audi+

Members
  • Content Count

    572
  • Joined

  • Last visited

About audi+

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    audi

Recent Profile Visitors

3,036 profile views
  1. Не пропускай болтове за разпределителния вал ,които са за еднократна употреба , семеринг и гарнитура . На 90% от болтовете,които се развиват се сменят с нови.
  2. Слаб акумулатор в комбинация с ниска компресия.
  3. Ето един пример https://www.youtube.com/watch?v=cD0ZVJXyxMs
  4. Покарай колата и пипни проблемното колело .Температурата трябва да е приблизително еднаква с останалите, ако е много топло задържа апарата , загрява и потича греста от лагера.Може да го прави от време на време.
  5. Задържа спирачния апарат.Не си ли усетил нагряване и мирис на гума?
  6. В друга тема спомена за характерен шум от разпределителния вал , явно нямаш добро уплътняване на хидравличните компенсатори към гърбиците на вала , вероятно и клапаните не работят коректно.Бих започнал от там.
  7. Аксиалния лагер шуми при натиснат педал на съединителя , това ми прилича на шум от лагери на първичния вал. Опитай добавка за шум в скорости.
  8. Търси по номера на помпата , ето една страница за сравнение https://rrr.lt/en/search?q=7692955198&exact=1
  9. https://www.youtube.com/watch?v=3T8CkyXPJfo
  10. С няколко думи човека обяснява , че първо трябва да се премахне причината за запушването евентуално висок разход на масло , след това да се смени или ако се отстрани , да се направи качествено и със съответния софтоер , за да не повлияе отрицателно на двигателя с повишаване разхода на гориво и масло. Чистенето малко ми звучи като реклама.