Apokalipsisa Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Рециклаж на ГНП при хвален майстор със скъпа техника - смяна авансаторно буталце, шлайф на корпуса и отпушване + смяна на 6 подгревни свещи, колата пали вече от раз и върви както трябва в ниските. Взимам си колата и се появява следното чаткане. На празен ход и при подаване на газ (повишаване на оборотите) до към 2000 оборота изчезва. При отпускане на газта го няма. Пред 15 000 км са подменени кобилици и повдигачи(валовете бяха перфектни). Според него е дюза с развалено предвпръскване, тъй като преди рециклажа на ГНП горивата били много ниски и сега след като всичко това е в норма се е появила проблемната дюза... Възможно ли е това твърдение и чували ли сте да чатка така дюза на 2.5 tdi, защото не ми се затварят така лесно още 1300+ лв. video-6e062d096dae9325c79740aeabfeff31-V.mp4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apokalipsisa Публикувано 7 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Закачих си я ма ваг кома и как според вас са стойностите? Имаше и една грешка (освен тази за тампоните) - Оборотите на двигателя постоянно играят от 742 до 766, а преди ремонта на помпата го нямаше това https://i.imgur.com/JmVqgkp.gifv А тук е аванса, който не знам защо също постоянно играе https://i.imgur.com/VX57XYU.gifv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 10 Март 2021 Доклад Share Публикувано 10 Март 2021 Според мене е от грешката 00550, ето и линк . А ако не си си сменил маслото(на време) или е менте пак така чука(даже и по силно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 10 Март 2021 Доклад Share Публикувано 10 Март 2021 Помпата не е зацепена правилно щом дава 550 грешка /ако си от София ще ти я центровам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apokalipsisa Публикувано 10 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2021 Ами сега бях при друг майстор и установи, че центровката на помпата е в голямо закъснение и милиграмите на празен ход са прекалено ниски. Другата седмица ще я оправи. Появи се и друг проблем, който също не забелязвах преди ремонта на помпата. При спиране по инерция вътре в купето се усеща притрисане и леко люшкане, нещо подобно на разбит маховик при 1.9 tdi. Надявам се да не е маховика и да се изчисти след центровката на ГНП-то, че там отива вече на дебело 😔 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 Off Topic Успех с майсторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanov89 Публикувано 21 Август 2021 Доклад Share Публикувано 21 Август 2021 Колега, темичката е стара, но да попитам от какво се оказа въпросният проблем, че и аз имам абсолютно същите симптоми описани от теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване