bpashkulov Публикувано 22 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2020 (Редактирано) Колеги това омасляване около егр клапана, според вас много ли е и налага ли отварянето му за почистване? Редактирано 22 Септември 2020 от bpashkulov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adziski Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Ако го почистваш, вземи си гарнитури: Elring 006.070, Elring 729.970 и Ajusa 01160700. След почистването пак ще омаслява, но по малкo. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 (Редактирано) Добре е да го почистистиш, но омасляване пак ще има. То не е от самия ЕГР, а от турбопътищата. Трябва да почистиш турбопътищата и интеркулера. Аз правих това преди повече от 30к км и засега омасляване там все още няма. Маслото идва от картерната вентилация. Редактирано 25 Септември 2020 от ivo totev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bpashkulov Публикувано 25 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Закарах го на моя майстор, почисти егр-а и сложи някакъв черен силикон, омасляването, значително намаля има съвсем леко една точица, да разбирам ли, че там масло винаги ще се намира и не е някакъв значителен проблем? Това със почистването на пътищата и кулера, следващия път може да се осъществи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване