Jump to content

А3 гасне в движение


Йордан98

Recommended Posts

Здравейте, от около 2, 3 месеца съм собственик на ауди А3 1.9 131 ASZ от няколко дни при всяко едно ускорение колата гасне в движение след което следва трудно палене и много бял дим, закарах е на майстор той смени тандем помпата, нафтовата помпа и горивен филтър, на компютъра не дава никакви грешки и не се оправи този проблем, а и да добавя че колата е с доработки. Моля ако някой може да помогне ще съм благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опиши по-подробно - като ускоряваш само при пълен товар ли гасне или при всякакво ускорение или като минеш определени обороти, трябва ли да задържиш дълго, почва ли да прескача или просто спира директно ускорението, пропушва ли бяло и преди да изгасне, таблото гасне ли с колата дори? Като я палиш в какво се изразяват затрудненията, въртиш дълго и тръгва или киха с бял дим и след това пали, кога спира пушека? Какви са доработките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Без значение в товара, когато мине 3000 оборота гасне таблото свети, все едно нафтата спира, въртя 4, 5 пъти и буквално вдига бяла мъгла зад колата, пушека спира когато запали и започва да си пуши черно, доработките са чип, хибридна турбина17/56 и дюзи, дюзите ги замервахме дават добри показатели (помпа дюза е) 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Написал си, че са сменени нафтовата помпа и тандем помпата. Тъй като и тандем помпата е нафтова помпа и предното предложение за въздух в системата е напълно валидно, съм длъжен да питам, помпата в резервоара провервна/сменена ли е?

Най-лесно е да провериш ЕГР и клапата за меко гасене. Като ти загасне погледни, ЕГР трябва да е напълно затворен, а клапата за меко гасене трябва да е напълно отворена.

Подкрепям идеята да провериш като цяло за пропуски по горивната система. Когато проблемът се случи, би могъл да провериш има ли изобщо гориво в горивния филтър.

Как сте замерили дюзите? Какви стойности дават на 13, 18, 23 канал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За въздух имах в предвид неплътни  дихтунги  на инжекторите  изпускащи компресия в горивната магистрала между тандем помпата и инжекторите.Ако липсва въздух  може да се замери налягането на помпата , дори  и  нова  има вероятност за пропуск на налягане между тандем помпата и обратната нафта , което показва за износен ремонтен комплект от о-пръстени на инжекторите.

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,нуждая се от съвет за гасене на А3 1.8 125к, в движение.Колата спира по време на движение,особено сега при високите температури на въздуха, и не пали до час,върти сякаш е без гориво или ток, след това пали и работи нормално.Поддържа 90 градуса,бензиновата помпа работи,има гориво в рейката, всичко изглежда в ред.След като запали изминава 20-на км и спира.Ако може дайте съвет за причина.

Редактирано от Krais
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...