Jump to content

Обезвъздушаване на радиатора на парното на Ауди А 4 Б 6 АВФ решено и пракрично


Kukata_a4

Recommended Posts

Здравейте колеги.Преди около месец смених фланеца на охладителната течност този който стои зад главата и от него тръгва маркуча за парното.Та уж обезвъздуших колата и всичко нормално,но и времето беше що годе топло и не ми се налагаше да карам на парно.Обаче тези дни усещам че не духа топло както миналата зима и си викам хубаво ще го обезвъдуша от горния маркуч ония с дупката.Да ама не 10 пъти го вадих (да е извън щуцера и казанчето на разширителните съд вдигнато нагоре) и всеки път когато колата е на ниски обороти течност през дупчица не излиза ама грам,даже и самия маркуч го махнах целия да видя какво става и видях че излиза антифриз но с слабо течение.Когато подам газ на колата не излиза нищо през дупчицата а когато върна газта започва да блика от там като гейзер (и все си викам опа готово е) да ама не.След това упражнение карам колата и има страхотно парно първите 2-3 км и след това пак започва да си губи топлината,после пак се появява топлината и така 10 пъти едно и също докато вече не изгорих 5 литра скъпоценна нафта и не ме хвана бяса.След всяко упражнение едно и също дърпам маркуча не излиза течност давам газ пак няма нищо,връщам газта и течността тръгва с пълна сила.Да спомена големия кръг в това студено време не успя да се отвори въпреки тормоза над газта и високите обороти.

 

Решението на мъките какво е( изчетох всички подобни теми в форумите на Ауди и Фолксваген и там други колеги като мен са се ядосвали)

 

1.Взимате спринцовка без игла(аз имах 10 кубикова тоест 10 грама мл)

2.Пак изкарвате маркуча да мине дупчицата зад щуцера и с спринцовката (без игла) инжектирате през дупчицата течност и така докато не започне да прелива през дупчицата (ама хубаво тоест това което инжектирате да излезе пак навън защото е излишно).А това се прави на работещ двигател на ниски обороти.

 

При мен му дойде акъла след 8 инжекции тоест съм имал 80 кубически см въздух в радиаторчето което едва ли санира повече от 500-600 грама течност тоест аз съм имал 12-15 % въздух в радиаторчето.

След тези интервенции карах 10км супер парно имам без намаляване или увеличаване на топлината на парното по време на карането.

Дано тази тема да е полезна за всички да не си хабят нервите времето и нафтата.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, имам подобен проблем А4Б7 1,9 116 коня, смених ангренаж с водна помпа, термостат и температурен датчик , и обезвъздушаване няма, мислех утре да сменя водната помпа с друга нова, тази която махнах бе с перка наподобяваща бакелит, сложих HEPU с метална с известна разлика в перките и предположих, че тя нещо не подава течност като хората, от студен старт до към 60/65 градуса парното е ок и след това изхладнява,  възможно ли е проблемът ми да е като вашият,,,,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@Kukata_a4 опитвах на не работещ двигател е ок, като запаля нищо, мисля да промия радиатора или да опитам това със спринцовката 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след тия интервенции се оправи но временно,беше ми заминало радиаторчето на парното,преди смяната температурата на духалката беше 55 градуса след смяната 78 градуса ( направо огън прави и ти гори ръцете)смених радиаторчето и всичко се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...