Jump to content

Ауди B6 2.0 alt - грешка ESP


u3natkal

Recommended Posts

Здравейте , изчетох доста теми свързани с различни проблеми при светеща ESP лампа ,но мисля че никой не наподобява моя ,затова реших да го споделя . Така 

- паля колата сутрин (първо палене за деня, без значение лято ,зима ). Всичко е наред и тръгвам да карам да речем предимно извънградско . Нищо не свети . Ако я загася и след това я запаля , няколко секунди след паленето светва ESP и двигателя започва да работи неравномерно на празен ход (тресе , оборотите играят и като потегля си върви нормално на скорост на пак се усеща леко мудна . Дори ако карам градско и като освободя от скорост да речем на стоп или светофар оборотите падат пак към 500 600 подскачат до 1000 и се разтриса така няколко пъти , дори когато съм на газ понякога не смогва да си оправи оборотите и изгасва . При такива условия като на градско тръгни - спри - тръгни - спри си свети постоянно и оборотите си играят на празен ход . Обаче излизам извън града и примерно карам с постоянна скорост на 5та след няколко минути или километра да речем изгасва лампата на ESP ,и колата дори в движение се усеща как става по добре работеща и на празен ход си падат оборотите както нормално на 900 да речем и замръзват . Колата работи съвсем нормално ,до следващото спиране или каране в градски условия , пак святка и историята е същата . И при последно каране за деня ако при загасването е светела лампата на другия ден при палене след като запаля свети 2 3 секунди колата работи пак неравномерно за тези 3 секунди ,изгасва и си стабилизира оборотите на 1100( докато е на смукач ) и после си замръзва на 900. Проверявал съм я с вагком и ми дава само: 

 

1 Fault Found:

 

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

 

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

 

Редактирано от u3natkal
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е проблем с дебитомера - провери му куплунга за скъсан кабел или да не е клеясал. Ако ел. инсталацията към него е ОК опитай да го почистиш с MAF спрей и ако не свърши работа - смяна с нов. Когато дебитомера не работи коректно се изключва и ESP, от него взима сигнал колко е натоварен двигателя. За всеки случай огледай и гофрирания маркуч между него и всмукателния колектор да не се е сцепил някъде и да смуче въздух, въпреки че тогава грешката ще е за ниски показания от дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистил съм го (дебитомера) , оглеждал съм почти всичко маркучи ,които имат нещо общо с него и съм преглеждал инсталацията както казваш , но никакви видими кусури няма. Все се надявах да се размина без да взимам нов ама накрая това ще направя сигурно , че доста време я търпя тази дреболия и почва да ме дразни вече :) Благодаря все пак .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...