Kukata_a4

Members
  • Content Count

    193
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Kukata_a4

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Ауди А4

Recent Profile Visitors

448 profile views
  1. Явно нищо не барали защото два часа са малко помисли те са от някакво село докато дойдат от Еконт Шумен до селото да ги направят пък и да ги върнат за два часа хм.Най вероятно с спрея щеше да запали и без да ги връщаш повторно.Друг е въпросът защо не е запалила нормално 0.30 отклонение не е нищо и не би трябвало да проблем.
  2. Еми провери си всички течности имаш още спирачна течност и хидравлика.
  3. @Bad Bunny Брей 100 градуса не е ли много.В града нали ти загрява нормално колко сочи на стрелката.Виж показанията на ВАГ Ком за температурата и ще си направиш сметка.
  4. Зависи от термостата моя примерно започва да отваря при 87 и е напълно отворен при 92 когато температурата падне под 87 той пак е напълно затворен и така до безкрай вдига 87 примерно започва да отваря температурата спада и затваря и изобщо така работи всеки термостат.А на колегата който се оплаква казва че новия термостат отваря при 100 градуса малко не ми се вярва то на самия термостат е щамповано числото на колко започва да отваря ама 100 градуса освен на Опел екотек и ситроен с 5/2 бензин не сим виждал да работи на 100 градуса.
  5. Преди време имах Пасат Б5 и му замина термостата в града всичко точно стрелката на 90 беше нормално време нито топло нито студено парно не съм ползвал.Обаче когато пусках баири на дълъг път стрелката падаше под 90,смених го и всичко точно.Може да си попаднал на менте, освен това обезвъздушена ли е както трябва дупчицата на маркуча на парното към купето изкарвана ли е да си изкара въздуха.
  6. Колко много харчи и на колко километра ти е маслото в момента, защото ако е на 7-8 хиляди е нормално когато си е загубил качествата да погорва яко.
  7. Добре де кипни термостата сложи го е една тенджера и загрей вода вземи и термометър и гледай на колко ще отвори стария,с новия можеш същия номер да приложиш.Принципно в това време дори и на дълъг път няма да отвори защото не е жега за справка моя преди три седмици едвам го накарах да отвори при външна температура 13 градуса след като му давах газ 10 Мин на място.Тоест ако термостата е наред няма да отвори големия кръг на дълъг път посмъртно в това време макар че тези дни е необичайно топло и когато работи на малък кръг тоест глава парно глава и ураган да духа през радиатора няма да спадне температурата,вече ако е дефектен и примерно при 80 започне да отваря е проблем защото температурата пада и се вижда на стрелката и ти слизаш и пипаш долния маркуч,ама той е студен защото когато го духа ураганен вятър с температурата 7-8 градуса на дълъг път той изтива бързо, големия радиатор също и ти си викаш Ами той не е отворил защо тогава ми падна температурата.Пък и не забравяй че 90 градуса на таблото не означават 90 реално имам ВАГ Ком и съм гледал моята Б6 когато стигне 78 на лаптопа е 90 на стрелката после дори да я докарам до 87 тогава започва да отваря термостата пак си е на стрелка 90.
  8. А ти какво си мислиш че правят ония от онова шуменското село вадят лъскат и взимат 350 лв на човека за четирите дюзи за два часа работа( бре то немските автомонтьори са по евтини)
  9. Вижте на какъв златен клип за ремонта на ПД попаднах евала на човека.Изгледайте го и се замислете как ни дерат с 400 лв за 4 дюзи и правят това което прави човека от клипа. https://youtu.be/pMqxKXkKk2k
  10. Много хубав клип направи процедурата пак и се увери че е правилно направена.Синхронцията се гледа на запален двигател.На последната колона има едни базови стойности от долу от -3 до +3 колкото по клони към нула било то на плюс или минус е най добре.казвам го защото ако е на +9 няма да запали лично съм го пробвал да видя кога ще откаже да пали на своята кола,и факта че главата е сваляна на скоро съвсем възможно е да има проблеми там обаче за да видиш синхронизацията колата трябва да работи.
  11. Сигурен ли си че си го направил както трябва.На скорост пали ли?Провери синхронизацията на вала на четвърти канал на ВАГ Ком.
  12. Мерси весели и на теб.Напиши в нета реглаж на помпа дюза дай на видеоклипове и ще ти излезат клипове как се прави не е сложно.
  13. Кобилиците се настройват на 1000%независимо че не си пипал реглажното болче,при всяко вадене на дюзата се изисква нова настройка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Махаш капака на клапаните вдигаш на крик една от предните гуми без да я сваляш включваш пета или шеста зависи с колко скорости си и въртиш гумата.Прави ги от първи към четвърти цилиндър въртиш гумата и кобилицата натиска дюзата спираш да въртиш в момента в който кобилицата спре своето движение надолу и спре да натиска.После разавиваш контрагайкака държейки болта с шестграм 6 мисля че беше,после завиваш с шестграм докато не опре (ама без да напъваш като опре) и развиваш половин оборот точно 180 градуса държиш шестграм и стягаш контрагайкака елементарно е има много клипове в нета как се прави. А после като запалиш виж синхронизацията на вала.
  14. Всички са еднакви,нали всички търговци и сайтове ги взимат от две три месеца.Въпросът е с каква надценка продават.В Практикер и хоум Макс са по 36 лв в твоя сайт 32 аз преди месец си я купих за 30 лв от магазин за авточасти в който имам отстъпка,но като цяло цените на въпросната добавка са 29-36лв зависи как ще я намериш.