да го сменя и след това да трябва да се отваря кутията и пак ново масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Август 2020 Доклад Share Публикувано 17 Август 2020 (Редактирано) Ако маслото е сменяно скоро, не ти пречи пак да сложиш старото. Обаче отварянето на кутията ти дава възможност да смениш всичките 7 литра които са в кутията, а не само 4½ литра, които изтичат през пробката. При цена 20 лв. на литър, ако ми предстоеше ремонт на кутията аз бих сменил цялото, да знам че започвам на чисто. Редактирано 17 Август 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radimos Публикувано 17 Август 2020 Доклад Share Публикувано 17 Август 2020 Да ок,но въпроса ми е дали има яснота за това придръпване ,когато колата е в нанагорно или има някакво препядствие пред гумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci1982@mail.bg Публикувано 17 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2020 Здравейте пак. Ами да има развитие по проблема или по точно решение. Та колата се оправи със смяна на съединители и всички уплътнения при демонтаж им. Колата си я ремонтирах сам и сега си е перфектна. При свалянето на кутията се установи и проблем с лагера на лявата полуоска беше разбил леглото, после разбрах че това е масов проблем, така че и това беше ремонтирано. Ако имате въпроси питайте с радост ще помогна,не като някой човек велик майстор на мултитроници, който си мисли че ще оправи всички коли. Преди 11 часа, CVT написа: Ако маслото е сменяно скоро, не ти пречи пак да сложиш старото. Обаче отварянето на кутията ти дава възможност да смениш всичките 7 литра които са в кутията, а не само 4½ литра, които изтичат през пробката. При цена 20 лв. на литър, ако ми предстоеше ремонт на кутията аз бих сменил цялото, да знам че започвам на чисто. 8 литра е маслото,и препоръчвам само оригинално което е доста над 20 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Август 2020 Доклад Share Публикувано 17 Август 2020 (Редактирано) Ауди не произвежда маслата, само ги щампова. Аз слагам това на моя Мултитроник през последните 10 от вече 14-те безаварийни години през които го карам: цък! Редактирано 17 Август 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radimos Публикувано 20 Август 2020 Доклад Share Публикувано 20 Август 2020 (Редактирано) На 17.08.2020 г. at 21:59, Venci1982@mail.bg написа: Здравейте пак. Ами да има развитие по проблема или по точно решение. Та колата се оправи със смяна на съединители и всички уплътнения при демонтаж им. Колата си я ремонтирах сам и сега си е перфектна. При свалянето на кутията се установи и проблем с лагера на лявата полуоска беше разбил леглото, после разбрах че това е масов проблем, така че и това беше ремонтирано. Ако имате въпроси питайте с радост ще помогна,не като някой човек велик майстор на мултитроници, който си мисли че ще оправи всички коли. 8 литра е маслото,и препоръчвам само оригинално което е доста над 20 лв Би ли споделил какви части сложи(оригинални или алтернативни)и колко горе долу излезе ремонта.И какво масло и филтър? Моята е фейс 2013г. 2,0 tdi 143к.с. автомат. Редактирано 20 Август 2020 от radimos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci1982@mail.bg Публикувано 21 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 (Редактирано) На 20.08.2020 г. at 9:56, radimos написа: Оригинални части сложих както маслото и филтъра също. Твоята не е ли DSG кутия? Редактирано 22 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radimos Публикувано 21 Август 2020 Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 Моята е мултитроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 Здравейте, имам въпрос. И аз съм с мултитроник ауди б8 2009 143кс. Превключва и тръгва перфектно, но има едно тракане и чукане като е на място, без значение дали е на P,D,S или N. В момента в който подам газ чукането изчезва и кутията си работи и превключва перфектно. Така е вече 1 година и имам изминати 20 000 км. Предполагам е маховик за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 (Редактирано) Какво те кара да мислиш че идва от Мултитроника а не от двигателя? Редактирано 10 Септември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 12 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2020 Какво може да чука така по двигателя? Като превключвам P,N,R,D,S на място шума се променя има си го но става по слаб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2020 Възможно е нещо по мотора да влиза в резонанс и да трака, но само когато не е натоварен. Когато Мултитроника е на скорост с натисната спирачка, той натоварва мотора с едни допълнителни 