manoleo

Members
  • Content Count

    1,075
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

Друго

  • Kaра
    A3 3.2

Recent Profile Visitors

3,306 profile views
  1. Тук колегата търси звук, а не повече мощност. Спортен филтър и генерация променят звука на стокова кола в 100% от случаите.
  2. Аз бих те посъветвал да не пипаш нищо преди крайното гърне. Премахването на катализатора и/или резонатора най-вероятно ще доведе до появата на резливо звънтене/дрънчене в средните и най-вече във високите обороти. Общо взето "модифициране" само чрез премахване на компоненти, без да се сложи нещо на тяхно място, си е по-скоро кастрация и касапщина. По сайтовете и моргите е пълно с такива коли на части и с повече търсене и търпение може да се намери някое читаво афтърмаркет гърне или цяла генерация. Не знам това например дали би ти представлявало интерес. В ebay също можеш да разгледаш - пример 1, пример 2 Алтернативен вариант е поставянето на клапа с дистанционно управление преди крайното гърне. Има ги и в ebay, и в olx. Хем си запазваш оригиналната генерация, хем когато искаш си шумен. Друг вариант за по-добър звук от колата е поставянето на спортен въздушен филтър. Освен спортните филтри на K&N, които струват по около 150лв, вече има и много по-евтини, също качествени варианти на Pipercross например.
  3. Не знам какво точно представлява генерацията на колата ти, но предполагам че има катализатор, поне един резонатор и крайно гърне. Ако оставиш само права търба до крайното гърне, означава че изцяло премахваш поне два шумозаглушаващи елемента, което със сигурност ще доведе до повече шум, ама дали ще е приятен тоя шум... най-вероятно не.
  4. Кофтито е че няма как да разбереш как звучи една генерация без да я чуеш на живо. От личен опит знам че клиповете лъжат много. Аз бих потърсил Milltek генерация. Чисто нови са скъпи(над 1000лв), но предполагам по моргите или в ebay ще може да се издебне някоя ползвана. Ако искаш просто повече шум, можеш да махнеш някое гърне, но тогава колата ти ще звучи по-скоро като счупена и би било редно да те глобят.
  5. Добре изглежда, поздравления. От къде взе алкантарата?
  6. Супер, мерси за информацията
  7. Това е много добра модификация. Преходниците за биксеноновите фарове bsdnikolov ли ти ги прави или ги купи от някъде?
  8. Поздравления, супер е станало! Относно лепилата. Има лепило на спрей на 3М, с което се работи много бързо и лесно. Препоръчвам го на всеки, който се захване с подобно нещо.
  9. Да, за съжаление не става за работа на открито тези дни. За пръв път чувам тази марка Ranal, дано да са добри. Щом са ти ги препоръчали, сигурно имат добри отзиви.
  10. Странна работа с тия форуми дето сте чели. Каквото съм залепил с епоксидна смола и мрежа, не е мръднало. Брони, спойлери, корпуси на фарове и т.н. @ipb, пиши какъв лак са ти препоръчали.
  11. Супер си се справил с изправянето на бронята, браво. Счупванията и пукнатината как мислиш да ги запояваш? Аз съм правил подобни ремонти с епоксидна смола и мрежа, но поенето не знам как се прави качествено. Относно лака, аз бих ти препоръчал този. Това е единственият двукомпонентен лак, който съм срещал на спрей. Всички еднокомпонентни лакове, при външна употреба, само след няколко месеца започват да се напукват, пожълтяват, белят и т.н. Предполагам от същия сайт ще могат да ти препоръчат грунд, филър и самата боя. Виждал съм грундове и филъри на спрей в Практикер и Бриколаж, но не съм работил с тях и не мога да да кажа каква работа вършат.
  12. Аз съм си изправял предната броня по метода с врялата вода. Поливаш с вряла вода където е огънато и натискаш с ръка отвътре. С пистолета за горещ въздух принципа е същия, но трябва повече да внимаваш да не стопиш боята или направо самата броня.
  13. При мен на А3 3.2 единият катализатор беше по-запушен от другия(30-40 градуса разлика в температурата между двата). След водородно почистване температурите спаднаха и се изравниха. Не че усетих разлика в поведението на колата, просто стойностите във VCDS се нормализираха.
  14. Както колегата по-горе каза, OLX е добър вариант, но си трябва доста ровене и звънене по обявите. Аз от там си намерих s-line спойлер за 80лв заедно с третия стоп. В ebay също има доста голям избор. Най-трудно ще ти е да си намериш оригинален RS3 спойлер. Скъпи са и рядко се намират, но пък за сметка на това стоят ужасно зле на стандартна A3-ка 😁
  15. Абе бая са си дребнички, за да тръгнат да им правят проблем от VW, които най-вероятно изобщо не са и чували за тях. Малко сервизче с 3-4 човека персонал са, просто тоя косматия кльощак лае много из интернет и се прави на голям. Сериозно ощетените от тези са клиентите им, а не толкова VW.