manoleo

Members
  • Content Count

    1,250
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About manoleo

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A3 3.2

Recent Profile Visitors

3,856 profile views
  1. Здравейте колеги, от къде най-лесно мога да вкарам кабелите в купето при ретрофитване на би-ксенонови фарове?
  2. Да, куплунга на скоростите е един(при мехатроника), но погледни и масите към купето.
  3. В никакъв случай не съм специалист, за да твърдя, че мнението ми е компетентно, но със сигурност първо бих изчистил всички ел. връзки, които са видимо зле. Случвало ми се е да имам всевъзможни грешки от лоши връзки или дори от слаб акумулатор. Принципно от грешките на снимката, най-много би ме притеснила 3-тата. Ако можеш изчисти всички клеясали/корозирали връзки, изтрий грешките и сканирай пак, след като покараш малко. Мога да помогна с четене и триене на грешки, ако си в София.
  4. Не знам дали си обърнал внимание, че обявата е за клапани за мехатроник на бройка. Според мен си струва първо да се видят колко струват нови, преди да се търсят втора употреба. Мисля, че се продават на цели комплекти всичките. Иначе снимката не ми се отваря, но от зеленясали и ръждясали ел. връзки е много възможно да има всякакви грешки. @electrooo със сигурност не е нормално да имаш щракане между предавките. Ако мехатроника със сигурност е наред, може проблемът да е в съединители и/или маховик(ососбено при такъв пробег). Аз скоро ще ги сменям в комплект. При мен маховика се чува как ромоли леко когато колата е на P и е под наклон напред, а също и изтраква при гасене на двигателя. За твоята кола, ако не се лъжа, има маховик на SACHS, който е за предпочитане пред LUK. Оригиналният е около 2000лв
  5. В етка можеш да провериш с какъв код е твоята кутия. Другият вариант е ако имаш човек, който по номера на рамата да ти извади този на кутията. Обикновено търговците на части могат да направят такава проверка. Предполагам, че и друг номер кутия може да се монтира, но ще трябва препрограмиране, а за това си трябва специалист. Примерно Мишо на моята кола сложи мехатроник от Голф 7 gti.
  6. Ти поне си с по-разпростанен двигател и много по-лесно можеш да си намериш мехатроник или цяла кутия втора употреба, особено и ако не си с куатро.
  7. 6 степенна е и моята, на 3.2 само такава са слагали, няма 7 степенни.
  8. Жалко, че така ти е казал Мишо. От време на време спира да му се занимава тук, защото при него най-често отиват коли, които са минали през всичките други сервизи, омазани са яко, а собствениците са се изръсили с много пари. Така на Мишо хем му се усложнява в пъти работата, хем хората му се пазарят и за цената, защото вече са се охарчили. Аз затова, като ми се счупи мехатроника преди време, директно изпратих колата до Хърватска. Стана по-бързо и по-евтино, отколкото ако бях обикалял Коковци и разни други с месеци. За Софтелектроник нищо не знам за съжаление. Ако пак ми се счупи колата, пак при Мишо ще ходи.
  9. Здрасти колега, ето тук можеш да направиш сравнение между сегашните ти джанти/гуми и тези, които искаш да сложиш. Принципно не би трябвало да имаш проблем с размера, който си посочил.
  10. И аз препоръчвам! В сервиза се работи бързо и качествено на съвсем прилични цени. Диагностиката на неработещия ми климатик отне около 10 секунди, а ремонта 20 минути.
  11. Здравейте, някой сменял ли е маховик на DSG с неоригинален(примерно Sachs, Luk)? Какви са ви впечатленията?
  12. Зависи от ширината на джанатата, но принципно би трябвало да опира доста. Доколкото съм чел минималното, което може да се сложи без да опира е ЕТ43 при18х8J джанта. Виждал съм А3-ка с такива джанти с гуми 225/40 и изглежда доста грозно, защото предните гуми излизат извън калниците около 1см. Аз в крайна сметка си взех 18-ки, които са си за А3-ка с ЕТ54.
  13. В момента, мисля че си е тук. И на двете места работи.
  14. Тресенето и щракането може да са от различни неща. Принципно на тези километри е нормално да се обаждат съединителите, но най-добре си е някой който разбира да погледне колата. За кутията препочъчвам единствено Мишо. Каретата могат да се проверят като се вдигне колата на подемник и на ръка се провери дали имат луфт. Най-вероятно каретата са ти така наречените триподи, които се намират трудно на нормална цена. На мен ми се наложи преди 2 години да сменям лявото и тогава се предлагаше само оригинално за 650лв. Успях да намеря цяла полуоска с 2-те карета на SKF за 200лв и до момента нямам проблеми с нея. Аз също имах тресене при рязко ускорение, което изчезна след смяната на полуоската.