Jump to content

manoleo

Members
  • Мнения

    1334
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A3 3.2

Последни посетители

5345 профилни разглеждания

manoleo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. На двата линка по-долу има доста информация по въпроса, може да ти свършат работа: линк 1 линк 2
  2. Аз съм слагал двоен дин от фейслифт на кола 2004-та и при мен всичко си работеше, но съм чувал за колеги, при които управлението на климатроника не работи нормално.
  3. Както съм писал и в други теми, в Das Auto не бих закарал и колело за помпене на гуми, поради личния ми опит с тях. @Tipp просто прочети темата за тях, както и други колеги ти препоръчаха. Доказани измамници+некадърници начело с Крисана косматата. Тежка комбинация.
  4. Ако можеш да вземеш нови фарове ще е най-добре. В повечето случаи по моргите искат такива пари, че втора употреба фарове + рециклирането им излиза по-скъпо от нови неоригинални фарове.
  5. Объркал съм се значи за фейслифта. Не, не се движат нагоре-надолу като запаля, защото ги нямам кантарите и модулите. Сигурно знаеш, но е много е важно преди да сложиш ксеноновите фарове, да им се рециклират рефлекторите и да се изчистят лупите и всичко отвътре. Иначе по-добре да си сложиш едни добри H7 лед крушки на сегашните фарове и да не се занимаваш.
  6. При теб доколкото разбирам става въпрос за фейслифта. Аз съм правил преминаване от халоген към биксенон преди фейса и не съм слагал кантари, модули, пръскалки и т.н. Все още ми е прекалено времеемко и скъпо. Не виждам причина да не може така и при фейса. Просто регулирането се прави само от "врътките" на самите фарове.
  7. Да, ако вземеш волан с бег от А3, не би трябвало да се преправя нищо, само да вържеш всичко и да се кодира през VCDS. Еърбега ти е двустепенен и би трябвало да можеш да си го ползваш, ако вземеш четирилъчев мулти волан.
  8. По-скоро проблемът е в кутията, не в спирачките. Системата за задържане в наклон работи и напред и назад. Ти сигурен ли си, че имаш такава система?
  9. Аз съм възстановявал копчета на климатроници като премахвам старото покритие, боядисвам черно и го давам на лазерно гравиране за символите. Става като фабричен.
  10. Не би трябвало да стане или поне не без преправяне. Жълтата букса е различна, а и знае ли се дали на твоя волан има къде да се включат тези другите букси?
  11. Ще може да се монтира и да се обучат копчетата да работят, но не се знае дали ще се отвори бега при евентуален удар.
  12. При всички случаи ще ти трябва поне нов бег и съответното свързване, защото при твоя модел волан бутоните са на самия еърбег. Не знам дали няма да се наложи и смяна на комфорт модула. Ако пък решиш да преминеш към по-новия модел волан, трилъчев с бутони, там вече бега е двустепенен и в зависимост от това как се свърже, има вероятност да не се отвори при евентуален удар.
  13. При мен копчето за аварийните винаги си е светело така постоянно, ама това с вентилаторчето не ми се струва нормално.
  14. А с новия климатроник синхронизират ли ти се двете зони? Аз за кратко бях с фейслифтов и всичко си тръгна директно, с изклчение на това. Двете зони трябваше да се настройват отделно и не можеха да се синхронизират със задържане на бутона Ауто. Иначе това двупиновото кабелче сигурно ти е от подсветката на скоростния лост или ако си имал плафон под климатроника може и от него да е.
  15. По-скоро колегата е извадил лош късмет. По принцип конзола двоен дин от кола с климатик, а не с климатроник и да търсиш, трудно ще намериш. 20 годишна кола пари не връща, така че когато става въпрос за такива подобрения, винаги е добре цената да се изпили колкото е възможно.
×
×
  • Create New...