Marto7777 Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Преди няколко дни светна на таблото Diesel Particulate Filter а днес я закачих и на ВЦДС - Diesel Particulate Filter - Restricted/Clogged,. Грешката е прикачам на снимка. Колата се кара предимно градско, може ли с някаква програма за регенерирране пусната от ВЦДС или с каране извънградско да се оправи проблема ? Пробвах да изчистя грешката с ВЦДС, но се трие и веднага излиза пак, дори при изгасена кола. Свети и чека, а преди 2 дена мисля че не светеше, само на FIS дисплея излизаше грешката. Гледам има и добавки за чистене на DPF, но незнам и те колко работят. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Стартирай принудителна регенерация,трябва да имаш поне 20 кила нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 3 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Сега гледах клипове и има 2 вида, едната е на място, другата в движение. Коя да пусна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2023 В движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 4 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2023 Тия дни ще го направя, днес я закачвах да проверя стойностите и това излиза според вцдс, че уж е доста запушен и с регенерация няма да мине. Незнам дали да не пробвам и някой от спрейовете за почистване на ДПФ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 5 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2023 Днес свалих ръчно стойностите от 66g на 40g, за да може автоматично като карам да си пусне регенерация. Слагам снимки, преди и след карането. По време на движения я гледах на живи данни и дигна около 700 градуса на ДПФ и започна веднага да сваля процентите, като в края както се вижда застана на 0% DPF Load Coeficient. Също така в началото Pressure difference беше 61 на празен ход и около 350 на пълна газ, след регенерацията стана 5 на празен ход, а на пълна газ мисля че беше под 100-150 не съм сигурен за тази стойност. Преди: След: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване