Jump to content

Kukata_a4

Members
  • Мнения

    373
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    Ауди А4

Последни посетители

1697 профилни разглеждания

Kukata_a4's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Вътрешни карета или по скоро чашката в които ляга.Там се получават едни вкопанки,колата тресе точно както при небалансирана джанта изпада в резонанс при определен диапазон от километри после тресенето изчезва,ако върнеш газта или изключиш от скорост пак тресенето изчезва а колкото по яко си набил педала толкова по яко тресе.Смени си вътрешните карета барабар с чашките в които лягат и колата ще се оправи.
  2. Диагностика за записана грешка,най вероятно датчик на колянов вал е дал фира но диагностиката ще покаже.
  3. Диагностика ти трябва не гадаене.Най вероятно е датчик на колянов вал още повече че си пипал точно около буксата му.На първо време я разкачи и я напръскай с контактен спрей закачи я и пробвай да запалиш.
  4. Направи си тест на клапите ето ти клип. https://youtu.be/krlzkArFLmU?si=I8_8WRS8YMGknTuB
  5. Провери си тампона на скоростната кутия ето ти тема как се сменя. https://audibg.com/forum/index.php?/topic/207858-смяна-на-тампон-на-ръчна-скоростна-кутия-на-ауди-а4-б6/
  6. @Andreibikee Бях го затапил с ламаринки от долу преди време,но всякаш разхода се вдигна малко освен това загряваше и по бавно колата,пробвах да го изключа софтуерно уж се справих но не съм сигурен и след време пак наби грешка и пак го включих,ако знаеш как се изключва сподели (може и аз да не съм го изключил като хората) но се чудя дали това ще помогне да не излиза масло от тая дупчица.
  7. Така имам развитие по темата.Оказа се че досадния теч няма нищо общо с гарнитурата на главата,направих си реглаж на дюзите и както си и мислих болтовете на главата са стегнати яко.По съвет на колегата Westbam прегледах снопа с кабелите на дюзите който излиза от главата и там имаше омазняване изчистих и намазах с силикон, омазняването драстично намали но капките масло бяха отново на лице.След това не ми остана друго освен да обвиня гарнитурата на тандем помпата (която бях сменил преди година и половина) и от там се оказа проблема тя отпускаше.Разглобих тандем помпата с цел да и подменя всички уплътнения и семерината и обаче се оказа че в магазините няма за моя модел Бош 038145209С както и да е смених само външната гарнитура защото от вътре всичко беше здраво и теча на масло спря имам омазняване от една дупчица на ЕГР а участъка който вечно беше мазен в областта на гарнитурата на главата вече е сух.Колкото до ЕГР-а акъла не ми го побира какъв му е проблема при положение че го чистя на половин година и мембраната му работи записва понякога на дълъг път грешка Р 401 без да оказва влияние върху вървежа на колата и какъв го играе тази дупчица от страни от която излиза масло.
  8. Е кво не знаеш казах ти кабелите в маншоните на вратите и да си видиш датчика на картера.
  9. @emanuilcho00 Комфорт модула е под краката ти дърпаш седалката на зад махаш периферната пластмаса до прага надигаш мокета и ще намериш една кутия вътре в нея е.
  10. Мен би ме притеснила първата грешка повече.Ойл сензора отворено или късо към плюс тоест виж си датчика на маслото който е на картера и буксата и окабеляването му има проблем там Колкото до вратите имат гумен маншон между вратата и купето до долната панта на вратата през него минават кабелите за управление на Ел стъкла заключване и тн провери за скъсани и протрити кабели там (доста често срещан проблем) маншона се откопчава от към купето дърпаш назад и гледаш бас давам че ще го намериш в състояние все едно мишки са ги яли.Това сочат грешките ти.
  11. Kukata_a4

    Проблем с Б6

    Влизаш в колата даваш на контакт натискаш бутона за заключване на вратите който е на кората на вратата за пет секунди връщаш контакта излизаш на вън и пробваш с дистанционното да заключиш и отключиш
  12. Самият бутон явно е заминал след като до държиш насила свети а като го пуснеш изключва
  13. @veselin velchev Да отвора главата няма шанс за сега.И на мен би беше странно че е от там но е факт проверявал съм го много пъти при суха и нова гарнитура на капака на клапаните се образува масло е процепа на гарнитурата,махам филтърната кутия трия го карам известно време и пак проверявам и пак е мазно точно там.Затягането на главата със сигурност трябва да е на повече от 100 нм затова мисля да настроя ключа на 100 нм и да проверя болтовете ако мръдне някой значи ще е бил много хлабав,ако не мръдне здраве да е,не вярвам че на 100 нм мога да направя беля и да скъсам някой болт.
  14. Здравейте колеги.Колата ми е Ауди А4 Б6 1.9 тди AVF 130 КС.Проблемът е следния имам колата от 4 години и за това време всяка сутрин намирам по две капчици масло под колата.След дълги наблюдения съм достигнал до заключението че теча (ако изобщо така мога да го нарека) се образува и излиза между блока и главата където е гарнитурата на главата (подчертавам гарнитурата на капака на клапаните е суха на барут под тандем помпата също)теча се образува в областта на гарнитурата на трети и четвърти цилиндър само там загубата на масло е минимално за 10 хиляди километра доливам 450 грама което означава около 600 грама общ разход за 10 хиляди километра от тях половината евентуално го гори другите 300 грама ги хвърля от там.Не е болка за умиране но дразни.В скоро време ще махам капака на клапаните защото ще си правя реглаж на дюзите и въпроса ми е дали мога да притегна малко болтовете на главата защото ме съмнява че може да са хлабави и за това да тече.Вторият ми въпрос е на колко Нютон метра да ги дотегна защото знам че глава се стяга първо на 40 нм после на 60 нм и тва пъти по 90 градуса та тези два пъти по 90 градуса на колко Нютон метра се равняват след като имаме 60 нм натягане за да знам на колко да си направя динамометричния ключ
  15. Kukata_a4

    A4 B5 1.9 AFN - Не върви

    Дебитомера ти е леш от искано 850 даденото ти е 530 много зле е.Пробвсй с спрей за почистване на дебитомера но едва ли ще се оправи. Ако не стане нов дебитомер.
×
×
  • Create New...