qwerty123 Публикувано 2 Август 2023 Доклад Share Публикувано 2 Август 2023 (Редактирано) Колата е 99г. 2.8 от скоро забелязах , че когато шофирам на климатик всичко е окей, държи 90 градуса. Когато спра и я изгася за 3 4 минути и след това се кача пак и дам на контакт градусите са над 90 да речем 95/96. Тези дни пътувах извън града държи си 90 градуса и след 120 130 км шофиране се забих в задръстване. След 10 15 минути беше вдигнала 112/113 градуса, в момента в който тръгнах веднага се нормализираха градусите. Та за виско ли съм? Водна помпа и термостат сменени преди има няма 10 000. Редактирано 2 Август 2023 от qwerty123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 13 Август 2023 Доклад Share Публикувано 13 Август 2023 Пробвай с датчика за температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RTM Публикувано 27 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2023 Предполагам при теб системата е подобна като при малките двигатели. Пускаш климатика и гледаш дали втората перка се пуска. Ако не се пуска след 2-3 мин работа (даже по-малко) значи там търсиш проблема. Перката й даваш ток от акумулатора ако имаш възможност, да видиш дали върти. Ако върти се насичваш към датчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване