КалинА3 Публикувано 2 Март 2022 Доклад Share Публикувано 2 Март 2022 Кола: а3 8л, 1.9тди, 1999 Нов шофьор съм и имам мерак да се грижа за колата си колкото се може повече. Имам голямо желание сам да оправям някакви неща, но съм доста неопитен в тази сфера. Оправял съм си успешно някои дребни неща (жабка, стопове, 3тия стоп, смяна на бушони, отстранен шум от предни чистачки, махната задна чистачка) Та въпроса ми е бих ли могъл да се справя с рутинната задача - смяна на филтри(горивен, купе, въздушен, маслен) и масло на двигателя? Има ли къде да объркам? За двата филтри за въздух съм сигурен че ще се справя, масления съм почти на 100%, но горивния леко ме притеснява. Нещо което трябва да имате в предвид е че имам голямо желание сам да го направя, знам че има сервизи които и без пари го правят ако купиш масло от тях, и знам че самата работа е много мръсна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
h0r4ex Публикувано 4 Март 2022 Доклад Share Публикувано 4 Март 2022 Няма защо да се притесняваш от горивния, но много трябва да внимаваш да не счупиш пласмасовия елемент който е отгоре. Ако искаш да придобиеш представа пиши в youtube - audi a3 8l 1.9tdi how to change fuel filter и гледай на воля. Един съвет от мене при смяната обезателно го напълни с нафта понеже ще е много трудно колата да засмуче отново гориво и може да вкараш въздух в системата и тогава става тегаво С масления гледай да сложиш добре орингите който идва в комплекта. За маслото бих те посаветвал преди да го смениш да оставиш колата да побачка 10-на минути и тогава да го източиш(Когато е топло се изтича по-добре) И най-важното пробката на картера!!! НЕ Я СТЯГАЙ НА СМЪРТ и си смени дефтунгата като я откалиш. Ако не се чувсваш сигурен по-добре прегледай 2-3 клипчета да придобие по-добра представа как се случват нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
КалинА3 Публикувано 4 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2022 @h0r4ex Благодаря за насоките пичага. Разгледал съм към 2 3 клипчета за всяка смяна и съм придобил някакво самочувствие че ще се справя. А за горивния Филтър аз лесно ще го напоя с нафта, но ако има доста останал въздух дали сам ще се нагласи или може да прецакам работата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 4 Март 2022 Доклад Share Публикувано 4 Март 2022 Пълниш новия филтър хубаво и изчакваш малко, ако спадне нивото доливаш още. Като си сигурен че е напоен добре го слагаш и един докато върти на стартер ти натискаш горивните маркучи максимално към пластмасовата тръба. Така ще помогнеш доста горивото да премине по лесно. С пробката внимавай най много както са ти казали вече да не пренатегнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване