nuvoari Публикувано 23 Май 2022 Доклад Share Публикувано 23 Май 2022 (Редактирано) Здравейте колеги.Искам да сваля малко окачването,че разстоянието от калника до гумата е 4 пръста отпред и 3 отзад .Та за сега съм се спрял на пружини eibach pro kit с 30 мм. ,но чета,че трябват по ниски амортисьори/напр.от спортно окачване/,че оригиналните бързо заминавали.Има ли някой с А3 ,който е правил тази конверсия и дали тези пружини свалят еднакво отпред и отзад?А това е другия вариант на който съм се спрял-.https://www.aze-tuning.de/Vogtland-Sportfahrwerk-fuer-Audi-A3-8P-VA-bis-1020-kg-Daempfer-OE-50-mm-05.03/960276 Редактирано 23 Май 2022 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 23 Май 2022 Доклад Share Публикувано 23 Май 2022 (Редактирано) И на мен ми предстои да поръчвам eibach pro kit и ще ги карам със стандартните амортисьри. По това, което чета в много сайтове, форуми и в сайта на eibach, нe са необходими спортни амортисьори за тези пружини. Задните калници при А3 8P принципно са си по-ниски от предните, така че по-скоро би трябвало да се гледа разтоянието между праговете и земята. Ако отзад праговете са по-ниско, е възможно да имаш счупени задни пружини или изпуснали задни амортисьори(при мен бяха пружините). Ако основният ефект, който се търси е визията, вероятно пружините eibach са по-добрият вариант спрямо комплекта амортисьори+пружини, който си посочил, най-вече заради цената. Сигурното и в двата случая е, че комфорта ще се влоши. Редактирано 23 Май 2022 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 24 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2022 Държа повече на комфорта,но е прекалено висока.За Ейбаха про кита,казват че почти не разваля комфорта.Интересно ми е дали комплекта на Вогтланд ще се доближи по комфорт на ейбах.По чуждите форуми го хвалят,но там пътищата са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 24 Май 2022 Доклад Share Публикувано 24 Май 2022 Слагал съм понижаващи пружини на Eibach и отзад стана супер , но отпред остана по високо разстоянието между гумата и калника . С оригиналните пружини беше равна отпред и отзад . Возията се втвърди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 24 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2022 Точно е това ме притеснява за Ейбаха..и други се оплакват от този проблем при аудитата.Май ще рискувам с окачването на Вогтланд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Неизбежно е втвърдяването при по-ниските пружини. Отностно разстоянието между калника и гумата - ако колата е равна, разстоянието между калника и гумата отпред ще е по-голямо. За да е еднакво това разстояние, трябва предницата да е по-ниска от задницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 25 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Другия вариант,ако предницата се вирне с новите пружини е да сложа подложки на задните..гледам по тунинг магазините се предлагат такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Да, може би ще е вариант това. Въпросът е каква е крайната цел след снижаването. Колата да е равна отпред и отзад или разстоянието между калника и гумата да е еднакво отпред и отзад? Принципно някои производители на пружини предлагат комплекти, които снижават различно на двете оси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 25 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Ами ще ми се ,разстоянието между калника и гумата да е еднакво/поне видимо/.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Е тогава значи с подложки ти е единия вариант и другия е да вземеш комплект пружини, които снижават с около 1см повече отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване