Papunov Report post Posted March 9 Здравейте колеги, от когато имам колата .. повече от 4 години съм забелязал че антифриза намалява бавно от MAX и даже минава под MIN. Не знам дали е нормално да има някаква минимална загуба на антифриз, все пак той се загрява после изтива, има си и клапан в капачката. Интересното ми е че като гледам антифриза намалява по-бързо като имам кратки и множество карания, а не на дълъг път. Преди 3 години смених капачката на казанчето с оригинална нова, тогава се намали загубата.. Водна помпа съм сменял преди 2 години, 2-та термостата, не се вижда визуално някакви течове. В момента нивото на антифриза е на 1-2мм под мин-а на студено и ще го наблюдавам следващите дни. като е загряла колата е някъде на средата между МИН и МАКС. Ще се радвам някой колега да сподели неговият опит с охладителната течност. Благодаря! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Envo Report post Posted March 9 Сподели колко мл доливаш и в какъв период от време/км? Мой близък сменя глава, защото му губеше антифриз, но при него колата си загряваше доста и загубата на антифриз ставаше много бързо. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papunov Report post Posted March 9 по принцип като го видя на МИН наливам до МАКС. Като се замисля около 2-3 пъти в годината. Колата я карам основно на дълги разстояния. Но като я карам на къси забелязвам по-голяма загуба. Примерно да я карам по няколко километра много пъти. .. И май зимата е най-изразена загубата. Минавам около 13-15 хил. км на година. Колата си загрява до 89 градуса точно под 90 градуса.. мисля че е или 89 или 87 не знам точно. Правил съм тест.. пълня на макса .. минавам 200-300 км по магистрала и на другият ден нивото не е паднало. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papunov Report post Posted August 12 Здравейте колеги, мисля че хванах от къде е проблема. В опръстена на едната от 2те тръби дето връща антифриз в казанчето. Усещах много силен мирис на антифриз при загряла кола и като се се раздуших видях че от там вони. Майсторът вика че няма теч ама ме послуша и смени опръстена (наистина е бил сплескан от едната страна) и за сега не забелязвам загуба (след 10-тина карания на колата) на антифриз и няма миризмата около колата. Ще я наблюдавам и ще видя дали наистина се е решил или има и друго.Sent from my M2101K9G using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites