audi+

Members
  • Content Count

    391
  • Joined

  • Last visited

About audi+

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    audi

Recent Profile Visitors

1,937 profile views
  1. https://visco.tomchevi.com/visco/povedenie
  2. Кара се малко означава разреден , ниска плътност и разслоение на електролита при -15 възможност от замръзване.Това вече не е добра батерия и няма да запали.
  3. Няма смисъл , щом не върти проблема е в акумулатора и по добре парите да се дадат за нов .Рано или късно се стига до там.
  4. Погледни и тук VAG Commander - помощт за пин код От fantamaniaka, 1 Март 2014 в Техника / Електроника
  5. Опитай замяна на кабела с VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
  6. Виж това https://www.youtube.com/watch?v=sXwerUcHb6c
  7. Превантивно може да погледнеш под капака на главата ,дали не са тръгнали да излизат.Ако са на място няма от какво да се притесняваш.
  8. Няма как да не се усети спад на мощност .Лагерите на разпределителния вал позатягат освен това се влошава газоразпределението. Причините които ми идват на ум са повишено налягане на маслото при висока мощност , стареене на материала и слабо инженерно решение.
  9. Трудно може да го сгрешиш .Трябва да провериш лопатките преди да го затвориш https://www.youtube.com/watch?v=jzJYVRup2nc
  10. Изглежда са в норма.Провери при загрял двигател при 4000/5000 оборота дали пуши,ако пуши най вероятно вкарва масло, дали от турбина или или от другаде.
  11. Виж сензора за температура на горивото какви стойности показва , ако са на минус при първоначално палене може да има този ефект.
  12. Нова глава и инжектори ,защото и те се износват заедно с главата .
  13. Има 15 комплекта само за този мотор ,разгледай ги.