Jump to content

Audi 80/90 coupe 2.0 20v 4x4


Recommended Posts

Здравейте, идва време да си избирам друга количка, но твърдо съм решил това да е автомобил, който ще ми доставя удоволствие от шофирането т.е трябва да бъде RWD или 4WD,в главата ми са Нисан 200sx и Toyota MR2,най-лесно би било БМВ(320),но немога да се примиря с антиспортните им способности и за сметка на това огромен разход(говоря разбира се за бмв-та до 2.0L).AUDI винаги са ми били слабост и от скоро започнах да се замислям за гореспоменатото купе с 2.0Л 20в двигател и мощност около 160к.с(по памет).Та въпросът ми е специално за този модел, какво е разпределението на мощността преден-заден мост, постоянно ли са зацепени 50:50 -има ли възможност за изключване на задния (без да откачам кардан) или не,а и най-важното за мен, и може би най-глупаво за всеки средностатистически човек - имат ли потенциал самото купе(какво е разпределението на тежестта),предаване и двигател за плъзгане(дрифт), но не на мокра или прашна настилка.

Тези коли ми се въртят в главата,поради причината,че доходите ми са ограничени,а ще трябва да предвидя и доста 'консумативи' покрай тях.Благодаря предварително!

Редактирано от AUDI_quattro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мощноста май варира според модела на мотора от 160 до 170 коня.Имат различни обозначения и технически разлики моторите.Задният диференциал може да се блокира,чрез съответното копче в купето.Разпределението май беше 50 на 50,но нека по вещите да кажат с точност.И да колата може да дрифти,но трябва да си майстор в карането,за да става красиво :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото 2.0 coupe с над 150,а по-точно със 160hp е NM петака!По-слабото е 140hp ACE,пак двулитрово!Само че ACE-то е 16V,а NM-то е 20V!

Виж ТАЗИ тема

Редактирано от iso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото 2.0 coupe с над 150,а по-точно със 160hp е NM петака!По-слабото е 140hp ACE,пак двулитрово!Само че ACE-то е 16V,а NM-то е 20V!

Виж ТАЗИ тема

Има и 2.3 20 вентила 167 или 170 коня според годината. 7А мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и 2.3 20 вентила 167 или 170 коня според годината. 7А мотор.

Ставаше въпрос да не е повече от 2 литра!Нали за такова говореше колегата!

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстор в шофирането на дадена кола се става с тренировки и ремонти :bia: Така относно куатрото така и не разбрах - перманентно се задвижват и 2та моста,като има и бутон за блокаж на задния диф - така ли е?Колко процентов е блокажът е единият ми въпрос и трудно ли се поддържа куатрото(4х4) - да не стане така ,че да го презорвам и само да се налагат скъпи ремонти.Пак казвам колата няма да се кара по метода придвижване от т.А до т.Б.

Още нещо в моя случай дали няма да е по-удачно да търся седан или комби?И тези двигатели на АУДИ(5цил) биха ли могли да се турбинират на едно базово ниво около 0.5б - а ако буталата и блокът са идентични с тези на S2 да не се притеснявам.

Редактирано от AUDI_quattro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо в моя случай дали няма да е по-удачно да търся седан или комби?И тези двигатели на АУДИ(5цил) биха ли могли да се турбинират на едно базово ниво около 0.5б - а ако буталата и блокът са идентични с тези на S2 да не се притеснявам.

На тоя надув мое и да мое, турбинирай, па после сподели, ако не се строши да си знаеме. Кат искаш турбо си купи направо едно S2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя надув мое и да мое, турбинирай, па после сподели, ако не се строши да си знаеме. Кат искаш турбо си купи направо едно S2.

Напълно съгласен,първоначално е една по голяма инвестиция в колата,но колата е уникална пък и носи на извращения :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен,първоначално е една по голяма инвестиция в колата,но колата е уникална пък и носи на извращения :dance:

Ама момчета,то хубаво s2, само че в БГ няма да намеря , в Германия са от 5000евро най-евтините ,това е 220-30 коня,то с тия акцизи...Аз за 5000евро,ako нямаше акциз си взимам Nissan silvia(200sx) S14,което ще е доста по-подходящо в моя brainless случай.

Е няма ли някой във форума ,който да е турбинирал 2.3 мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма ли някой във форума ,който да е турбинирал 2.3 мотор.

2.3 ма кво 2.3 NG или 7А, ни едното ни другото има някой тук с допълнителна конверсия, мислех да я правя тая простотия да конверсирам NG, ма знаещи хора ме разубедиха, нямаш по-сигурен начин си потрошиш мотора. Има и друга опция купуваш някое куатро със смотан мотор и после си намираш мотор 3B(2.2 turbo 220 hp) и преметаш моторите. Това е най-удачния вариант.

Пиши на колегата Марин-шматката подвизава се под ника audi200avant бая неща щи каже що е турбо и има ли почва при Ауди.

Редактирано от КАЙПО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-удачния вариант.

И най евтиния,ако се занимава пича с конверсий,отива на ХХХХ сума,с която ще си купи 3В мотор и малък ъпгрейд може да и направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, резервна част :dance: там е кондиката.

Моляте пообясни по-подробно или кажи къде да прочета?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...