15 - 20 Нютон-метра, защото е на съединител. Когато си на P или на N, това натоварване го няма. Пробвай на P първо с включен и после с изключен климатик и виж дали тракането се променя. Климатика също натоварва мотора с около 7 - 8 Nm. Ако се променя, значи не е от Мултитроника. Ето натоварването на моя мотор от Мултитроника (цифрата под скоростта) в различни режими с натисната спирачка. На края на клипчето го слагам на P и включавам за кратко климатика: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Благодаря за мнението, ще пиша като оправя проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galingenov_disitrans Публикувано 31 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2021 Здравейте! Имам проблем с скоростната кутия колата е Ауди А5 2.0ТДИ Мултитроник.Кутията изхвърли маслото. Мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Myuzhdat Публикувано 3 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2022 На 17.08.2020 г. at 21:59, Venci1982@mail.bg написа: Здравейте пак. Ами да има развитие по проблема или по точно решение. Та колата се оправи със смяна на съединители и всички уплътнения при демонтаж им. Колата си я ремонтирах сам и сега си е перфектна. При свалянето на кутията се установи и проблем с лагера на лявата полуоска беше разбил леглото, после разбрах че това е масов проблем, така че и това беше ремонтирано. Ако имате въпроси питайте с радост ще помогна,не като някой човек велик майстор на мултитроници, който си мисли че ще оправи всички коли. 8 литра е маслото,и препоръчвам само оригинално което е доста над 20 лв Здравейте . И аз имам същият проблем , но майстора иска да смени цялата кутия . От къде мога да намеря тия съединители , че тия от авточастите не го намират нещо . Как се казва точно този част хидротрансформатор ли е , не разбирам от коли и реших да пиша тук . Колата е а5 2,0 тди 2009 143 мултитроник . Благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2022 (Редактирано) Мултитроника няма хидротрансформатор. Има два съединителя: един по-голям за предна и един по-малък за задна. Това което се износва са фрикционите (на английски friction plates). Трябва ти целия кит, който съдържа и един куп уплътнения които също трябва да се сменят. Редактирано 3 Юли 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Myuzhdat Публикувано 3 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2022 (Редактирано) Благодаря ти , а от къде мога да си купя тези работи и колко струват горе долу. Дали се сменят трудно , защото незнам дали ще се справи моя майстор . Вие при кой сте били и дали сте имали проблем след ремонта ? Редактирано 4 Юли 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2022 Аз лично никога не съм имал проблем с моя Мултитроник, но колегите масово препоръчват Мишо. Това е сайта му: https://multitronic-box.com/contact-us/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Myuzhdat Публикувано 4 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2022 @CVT А според теб трябва ли да се смени цялата кутия или ще се оправи след смяна на тези части , защото го прави повече след като загрее колата , а сутрин няма никакъв проблем и частите от къде мога да ги купя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2022 Не мисля че смяната на Мултитроника с друг е добра опция. Никой няма да свали здрав Мултитроник от вървяща кола, така че ако го намериш на старо нямаш начин да го изпробваш. Според мен добрите опции са две: ремонт или преминаване към ръчка. Аз бих го ремонтирал - от всички автоматици на Ауди, Мултитроника е механично най-прост и ремонта му е най-евтин. Кита можеш да поръчаш във всяка верига която продава авточасти и може да ги търси по VIN. Ако не можеш да се свържеш с Мишо, свържи с колегата по-горе който казва че сам си е правил този ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Myuzhdat Публикувано 4 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2022 @CVT Днес ще ходя при един майстор тука в Кърджали , ще го питам дали ще може да се справи , ако не ще се опитам да се свържа с Мишо .Защото майстора тука иска да прати цялата кутия във Варна за рециклиране , дали е добра опция и каза че ще струва около 3 4 хиляди лева . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BustarD Публикувано 5 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2022 (Редактирано) Ако за 3-4к ти оправят всичко в едно с изпращането и връщането си патрон. Не се чуди. Мен само за смяна на 1 съединител и масло ми взеха 3500… Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro Редактирано 5 Юли 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване