Kukata_a4

Members
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Kukata_a4

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Ауди А4

Recent Profile Visitors

387 profile views
  1. Микроключета често срещан проблем на ВАГ в тези модели особено Пасат б5 и 5.5, обаче има и други проблеми ако е свалян акумулатора е нужно една хитрина с ключа иначе след свалянето колата започва да се заключва и отключва само с ключа и централното не работи докато не се обучи пак
  2. Kukata_a4

    Турбо

    Обясни по подробно как по точно влиза в авариен режим набира си добра до тогава и бам ,Забива така ли е,после ако спреш и тръгнеш пак оправя ли се докато не влезе пак в тези обороти.На кои скорости го прави.
  3. Само като гледам снимката ме лови страх това нещо не се пипа там където си го хванал там е жицата му обиколена от една пластмаса.Почисти ли това нещо и буксата му с спрей за почистване на Дебитомери?Имам такъв мап който е изряден смених го с убеждението че колата ми забива от него но се оказа съвсем различно нещо не че и при теб няма да е така но мога да ти го дам за проба пък ако ти свърши работа ще се разберем, защото ме съмнява че проблема е в инсталацията електрически а не в самия Мап.Провери ли това с задните светлини,почисти ли Мап сензора и буксата му и с какво?
  4. 840 е добре и в най високите обороти омалява нормално е.При мен при искано 850 актуалното е в началото като му дам газ скача до 870 и в най високите обороти омалява на 760 и върви добре, явно Дебитомера е наред.
  5. Колега провери дали това за задните светлини, грешката е електрическа напръскай буксите на Мап и Дебитомера
  6. Другия път като забие спри,дай на контакт и виж дали ти работят светлините на задна скорост ( знам че двете неща нямат нищо общо обаче при мен грешките по въздушните сензори и загубата на светлините се оказаха разковничето на проблемите) прочети ми мненията и ще ти стане ясно.
  7. Колега случайно загубата на мощност да е съпътствана с аномалии като примерно изчезване на парктроник (ако имаш) и светлини на задна скорост или някакви други аномалии, питам защото миналата седмица брах страшни ядове с моето Ауди А 4 Б6 АВФ имам и тема прочети я почти същите проблеми като твоите и виж какво излезе ето чети от втората страница от 07.05.21
  8. Прав сте господин Велчев моля за извинение.Заблудата е моя защото постоянно се използва думата дебитомер,а Мап и маф не е трудно да се объркаш.
  9. Добре мога да греша Ф или П обаче двете неща са важни и мерят.Дебитомера мери засмуквания въздух след филтъра и преди турбото,а другата малката джиджавка мери вече компресирания въздух след турбото и кулера,този Мап,маф,паф,нап кой както иска да я нарича дава информация на компа за надува на турбото и съответно компа казва образно казана на Н75 клапан с колко вакуум да движи актуатора и така да разтовари турбото.
  10. Така ли я обясни тогава какво е това на първата снимка защото на втората е дебитомер,а на първата какво е салам ли.На първата е МАФ сензора Колега почисти тези два неща от снимките с спрей за почистване на Дебитомери (не забравяй че Дебитомера се изважда от кутията му с две болчета виж снимката)и маф е с две болчета пръскаш с спрея без да докосваш или търкаш жицата,оставяш да изсъхне и сглабяш,ако не се оправи я закачи в движение на 3,10,11 канал на четвърта ускоряваш от 1600 до 4200 оборота с газ до долу и записваш.
  11. Лог на 3-ти 10-ти и 11- ти канал маф сензора как е, има ли грешки провери.
  12. Колеги реших проблема,оказа се че поговорката боли ме зъб та куцам е вярна.Днес се убедих че мистериозното ми изчезване на светлините на задна скорост и забиването на колата са свързани след като сутринта заби пак и светлините и парктроника изчезнаха.Направих следствен експеримент: Умишлено махнах бушона номер 31 за светлините на задна скорост и колата веднага влезе в авариен режим за светна чека После сложих бушона и дори без да трия грешката колата провървя яко,после пак го махнах и пак умря и така два три пъти докато се уверя че това е виновника за грешката Р 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground p 1144-35-00 Какво общо имат двете неща нищо? После констатирах,че едното краче в бушонната кутия на бушон 31 е счупено и от там идват всички проблеми,лошото беше че крачето е хванато освен за кабела и в обща метална шина което правеше смяната му сложна и пипкава.Както и да е навих жица на крачето на бушона и си влезе вътре плътно без да се клати и губи контакт.После покарах колата проблеми нямаше.Ще видим за напред как ще е но изглежда виновника за цялата дандъния е счупено краче в бушонната кутия за бушона
  13. Тази вечер си свалих ЕГР и го почистих (в интерес на истината очаквах да е по мизерен но си имаше доста)и констатирах че на единия вакуум клапан този който управлява ЕГР имаше оголени жици по окабеляването небрежно увити с изолирбанд.Калайдисах ги и ги увих стабилно с изолирбанд ще видим дали имат нещо общо с проблемите ми.Грешката на маф сензора излиза при спирането на стоп светлините при добро време без валежи три пъти констатирам тази аномалия светка чека излеза грешка р 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground p 1144-35-00 и същевременно спират да работят стоп светлините и парктроника.