
Kukata_a4
Members-
Content Count
320 -
Joined
-
Last visited
-
Шарнирите скърцат при завиване,отиди на канал и накарай някой да пълен ляв и десен и ги пипай усеща се.
-
При мен има еднократно пукане когато връщам назад особено ако качвам бордюр на зад и усилието е по голямо.Говорил съм с доста вещи лица по този въпрос и всички отговарят че това се дължи на отцепването на шлиците на карето с тези на полуоската.Тоест когато карам напред шлиците на карето и полуоската са заклинени една в друга и когато върна назад това заклинване се освобождава (така ми го обясняват) но в случая при теб се чуват няколко чукания а не единично както при мен.
-
В диагностика го търси проблема, закачи я и ще видиш иначе така смени това смени онова,по добре ходи на врачка.
-
Проверка на дюзите на Ваг Ком тринадесети канал на студена както и синхронизацията на вала,като пуши бяло каква миризма е пушека леко сладникав на неизгоряла нафта или задушлив и гаден на масло има ли мазни петна по ауспуха докато пуши.
-
Според мен дебитомера е леш и като го включиш подава грешни сигнали на компа което бърка смесообразуването,купи един спрей за почистване на дебитомери 10-12 лв е и пробвай да го изчистиш с него (понякога действа) ако не стане пробвай с друг дебитомер.
-
Провери дали на напълно студена кола сутрин след 12 часа престой минимум като отвориш капачката на антифриза дали изсъсква като безалкохолно,ако го прави приготви се за гарнитура.
-
Играй си още пробвай на -0.5 или не знам гледай на топла кола да ти е 5.0-5.5 милиграма и корекциите на дюзите да не бягат на повече от 0.50 ето сега разбра ли що в сервизите не искат да се разправят щото играчката е много.Трябва да намериш оптималния вариант.
-
Завъртени са на обратното на часовниковата стрелка защото който е сменял ангренажа не е помислил за мърдането на ангренажните колелета когато обере така наречения корем (хлабината) на ремъка с обтяжната ролка.Тоест е трябвало да остави колелетата завъртени крайно на дясно защото като обере хлабината на ремъка те да се върнат в средата.Маистора в кавички ги е оставил в средата и при обиране на хлабината те са останали в крайно ляво положение.В случая за теб не е фатално защото трябва да буташ колелетата на дясно за да падне торисион валуето към минус с тенденция да се оправят милиграмите,но ако се наложи на обратно не можеш да го мръднеш щото е опряло.Тогава щеш не щеш ще трябва да презацепваш ремъка за да може да се нагласят колелетата както трябва.
-
Добре ще я водиш на сервиз но знаеш че майсторите в кавички са праволинейни и много мразят някой да им дава диагнози ( заради такива майстори станах майстор) та опасявам се че ще ти напълнят главата с глупости защото да си играят два часа с твойта синхронизация не им е оферта защото трябва да ти вземат 50 лв макс а за два часа ще смени един ангенаж и ще вземе 200 лв от труд и отстъпки,та политика им е да не се занимават с неща които отнемат много време и не носят много пари и нямат ясен резултат.По добре да те науча или да обясня на някой който има желание да се научи как се прави тази синхронизация.
-
Дюзите са добре, милиграмите на по студен мотор са малко 3.6 са доста малко което обяснява тресенето когато позагрее се оправят 4.9 макар че моят 1.9 АВФ са 5.2-5.5 милиграма и работи добре а когато ги вдигна на 6.0 мърка като коте но гори малко повече нафта с около половин литър на 100 км градско.Торсион валуето 1.5 принципно не е зле при теб но пак казвам на всяка кола е индивидуално тоест ако мойта е на 1.5 KW може да е супер при теб 1.5 да не е добре.Съвета ми е да си поиграеш с синхронизацията на вала от която се влиаят стойностите на дюзите и милиграмите на празен ход.Главния виновник за тресенето според мен са много ниските милиграми на празен ход.На първо време бутни на студен мотор торисион валуето на 0.0 и виж милиграмите и отклоненията на дюзите (възможно е при теб да е най добре при 0.5 примерно)или не знам всяка кола си знае но трябва да си поиграеш търси синхронизацията да направиш милиграмите на празен ход между 5 и 5.5 на студена и отклоненията на дюзите да не минават - или +. 0.5 и виж дали ще тресе.Ако не знаеш как да буташ синхронизацията пиши ще ти обясня че е доста писане.
-
Провери синхронизацията на вала трябва да е от+3 до -3 по принцип колкото по към 0 клони толкова по добре но не винаги, мойта на нула не тресеше но разхода беше с половин литър от горе в градски условия, когато я направих на +1.1 +1.7 милиграмите паднаха но имам леко тресене студена(но не ми дреме) тоест обяснявам че чрез синхронизацията на вала се регулират и милиграмите гориво на празен ход които също са от съществено значение за това дали ще тресе или ще работи по меко.Чрез синхронизацията на вала се променят и отклоненията на дюзите на тринадесети канал.Казваш че си свалял дюзите нали,а като ги сложи направихте ли реглаж на натиска им.Всичко това има значение за това дали ще тресе или не,виж обстойно тези неща и пиши какви стойности имаш.
-
Проблеми с централно заключване и светеща индикация на Ауди А4 Б6
Kukata_a4 replied to Kukata_a4's topic in type B6/B7
Колеги оправих проблема излезе от микроключето,след като го смених всичко се оправи и няма проблеми всичко си работи нормално.Съветвам при подобни проблеми потърпевшите да си проверят снопа с кабелите и ако няма резултати директно да се насочват към микроключето. -
Здравейте колеги, проблемите ми са следните: От известно време забелязвах,че не ми свети километража и часовника при отваряне на шофьорската врата но не му обръщах внимание защото нямаше други проблеми допреди три четири дни. Първо започна да ми свети индикацията за отворена шофьорска врата по време на движение и светкаше плафона,при отваряне и затваряне на вратата когато се движа всичко се оправяше,след пет десет минути пак правише същата аномалия.Насочих се към буксата на вратата която отива към купето и по скоро към кабелите им.Открих два оголени кабела и един прекъснат калайдисах оголените и оправих прекъснатия изолирах всичко и първоначално всичко се оправи но.... На следващия ден пак започна да прави същите номера проверих буксата и всичко беше наред,но вместо да се оправят нещата те започнаха да се влошават започна да ми се заключва колата сама без да я докосвам дори когато ключа е вътре на таблото (при угасена кола разбира се) Примерно гася я излизам от колата взимам си ключа в мен и след 20 секунди се заключва,прави го понякога,понякога не го прави.При заключване на колата понякога заключва шофьорската врата понякога не, понякога пък всичко си е нормално отключвам колата и когато отворя вратата всичко си работи нормално (направо ме влудява) Сега съм набедил микроключето на бравата и утре ще го сменям но вече се замислям дали проблема не е в комфорт модула. Моля за съвети както и за клип за демонтиране на бравата от вратата защото до сега не съм свалял брава и ще се мъча повече без помощта ви. Благодаря ви предварително.