Kyupchukov Публикувано 6 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2022 Здравейте колеги сблъсках се днес със следния проблем. Имам ауди А6 2.5 ТДИ 4х4 180к. Автомобилът в движение огасна и повече не може да запали. Какъв може да е проблема моля помогнете. Има достатъчно гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 6 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2022 На грешното място ти е темата… А понеже става въпрос за угаснал душегуб (2.5 TDI V6), най-вероятно ти е умряла помпата… Пишеш в Гугъл VP44 fuel pump problems и започваш да четеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2022 колега, оправи ли си проблема? За София сигурен сервиз за проблем с VP44? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kyupchukov Публикувано 7 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2022 Все още няма решение на проблема. Вчера отказа и скоростната кутия. Вероятно вече трябва да се отказвам от тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2022 в супер дизел Bosch на Южната дъга в София до колелото на Драгалевци свалят, тестват и оправят помпата, като цената е около 1200лв минимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kyupchukov Публикувано 7 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2022 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AserEl Публикувано 15 Март 2023 Доклад Share Публикувано 15 Март 2023 Здравей те и при мен така се получи че колата загасна в движение . особеното бе че още при паленето от извесно време палеше тешко и препушваше . закачиха я на диагностика и беше нещо в модола на мотора , "игла ригулация" така преведено било от английски. Колата непали и с спрей. Оказа се електроникта на помпата. Вярно ли ече на АКЕ моторите преди 2001 година , на помпата може да се подмени само електрониката и несе обучава имобилаизера ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 15 Март 2023 Доклад Share Публикувано 15 Март 2023 То самото "обучаване" на тая електроника е цяла наука .... трябва на специален стенд и тъпата електроника може само 3 пъти да записва калибрационни стойности, след това в кофата. А ако не се калибрира добре, колата я не пали топла, я харчи като камион ... общо взето душегуба е филм за мазохисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kyupchukov Публикувано 15 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2023 При мен когато изгасна в двежение се оказа, че е изгоряла електрониката на ГНП. подмениха ми я за 400лв. в Сливен. Колата продължава да гасне при запалено положение но само когато е загряла и е е в двежение. Между другото и на мен ми изписва грешка тази игла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване