Jump to content

Диагностика / Програматор FVDI SVCI Abrites


Recommended Posts

Здравейте! Понеже не намерих подходяща тема, и съм малко бос в намирането на тези неща, ако модератор / администратор сметне за нужно, нека премести темата където е нужно, извинявам се предварително!

Интересува ме някой от вас работи ли лично с въпросната Диагностика / Програматор (все му казват различно) Abrites SVCI FVDI 2019 / 2014. Намерил съм две в интернет, 2014 и 2019 версии. 

Нужно ми е за ключове (обучение), премахване на Component Protection, извличане на пин от Immo модули. 

Като за начало ще е за лично ползване, досега съм работил с различни диагностики като Bosch KTS, STAR Diagnosis SDS C3/C4, VCDS и там някакви други измислени. Долу-горе ми  разбира главата малко или много, но ми трябва мнението на хора които се занимават с такива неща или притежават конкретно Abrites FVDI 2014, благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти кажа, модул обучен с абритос (component protection) - ако се наложи по някаква причина пак да се обучава - ще имаш проблем

Изпратено от моят ELS-N39 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам от доста време. Върши добра работа, но преди да го закачаш се поинтересувай из нета дали е безопасен за въпросния модел на който ще работиш.. защото може и поразии да прави. Има теми из нета на базата на опита на други потребители какво може и какво - не. Абе като всеки китайски инструмент, въпреки че не липсват теми и за проблеми след намесата на оригинални скъпоструващи инструменти (avdi, vvdi2). Иначе един път в месеца трябва да се върже със сървър и се активира за 30 дни. За компонент протекшън мисля че става само за първа генерация (по старите А8-ци, А6 4ф..) при другите е на късмет. odis е инструмента за тези неща. (но там се купуват токени може да погледнеш тук https://vaglogin.co.uk/signup/couk) купуваш според това колко го ползваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе чета за FVDI 2014 и за SVCI FVDI 2019 и казват УЖ, че 2014 е по-добра и по-стабилна, имаш ли наблюдения върху това? Защото цената не е кой знае колко различна. Поръчах FVDI 2014 на 600лв, има в bazar-a SVCI FVDI 2019 на 520 чисто нов комплект, но в нета чета все лоши неща и не съм много сигурен, иначе на мен главно ми трябва да си върша работа на моята кола A6 4F така че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чел по-добри отзиви за 2014, но е си е на ксъмет.. клонинги много, различни производители някои по-качествени, други не толкова. При някой трябват доработки и подмяна на елементи за да заработят. Доработват в някой случаи и ключовите програматори заради слаб обхват на антените. Моя го взех от частно лице който е препипал нещата. дори ми го дадоха с 3 програматора (по принцип са два) и тоя най в ляво си му личи че е custom, обаче никаква идея нямам все още с каква цел е правен.

DSC00962.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поръчах от един хубавец от Русе, и ме върти няколко дни с това пращане, ниаква идея какво става вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 21.09.2021 г. at 8:50, BBRemapping написа:

Здравейте! Понеже не намерих подходяща тема, и съм малко бос в намирането на тези неща, ако модератор / администратор сметне за нужно, нека премести темата където е нужно, извинявам се предварително!

Интересува ме някой от вас работи ли лично с въпросната Диагностика / Програматор (все му казват различно) Abrites SVCI FVDI 2019 / 2014. Намерил съм две в интернет, 2014 и 2019 версии. 

Нужно ми е за ключове (обучение), премахване на Component Protection, извличане на пин от Immo модули. 

Като за начало ще е за лично ползване, досега съм работил с различни диагностики като Bosch KTS, STAR Diagnosis SDS C3/C4, VCDS и там някакви други измислени. Долу-горе ми  разбира главата малко или много, но ми трябва мнението на хора които се занимават с такива неща или притежават конкретно Abrites FVDI 2014, благодаря предварително!

Имам версията 2014 от няколко години,колкото може да ти помогне..толкова може и да навреди:nixweiss:,като цяло преди да го използваш гледай клипове в нета за конкретната кола която те интересува.Относно CP при Ауди е почти ненужен :nixweiss:,така или иначе винаги иска "файла" от старото устройство за да го налее в новото,аз предпочитам да сваля еепрома ,и да си го презапиша в "новото" устройство :zustimm:.Иначе става за кодиране на Е серията на БМВ...обучаване на карти за Рено...ресетване на ECU на Фиат...извличане на пин на няколко марки коли...Но винаги предварително се чете за всяка марка кола ;).

 

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да, аз го купих и така седи, някой ако го иска да драска, на 550лв ще го дам, взел съм го за 670, комплекта си е пълен и е нов. Така че :D нито ми се занимава нито нищо реално, взех го с голям мерак и не го и ползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...