inkasa Posted December 6, 2020 Report Share Posted December 6, 2020 Здравейте. Имам няколко въпроса: Няколко пъти ми се случва да угася колата и да не иска да запали след това. Понякога разкачането на клемата от акумулатора помага, но не винаги. Два пъти от случаите се беше случило да няма гориво в горивния филтър. Лятото почистих кошницата с поплавъка в резервоара, нямаше запушвания. Маркучите от резервоара до горивния филтър изглеждат проходими. Отбелязвам, че вчера като паркирах, стрелката, отчитаща горивото на таблото се люлееше наляво и надясно (прикачвам клип към поста). Имам известни съмнения за помпата. Имам vag com, но не знам как да гледам живи данни. Някой може ли да помогне как да диагностицирам помпата, също и как да проследя моментите, в които не пали, дали има поток от гориво към двигателя? Всякакви идеи за възможни причини са добре дошли (както и препоръки за добавки). Audi A3 8L 1.9TDI 110HP received_395200518590691.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppireff Posted December 7, 2020 Report Share Posted December 7, 2020 (edited) Първо погледни реле 109, старата ревизия има студени спойки, палиш без проблем, гасиш и няма палене. Таблото вероятно е Jaeger, всеизвестните боклуци, играенето на стрелката с гориво може да е от самото табло, ако е започнало да се скапва. Ако е финиш, няма да пали заради имобилайзера, тези табла го дават този дефект. Възможно е да има и хлабава връзка между таблото и нивомера, създаваща допълнително съпротивление. Едит: Маркучите трябва не само да са проходими, а да са херметични. Ако влиза въздух, значи връща гориво, за това и не пали. Edited December 7, 2020 by ppireff Link to comment Share on other sites More sharing options...
inkasa Posted December 9, 2020 Author Report Share Posted December 9, 2020 (edited) Таблото е VDO. Прикачвам снимки на нивомера. Edited December 10, 2020 by VBI Не цитирай предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppireff Posted December 9, 2020 Report Share Posted December 9, 2020 (edited) @inkasa Премери съпротивлението на изводите на нивомера с мултицет, докато го местиш бавно по цялата скала. Идеята е да се провери за прекъсване, визуално е трудно да се прецени. Ако е добре, замери от пин 5 на синята букса на таблото и земя съпротивлението (~47 ома на празен резервоар, тоест крайно долно положение на нивомера), разклащайки обувките на нивомера. Ако играе, ги запояваш. За по-лесно с VCDS отиваш в меню 17, канал 2 или 3, втора и трета колона показват литри и съпротивление. Edited December 9, 2020 by ppireff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now