Jump to content

Снижаване на А3 8pa sportback?


nuvoari

Recommended Posts

Здравейте колеги.Искам да сваля малко окачването,че разстоянието от калника до гумата е 4 пръста отпред и 3 отзад .Та за сега съм се спрял на пружини eibach pro kit с 30 мм. ,но чета,че трябват по ниски амортисьори/напр.от спортно окачване/,че оригиналните бързо заминавали.Има ли някой с А3 ,който е правил тази конверсия и дали тези пружини свалят еднакво отпред и отзад?А това е другия вариант на който съм се спрял-.https://www.aze-tuning.de/Vogtland-Sportfahrwerk-fuer-Audi-A3-8P-VA-bis-1020-kg-Daempfer-OE-50-mm-05.03/960276

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми предстои да поръчвам eibach pro kit и ще ги карам със стандартните амортисьри. По това, което чета в много сайтове, форуми и в сайта на eibach, нe са необходими спортни амортисьори за тези пружини. Задните калници при А3 8P принципно са си по-ниски от предните, така че по-скоро би трябвало да се гледа разтоянието между праговете и земята. Ако отзад праговете са по-ниско, е възможно да имаш счупени задни пружини или изпуснали задни амортисьори(при мен бяха пружините).

 

Ако основният ефект, който се търси е визията, вероятно пружините eibach са по-добрият вариант спрямо комплекта амортисьори+пружини, който си посочил, най-вече заради цената. Сигурното и в двата случая е, че комфорта ще се влоши.

 

 

 

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държа повече на комфорта,но е прекалено висока.За Ейбаха про кита,казват че почти не разваля комфорта.Интересно ми е дали комплекта на Вогтланд ще се доближи по комфорт на ейбах.По чуждите форуми го хвалят,но там пътищата са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагал съм понижаващи пружини на Eibach и отзад стана супер , но отпред остана по високо разстоянието между гумата и калника . С оригиналните пружини беше равна отпред и отзад . Возията се втвърди 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно е това ме притеснява за Ейбаха..и други се оплакват от този проблем при аудитата.Май ще рискувам с окачването на Вогтланд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неизбежно е втвърдяването при по-ниските пружини. Отностно разстоянието между калника и гумата - ако колата е равна, разстоянието между калника и гумата отпред ще е по-голямо. За да е еднакво това разстояние, трябва предницата да е по-ниска от задницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант,ако предницата се вирне с новите пружини е да сложа подложки на задните..гледам по тунинг магазините се предлагат такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, може би ще е вариант това. Въпросът е каква е крайната цел след снижаването. Колата да е равна отпред и отзад или разстоянието между калника и гумата да е еднакво отпред и отзад? Принципно някои производители на пружини предлагат комплекти, които снижават различно на двете оси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...