Jump to content

Проблем цилиндър


Iliikata85

Recommended Posts

Здравейте,може би има такава тема но ненамирам никъде някой където са е справил с проблема.При високи обороти премигва чек лампата и при задържане на газта светва епц и почва да губи цилиндър,дава грешка на 4 ти цилиндър.Сменяни са бубина,свещ и е замервана компресията всичко е ок проблема си остава ауди с8 5.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да смуче въздух от гарнитурата на всмукателния колектор на 4-ти цилиндър, от О-пръстена на бензиновия инжектор или от скъсано/сцепено вакуумно маркуче покрай 4-ти цилиндър. Пробвай с друга дюза на 4-ти цилиндър примерно - може да е запушен самия инжектор (да пикае) и да не достига гориво при натоварване. Какви точно грешки дава - трябва да се види с VCDS?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здрасти, аз имам подобен проблем с 2 цилиндър. Сменях свещи и бубина. И аз ще минавам по- процедурата с гарнитура и пръстен на инжектор. Някакви други грешки ? Освен  Misfire cilynder 4 .

Аз имам грешка и за ламда сондата. Това което четох е, че при повреда с нея може да започнат прекъсвания на цилиндри. Същото се отнася и за дебитомера , пак може да доведе до неравномерна работа на мотора, заради информацията която дава на компютъра за горивната смес. От там може да прави или богата или бедна смес.  Взех ламбди , утре ще ги сменям. Както е писал по-горе колегата , че може да пикае инжектора. В този ред на мисли, усеща ли се миризма на бензин от ауспуха и когато отвориш капачката на маслото на двигателя ?  И, аз замервах компресията която си е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усеща се на суден мотор първите 10 секунди прекъсване и тресене и има силна миризма на неизгорял бензин ,също и при мен дава сонда

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес , ще ми сменят ламбда сондите. Ще дам отзиви дали ще се оправи проблема. Ако не се оправи ще се насоча към инжекторите и пръстените на инжекторите.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели докъде си като ги смениш аз най вероятно другата седмица ще ми дойде ред но мисля че е от инжектора защото сипвах добавки в горивото,като го оправя ще споделя

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.09.2022 г. at 9:16, Stoycho SVN написа:

Днес , ще ми сменят ламбда сондите. Ще дам отзиви дали ще се оправи проблема. Ако не се оправи ще се насоча към инжекторите и пръстените на инжекторите.

Здрасти,докъде стигна със този казус,със тази грешка има ли развитие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, смених ламбда сондите, колата е екстра. Също така смених и датчика за високо налягане който е свързан за помпата за високо налягане. Няма Misfire и за сега се представя доста добре. Диагностиката не показва никакви грешки. На живите данни се забелязва, че работи на по-високо налягане от допустимото , трябва да е 25 бара а, тя работи на около 40 бара. Под всмукателния колектор има датчик който мисля да сменя и се надявам да се оправи налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...