
Kukata_a4
Members-
Content Count
282 -
Joined
-
Last visited
About Kukata_a4
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
Ауди А4
Recent Profile Visitors
670 profile views
-
На мойта Б6 машинката за парктроник с се намира като отвориш багажника зад левия стоп под кората която е в левия заден край
-
Аз сложих билщайн на скоро обаче предни и за сега ме кефят возят меко и стабилно(за сега) и моя човек в магазина ми ги препоръча, относно цената излизат горе долу евтино 96 лв бройката с прилична отстъпка (преден) задните ще са значително по евтини ако ги барнеш с отстъпка.
-
Ключа за фаровете прави мизерии,за справка моя като го пусна на габарит ми светкат и халогените а ако го натисна леко докато е на габарит халогените изгасват отделно ако съм на къси и дам на дълги не искат да светнат дългите а за да ги светна трябва докато съм на къси да дръпна ключа на вън леко(има такива опция) и тогава дългите след превключване на лоста светкат.Дразнещо е скоро ще си взема ключ струва към 30 лв а смяната му е елементарна.Вземи ключ за проба на първо време и виж дали ще се оправи.
-
При грешен монтаж даже година ще е много ако изкарат,ако за година хубави носачи са разбити и то в тампона на носача а не в шарнири това обезателно е негоден монтаж.Винаги когато съм обсъждал смяна на носачи тръбя едно и също тампона на носача се стяга когато колата е в работно положение тоест когато е легнала на земята заедно с гумите си тогава се стягат тампоните на носачите,а ако нямате достъп за стягане както е в случая ако нямаш канал да влезеш от долу или са горните носачи които ако е сложена гумата няма достъп до тях тогава се измерва разстоянието между средата на централния болт на карето и веждата на калника още преди да сте свалили джантите,после след смяната на носача тампона се остава хлабав и се надигна главината с крик докато не се постигне разстоянието което предварително сме измерили и чак тогава се стяга тампона иначе предварителното стягане докато всичко е провиснало води до усукване на тампона когато колата си легне на гумите и колата се вирва нагоре и до няколко месеца носача е чао.Дано съм бил изчерпателен относно правилното стягане на тампоните на носачите и в бъдеще който си сменя подобни неща да се сети за моя пост и да го направи като хората.
-
Има ремонтен комплект за тандем помпата смени го
-
Не се и съмнявах че е от него, браво че си отстранил проблема
-
Ново вътрешно каре и здрава чашка
-
Вътрешно каре,може и чашката в която ляга да е станала на вкопани.
-
Запалете я и вижте на Ваг Ком показанията на 4-ти канал най в дясно за синхронизация на вала на 13-ти канал стойностите на дюзите и на 15-ти канал разхода на мястото и впръсканите милиграми на такт.Принципно ако е използвал инсртумента за зацепване няма какво да сбърка,но ако не е била синхронизирана на ново дори и правилно зацепена ще остане със старите настройки (тоест когато ти се е счупила ролката) а тогава ако е била мръднала центровката ще си остане така с мръднала центровка.Затова е нужно след всяка смяна на ангренажен ремък да се закачи на Ваг Ком и да се види как е.
-
Закачи я на на Ваг Ком и виж стойностите на дюзите на 13-ти канал и синхронизацията на вала на 4-ти канал
-
Ако ти е прееб....н ключа за фаровете го прави тоя номер (знам го защото моя ключ не е наред) и при пускане на габарит или къси винаги ми светят халогените и го прави същия номер.Пробвай като дадеш къси да дръпнеш ключа към теб (има такава опция) и тогава пак пробвай дълги с лоста напред и би трябвало да се оправят,поне при мен е така.
-
Чудя се дали остана кола на газ която да не им излиза грешка в ламбда сондата, дядото кара Бора 2.0 газ бензин и вечно има грешки в ламбда сондите но проблеми няма кара си и си свирка.
-
Турбо-Какви са признаците,че турбината не функционира правилно
Kukata_a4 replied to ACTROS's topic in type B6/B7
Лог файл в движение на трети десети и единайсети канал ще ти дадат отговори, принципно забиването може да е от зацапана геометрия заминал дебитомер или сцепени вакуум маркучи.Първо провери всички вакуум маркучи (сваляш маркуча гледаш пробваш с уста за пробив и отново слагаш на мястото му прави го един по един за да не объркаш мястото на някои маркуч) -
Направи тест на клапите с Ваг Ком ей ти клип как се прави. https://youtu.be/krlzkArFLmU
-
Кво стана от нея ли е